Appartement Huize Agalipa (in Girismata)

Appartement Huize Agalipa (in Girismata)

9Fenomenaal

Griekenland, Sporaden, Skyros

9Fenomenaal

• 8.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Huize Agalipa (in Girismata)

• 10P Parent16-10-2009

schitterende appartementen

De appartementen van Agalipa voldoen aan alle voorwaarden. Ze zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De service is prima, twee maal in de week wordt het linnengoed verschoond, en ook de hostes komt twee maal in de week langs om te horen hoe alles verloopt en met eventuele tips

Gereisd met partner in januari 2009

• 9van Kooten J.M.07-10-2009

Zeer goede appartementen

Leuke uitstraling. De bergruimte is onovertroffen voor kleren/spullen. Er is zelfs een rookmelder en brandblusser aanwezig. Inventaris keuken oa waterkoker/koffiezetter/broodrooster. Op loopafstand een goede bakker annex kleine supermarkt. Doucheruimte ziet er smaakvol uit. Waren heel tevreden.

hans & lijnie v Kooten

Gereisd met partner in september 2009

• 9H.Keij05-10-2008

heerlijk plekje voor rustzoekers

We hadden appartement A (rechts beneden). Keurig ingericht, brandschoon en ruim. Gelegen op een rustig plekje van Skyros, vlakbij een bakkerij met iets verder een (kleine) supermarkt. Het strand ligt op 200 meter afstand. Skyros stad ligt op 4km afstand, andere plaatsjes nog verder: een auto bij dit appartement is wel wenselijk. Veel tavernes waren reeds gesloten maar er waren nog genoeg leuke eetgelegenheden te vinden waar je voor zo'n 15 euro per persoon een heerlijke Griekse maaltijd voorgezet krijgt. Skyros is zeer geschikt voor een verblijf van 8 dagen, dan heb je de bezienswaardigheden in grote lijnen wel gehad. Van de 5 door ons bezochte Griekse eilanden absoluut de rustigste met (in deze tijd van het jaar) weinig toeristen waardoor je toeschouwer bent van het authentieke Griekse leven.

Gereisd met partner in september 2008

• 6R. van der Linden22-07-2008

Geen tweede keer.

Wij hadden het linker appartement op de begane grond (twee volwassenen en 1 kind van drie). Nadelen: geen beschutting tegen de zon op het balkon (niet om uit te houden met een kind); vuilstortplaats direct naast de tuin (onveilig en weinig fraai beeld); wantrouwende eigenaar die ongevraagd 'karweitjes' uitvoert in je vakantiehuis tijdens je afwezigheid; ontbreken van kookbenodigdheden en kindonvriendelijke 1e etage (trap en afscherming bed). Je verblijft uitsluitend met (vriendelijke) Nederlanders in het complex. Hierdoor krijg je echter niet het authentieke gevoel in Griekenland te zijn, maar dat is maar wat je zoekt. Wel: servicegerichte hostess, mooie omgeving en natuur en fraaie stranden. Goed voor een verblijf van maximaal twee weken.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Lambert20-06-2008

Dit complex is heerlijk rustig gelegen. Wij hadden een studio, maar die was heel ruim. Wij hadden als voorkeur de bovenste verdieping opgegeven. Daar hadden we in eerste instantie spijt van toen we ons minibalkon (200 x 90 cm) zagen en het royale terras van de benedenburen, maar het uitzicht was zo mooi dat we al snel blij waren dat we boven zaten. Ook heb je daar wat meer privacy. En wil je ruim zitten, dan neem je je stoeltje mee naar de patio of de tuin. Wij zaten in blok A, rechts op de foto. De studio van blok B op de bovenverdieping heeft minder mooi uitzicht omdat er een grote moerbeiboom in de tuin staat. Mooie lichte en schone studio. Haast on-Grieks gezellig ingericht. Een minpuntje.....zoals in bijna alle door ons bezochte Griekse appartementen, hadden we ook hier weer een keiharde matras. Maar dat is persoonlijk want onze buren hadden er geen last van.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Lambert19-06-2008

Dit complex is heerlijk rustig gelegen. Wij hadden een studio, maar die was heel ruim. Wij hadden als voorkeur de bovenste verdieping opgegeven. Daar hadden we in eerste instantie spijt van toen we ons minibalkon (200 x 90 cm) zagen en het royale terras van de benedenburen, maar het uitzicht was zo mooi dat we al snel blij waren dat we boven zaten. Ook heb je daar wat meer privacy. En wil je ruim zitten, dan neem je je stoeltje mee naar de patio of de tuin. Wij zaten in blok A, rechts op de foto. De studio van blok B op de bovenverdieping heeft minder mooi uitzicht omdat er een grote moerbeiboom in de tuin staat. Mooie lichte en schone studio. Haast on-Grieks gezellig ingericht. Een minpuntje.....zoals in bijna alle door ons bezochte Griekse appartementen, hadden we ook hier weer een keiharde matras. Maar dat is persoonlijk want onze buren hadden er geen last van, terwijl wij elke morgen zo stijf als een plank wakker werden.

Gereisd met partner in juni 2008

Appartement Huize Agalipa (in Girismata) info