Hotel Ammos (in Magazia)

Hotel Ammos (in Magazia)

8.7Fantastisch

Griekenland, Sporaden, Skyros

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ammos (in Magazia) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Ammos (in Magazia)

• 10Claudine14-10-2017

Fantastisch en onvergetelijke !

Zeer verzorgd en goed uitgerust hotel. Heerlijke keuken, vriendelijke host en personeel, zeer nette en verzorgde kamers. Je hebt wel een auto nodig om de ' Chora' te bereiken. Hoewel het dicht aan de weg gelegen is, heb je geen geluidshinder.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Claudine17-05-2016

Geweldig !

Wij hebben 4 fantastische dagen gehad in Hotel Ammos. Architecturaal goed geslaagd. Er werden mooie materialen gebruikt en elke kamer is een kleine eenheid op zich. Frisse kamers, modern uitgerust en heel proper. Wij hadden een superior room met groot terras, wat ik zeker aanraad vanwege het prachtige uitzicht over de zee en je hebt er heel de dag zon . Het zwembad is met zeewater maar niet verwarmd. Toch al lekker gezwommen, begin mei. Heerlijk ontbijt dat vooral bestaat uit eigen gemaakte producten. Ze gaan werkelijk voor ' vers en puur ' . Het is een kleinschalig hotel, maar niet meteen geschikt voor jonge kinderen. Erg vriendelijke en eerlijke eigenaar en personeel. We kregen een persoonlijk onthaal met uitgebreide informatie over het eiland, van de bezienswaardigheden tot de beste taverna's en restaurants. Het eiland is dan ook ongelooflijk mooi, maar best te verkennen met een 4x4 wagen, als je tenminste de meest afgelegen baaien wil bereiken. De ligging van het hotel is op zich wel o.k, weg van de drukte en Skyros Town op enkele minuten bereikbaar met de auto. Het enige minpuntje is dat er onder het hotel nog wel wat huizen en een hotel staan, wat het zicht iets minder aantrekkelijk maakt. Maar, vanop je terras geen enkel probleem want dan kijk je erover heen . En bovendien is dit zeker geen reden om het hotel niet te nemen ! Wij gaan zeker terug !

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Cynthia & Ton29-09-2010

Prachtig nieuw complex

Prachtig nieuw complex met modern ingerichtte kamers (alles in wit en grijstinten) op loopafstand van het zandstrand en een restaurant (O Stephanos).

De vriendelijke eigenaren zijn zeer behulpzaam.

Ontbijt is kleinschalig maar alles is zelf gemaakt dus zeer puur van smaak.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Jaap en Erica Kruize.04-08-2010

Prachtig nieuw complex,super hotel.

Wij zijn in juli met touroperator naar Skyros geweest.Een geweldige reisorganisatie. Alles tot in de puntjes geregeld,niks is te veel. Alles staat in het teken van de gasten.Echt TOP.Skyros een prachtig eiland met mooie stranden.Leuke taverna,s waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten.Het stadje is erg gezellig vooral 's avonds, ,tal van leuke winkeltjes en overal erg vriendelijke mensen. We hebben prachtige excursies gemaakt. We hadden een hele mooie kamer in hotel Ammos,het zijn net allemaal strandhuisjes met alles er op en er aan,prachtig uitzicht op zee.Mooi zwembad met ligbedden en parasols.Heerlijk ontbijt,zelf gebakken brood en allerlei andere zelfgemaakte lekkere dingen.Hele leuke eigenaars, erg behulpzaam.Kortom wij hebben heel erg genoten van deze vakantie.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9jc pos17-07-2010

zeer mooi hotel goede verzorging alles was mogelijk zeer mooie kamers mooi uitzicht

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Roel en Jennie01-07-2010

Prima Hotel

Hotel Ammos op Skyros in de plaats magazina is een mooi en goed hotel. Vanaf het terras keek je zo naar de zee , en de afstand tot de zee is een kleine 100 meter. De eigenaars van Hotel Ammos zijn hele aardige en vriendelijke mensen. Is er een keer iets dan zijn ze zeer belangstellend en vragen dan iedere keer of alles wel okay is.

Groetjes van ,

Roel en Jennie

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Roel en Jennie Hofman01-07-2010

prima hotel

Hotel Ammos is een mooi en goed hotel. De service is goed en de eigenaars zijn hele lieve en aardige mensen en erg behulpzaam. De ligging is ook goed ,en je bent maar zo'n kleine 100 meter van het stand vandaan. Je kan hele lange wandelingen maken langs de zee en je hebt ook een aantal tavernes waar je een hapje kunt eten of een drankje nuttigen. Dus Hotel Ammos is de juiste plek.

Groetjes Roel en Jennie

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats