Hotel Ammos (in Magazia)

Kleine hotelsWeer vandaag11°8°
Hotel Ammos (in Magazia)
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ammos (in Magazia) voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ammos (in Magazia) in het Nederlands

Fantastisch en onvergetelijke !

Claudine,
14-10-2017

Zeer verzorgd en goed uitgerust hotel. Heerlijke keuken, vriendelijke host en personeel, zeer nette en verzorgde kamers. Je hebt wel een auto nodig om de ' Chora' te bereiken.

Hoewel het dicht aan de weg gelegen is, heb je geen geluidshinder.

Geweldig !

Claudine
17-5-2016

Wij hebben 4 fantastische dagen gehad in Hotel Ammos. Architecturaal goed geslaagd. Er werden mooie materialen gebruikt en elke kamer is een kleine eenheid op zich. Frisse kamers, modern uitgerust en heel proper. Wij hadden een superior room met groot terras, wat ik zeker aanraad vanwege het prachtige uitzicht over de zee en je hebt er heel de dag zon . Het zwembad is met zeewater maar niet verwarmd. Toch al lekker gezwommen, begin mei.

Heerlijk ontbijt dat vooral bestaat uit eigen gemaakte producten. Ze gaan werkelijk voor ' vers en puur ' .

Het is een kleinschalig hotel, maar niet meteen geschikt voor jonge kinderen. Erg vriendelijke en eerlijke eigenaar en personeel. We kregen een persoonlijk onthaal met uitgebreide informatie over het eiland, van de bezienswaardigheden tot de beste taverna's en restaurants. Het eiland is dan ook ongelooflijk mooi, maar best te verkennen met een 4x4 wagen, als je tenminste de meest afgelegen baaien wil bereiken.

De ligging van het hotel is op zich wel o.k, weg van de drukte en Skyros Town op enkele minuten bereikbaar met de auto. Het enige minpuntje is dat er onder het hotel nog wel wat huizen en een hotel staan, wat het zicht iets minder aantrekkelijk maakt. Maar, vanop je terras geen enkel probleem want dan kijk je erover heen .

En bovendien is dit zeker geen reden om het hotel niet te nemen !

Wij gaan zeker terug !

Prachtig nieuw complex

Cynthia & Ton
29-9-2010

Prachtig nieuw complex met modern ingerichtte kamers (alles in wit en grijstinten) op loopafstand van het zandstrand en een restaurant (O Stephanos).

De vriendelijke eigenaren zijn zeer behulpzaam.

Ontbijt is kleinschalig maar alles is zelf gemaakt dus zeer puur van smaak.

Prinos Reizen

Prachtig nieuw complex,super hotel.

Jaap en Erica Kruize.
4-8-2010

Wij zijn in juli met touroperator naar Skyros geweest.Een geweldige reisorganisatie. Alles tot in de puntjes geregeld,niks is te veel. Alles staat in het teken van de gasten.Echt TOP.Skyros een prachtig eiland met mooie stranden.Leuke taverna,s waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten.Het stadje is erg gezellig vooral 's avonds,

,tal van leuke winkeltjes en overal erg vriendelijke mensen. We hebben prachtige excursies gemaakt.

We hadden een hele mooie kamer in hotel Ammos,het zijn net allemaal strandhuisjes met alles er op en er aan,prachtig uitzicht op zee.Mooi zwembad met ligbedden en parasols.Heerlijk ontbijt,zelf gebakken brood en allerlei andere zelfgemaakte lekkere dingen.Hele leuke eigenaars, erg behulpzaam.Kortom wij hebben heel erg genoten van deze vakantie.

jc pos
17-7-2010

zeer mooi hotel goede verzorging alles was mogelijk zeer mooie kamers mooi uitzicht

Prima Hotel

Roel en Jennie
1-7-2010

Hotel Ammos op Skyros in de plaats magazina is een mooi en goed hotel.

Vanaf het terras keek je zo naar de zee , en de afstand tot de zee is een kleine 100 meter. De eigenaars van Hotel Ammos zijn hele aardige en vriendelijke mensen. Is er een keer iets dan zijn ze zeer belangstellend en vragen dan iedere keer of alles wel okay is.

Groetjes van ,

Roel en Jennie

prima hotel

Roel en Jennie Hofman
1-7-2010

Hotel Ammos is een mooi en goed hotel. De service is goed en de eigenaars zijn hele lieve en aardige mensen en erg behulpzaam. De ligging is ook goed ,en je bent maar zo'n kleine 100 meter van het stand vandaan. Je kan hele lange wandelingen maken langs de zee en je hebt ook een aantal tavernes waar je een hapje kunt eten of een drankje nuttigen. Dus Hotel Ammos is de juiste plek.

Groetjes Roel en Jennie

Prinos Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ammos (in Magazia) in Skyros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ammos (in Magazia) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.