Tijdelijk €25 aanbetaling

Huize Pèlagos (in Girismata)

8.5FantastischScore uit 6 reviews

8.5FantastischScore uit 6 reviews
  • 8.8Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Huize Pèlagos (in Girismata)

• 8fam. Selles17-09-2008

super strandvakantie

15 dagen in huize Pelagos gezeten. Appartement erg mooi alleen de bedden daar is niet op te slapen en neem wat mee voor de muggen want je wordt er gek van. dit zijn eigenlijk de 2minpunten. erg mooi eiland.leuk om scooter te huren 13 euro per dag. je kan er heerlijk eten is niet echt duur. 4pers.ongeveer 50 euro met drank. je moet wel van rust houden anders ben je er snel uitgekeken.Het was voor ons een heerlijke strandvakantie. Ga er zeker nog een keer naar terug.

• 9fam.g.w.bunning16-09-2008

Als je van rust houdt is dit je stek.

Van 25-8 t/m 15-9 2008 verbleven wij in studio Pálagos in Girismata,wij hadden de bovenste sudio waar je keek je zag overal de zee, mooi uitzicht. De uitrusting van de studio was in de puntjes verzorgd,alleen er was toch een min puntje het bed,het matras was vreselijk hard en je sliep op houten planken,was meer Spartaans dan Skyriaans. Het eiland is echt nog Grieks, in de hoofdstad kan je gezellig wandelen en een terrasje pakken,de bewoners zijn vriendelijk in omgang,de taal is soms een probleem,speken vaak alleen Grieks.Het is een vakantie-eiland van de Grieken.Het eiland heeft mooie en rustige stranden,het zuiden is belevenis op zich met zijn loslopende geiten en paarden.Het is wel aan te bevelen om vervoer te hebben.Ik moet A.Meinderts gelijk geven ik heb ook aan de honden moeten wennen,later kwam er nog een blatend schaap bij.Al met al hebben we toch genoten,een HEERLIJK EILAND.

• 9A.W.P.M. Meinderts19-06-2008

Van 2 t/m 16 juni 2008 in een studio, bovenetage, geweest. Uitzicht op zee. Vier kookplaten, oven en grote koelkast. Jammer dat er een kleine, tijdelijke,storing met het warm water was. Vervoer voorwaarde. De twee honden, die bij elke voorbijganger aanslaan, vonden we (ik meer dan mijn partner) irritant. Aanvankelijk dachten we op het eiland snel uitgekeken te zijn, maar er zijn heel wat baaien, zeker bereikbaar met een scooter. Eiland is rustig, vaak in een baai de enigen. Wel stijle wegen
    Heerlijk genoten van beide, zeer verschillende, delen van het eiland. Skyros is het bezoek waard. Daarbij opgemerkt dat het de tweede week ("drukker") leuker was om naar toe te gaan. Wij vonden het na 14 dagen, mooi geweest. We hoorden dat mensen er respectievelijk 12 en 10 keer zijn geweest. Over smaak valt ook niet te twisten.

• 9Jan en Anita Meijer22-10-2007

Wij hebben super genoten van de heerlijk rustige ligging van Palagos; en ons appartement keek rondom uit op zee!! Geweldig gehad! Onthaasten en ontspannen...... 11-10-2007

• 8inger27-08-2007

prima appartement met prachtig uitzicht over de zee. Het gebied is niet het mooiste deel van het eiland maar het is er wel heerlijk rustig. Het is wel prettig om over een auto of scooter te beschikken. Er gaat wel regelmatig een bus naar Skyros stad via Molos en Magazia. Deze dorpen zijn wel lopend te berijken maar het is een flinke tippel. Er is een bakker op 10 minuten loopafstand met heerlijk gebak en meerdere keren vers brood per dag. De supermarkt is iets verder net als een aantal tavernes. Wij vonden het een mooi eiland en gelukkig nog niet zo toeristisch. Skyros stad is een bezoek meer dan waard. Ook het onbewoonde deel van het eiland vonden wij prachtig. Een eiland om te onthaasten.

• 8De Leender Peter10-09-2006

Het is wat te ver van de tavernes gelegen en als je geen vervoer hebt is dat wel lastig.Maar als je de rust zoekt is dit de plaats waar je moet zijn.De woning is ingericht in de stijl van Skyros en is zeer gezellig.In de keuken is alles aanwezig en je hebt overal uitzicht op zee.

Appartement Huize Pèlagos (in Girismata) info

• CafeNiet beschikbaar