GriekenlandSporadenSkyrosAppartementen SkyrosAppartement Huize Ariadni (in Magazia)

Appartement Huize Ariadni (in Magazia)

GriekenlandSporadenSkyros
8FantastischScore uit 10 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 10 reviews
  • 8Waardering
  • 7.3Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Huize Ariadni (in Magazia)

• 8Yvonne Plaggenborg18-05-2009

Fantastische plek

Geweldige ligging, binnen 5 minuten lig je op het strand. De appartementen bieden voldoende ruimte en hebben een ruim balkon waar je heerlijk kunt zitten genieten van prachtig onderhouden tuin. In de gezamelijke tuin is ook een bar waar je gezellig kunt zitten met andere gasten. Echt een aanrader

• 10Willem Sluimer18-08-2007

Uniek ! want waar je vindt je een apartement waar je zo vanaf het terras het strand op loopt ? Juist , vanuit Adriana haar home ! Zeer persoonlijke gastvrijheid ! en hier krijg je ook tips over het eiland !

• 8marianne16-08-2007

prima appartement in leuk klein complex met 'geheime' tuinbar in rustig blauw/wit grieks straatje vlak bij het strand. skyros is een heerlijk eilandje om lekker te ontspannen en mooie wandelingen te maken, is nog niet zo toeristisch, en heeft goede restaurantjes. en natuurlijk, heerlijk dat beetje wind altijd op skyros, vooral als het warm is.

• 8res13-08-2007

Prettige service, ruime grote studio beneden vloers. Aaan een goed onderhouden tuin, en een prettige sfeer. Dichtbij strand, een groot mooi strand.Vlakbij het gezellige stadje Skyros is nog niet toeristisch, een aanrader

• 8Jan en Marijke04-08-2007

Fraaie omgeving, heel vriendelijk personeel, echt een plek om naar terug te keren als weer naar Skyros gaan.

• 9Sonia en Bert 16-06-2007

Voor het relatief primitieve, maar des te meer aantrekkelijke eiland Skyros, een perfecte accomodatie. Voor het eerst (5e reis)in Griekenland douchedeuren gezien en zelfs een haakje voor de douchekop. Oase van groene rust, vlak bij strand en taverna Stefanos. Gelukkig is de bar alleen in de zomer geopend, dan komen wij er niet. Wel steeds tijdig toiletpapier bijvragen. Juni 2007.

• 8m leijdekker22-01-2007

erg gezellig en mooi appartement. ook fijne ligging, de hoek om en je zit op strand en savonds gezellig naar het stadje boven op de berg..

• 6Yvonne Plaggenborg30-10-2006

Wij hebben al 5 keer onze vakantie gevierd op Skyros en verbleven dan in Ariadni. De eerste 3 keer onder een andere eigenaar. De inrichting is heel eenvoudig maar daar is de prijs ook naar. De laatste jaren konden we gebruik maken van de airco en dat vinden wij al een luxe op zich. Gaan volgend jaar zeker weer.

• 8Jamie02-09-2006

Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad. Het is eenvoudig, maar dat weet je van te voren. Grieken hebben eenmaal andere prioriteiten. Vriendelijk personeel.

• 7Inge06-08-2006

Vrij sober appartementencomplex. Studio's en appartementen zijn wel ruim. De schoonmaak liet weleens te wensen over. Buitenbar en receptie was beperkt open (alleen 's avonds).

Appartement Huize Ariadni (in Magazia) info

Facilities