Hotel Nefeli

HotelWeer vandaag19°17°
Hotel Nefeli
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Nefeli voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nefeli in het Nederlands

Goede keuze!

Frans van den Berg
12-8-2011

Mooie accomodatie met groot zwembad en luxe ligbedden. Is wat verder van het strand maar slechts een paar honderd meter van het centrum van Skyros wat klein maar gezellig is met een aantal restaurants

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nefeli in Skyros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nefeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.