Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiehuis info

2 Reviews over Villa Evlalia

• 7henk jessy 26-07-2014

app evlalia

WIj zijn na 4 jaar sunrise (heel goed)naar app evlalia geweest drie weken.Het mooiste app gelogeerd .enig nadeel is dat het hoger ligt dat valt af en toe niet mee.Maar dan heb je ook een uitzicht!Elke dag schone handdoeken schoonmaak en meerdere keren lakens.Sun rise app is ook geweldig en ligt dichterbij maar touroperator is stukken duurder .helaas onze vrienden zijn de schoonmaakster en familie maar ja bezoeken deden we om de dag en dat is leuk.Volgend jaar weer voor het 6e jaar.zijn op heel wat eilanden geweest maar zijn hier blijven hangen en mooiste.eiland is skopelos daar heb je een ik ben thuis gevoel

• 9Angeliki19-06-2011

Niet te verwarren met Studio Evlalia!

Villa Evlalia ligt op nog geen 10 minuten lopen van Skopelos-stad. Het is gelegen bij mensen achter in de tuin, met veel privacy en een heerlijke tuin. De eigenaresse Evlalia is een aardige dame die goed Engels spreekt. Het huisje heeft een ruime en mooie slaapkamer welke sfeervol is ingericht. De badkamer is voor Griekse begrippen heel erg groot, met een wasmachine. De zitkamer met keuken, is in verhouding het kleinste gedeelte van het huis, maar nog altijd groot genoeg. Het buitenterras heeft een zitje met parasol. De omgeving bestaat uit meerdere vrijstaande huizen en is rustig gelegen, maar toch dichtbij de taverna's, zodat je makkelijk te voet op pad kan. Een goede en rustige plek waar je heerlijk van je vakantie kunt genieten. Evlalia kan ook voor een huurauto zorgen.

Vakantiehuis Villa Evlalia info

• CafeNiet beschikbaar