Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag27°22°
Appartement Huize Pegasos (in Acherounes)

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Pegasos (in Acherounes) voor je op een rij gezet:

Ross Holidays
Ross Holidays

1 review over Appartement Huize Pegasos (in Acherounes) in het Nederlands

heerlijk rustig en prachtig

fam Buijs
25-10-2009

we zaten in de studio, heel leuk ingericht, prachtig groot balkon en mooi uitzicht. Het is er wel voor rustzoekers. De taverne bleef speciaal voor ons open in het nasiszoen. Hele vriendelijke eigenaar en lief personeel. Het dorpje Linaria is prima te lopen alleen in het donker is het eng en donker langs de weg. Voor kleine kinderen is het leuk maar voor grotere is er niets. De baai is prachtig. De busdienst naar SKYROS STAD IS ALTIJD OP TIJD (ECHT WAAR!!!)Kortom zonder auto is het ook goed toeven op Skyros. Wij hebben in ieder geval genoten al was het laat in het jaar.

Gereisd Met partner in Mon Oct 05 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Pegasos (in Acherounes) in Skyros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Pegasos (in Acherounes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.