Hotel Melikari

Hotel Melikari

Kleine hotelsWeer vandaag29°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Melikari voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Melikari in het Nederlands

mooi, schoon en gezellig hotel

E.E.M. Pape
2-8-2010

Net Hotel en prima gelegen. Melikari is een echt Grieks hotel met in de tuin geschakelde kamers en een zwembad. Vriendelijke mensen, schone kamer, toilet. De douche is aan onderhoud toe, maar voldoet. Het hotel is centaal gelegen tussen strand en Skyros stad. De standen zijn mooi, schoon en op sommige plaatsen voorzien van strandstoelen met parasol. De afstand van hotel naar strand is ca 5 min. lopen. De afstand naar de stad is ca 10 minuten lopen, je moet er echter wel rekening mee houden dat het centrum via 2 lange trappen te bereiken is. Skytos stad is een typisch Griekse stad, de toerist wordt hier ondergedompeld in het Griekse leven. Tot ’s avonds laat is het een genot om hier te zijn. Skytos heeft een mooie natuur, stranden, bergen, kortom een prachtig eiland. E.Pape

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Goed verzorgd en schoon

M.v. Nieuwenhoven
3-7-2010

Melikari is een typisch Grieks hotel. Vriendelijke gastvrouw Dora, schone kamer, toilet en douche.het hotell ligt op 5 min. Lopen van het strand, taverna's en ouzerie en supermarkt. Goed te doen voor voor hen die minder goed ter been zijn. Naar Skyrosstad lopen is goed te doen, maar taxis rijden altijd. Ga op zaterdag naar de stad en je beleeft de Griekse mentaliteit. Een must! Een prima eiland voor wandelaars en rustzoekers.

Gereisd Met partner in juli 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melikari in Skyros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melikari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.