Appartement Skopelos Village

Appartement Skopelos Village
8,5

5 tips over Appartement Skopelos Village

Anita, 7-8-2014
Probeer kamers aan de voorkan te krijgen dan heb je zeezicht en een prachig uiticht op de stad.
Daan Jonker, 6-11-2013
Ga met de lokale bus voor 5 euro retour naar schitterende baaien en strandjes. En doe 's avonds heerlijk eten bij het blauwe huis genaamd Finikas. Met een waanzinnig uitzicht over de stad Skopelos
eric_van_acker, 23-9-2013
Echte wandelaars vinden er een prima uitvalbasis om lange wandelingen te maken (5 a 10 km).

We hebben een aantal aanbieders voor Skopelos Village voor je op een rij gezet:

dick en anja van veen, 26-6-2013
Heerlijke restaurants in het stadje, heel veel aanbod, b.v. Olivio, erg goed
alexander en hester, 30-9-2012
Rondrit over het eiland is zeer de moeite waard. Zoek de leuke strandjes en laat je verrassen! Restaurant Agnanti in Glossa springt boven alles uit: wat een mooie plek met creatieve hapjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Skopelos Village voor je op een rij gezet: