Appartement Skopelos Village

• Kinderopvang
Meer appartement info

26 reviews over Appartement Skopelos Village

• 8Eduard Bruinink03-10-2016

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Het was nog voorseizoen en het restaurant was er niet klaar voor, geweldige receptie met heel hulpvaardige mensen. Boek dit hotel alleen niet via touroperator, hele slechte reisleiding was onze ervaring, en boek geen excursies via hen, te duur en is het niet waard.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9len en jan23-09-2014

Comfortabele appartementen op goede ligging

Ons appartement had uitzicht op zee en skopelos-stad en was goed en ruim ingericht met oog voor detail. Voor mij waren de matrassen qua hardheid op een schaal van 1 tot 10 een 9; zeer hard dus! Personeel zeer vriendelijk, goed ontbijt, alles wat je maar wensen kan. Korte wandeling naar skopelos-stad, waar vele restaurants, bars en winkels zijn. Wil je wat minder ver lopen, vlakbij, op weg naar de stad, is een zeer goede taveerne, "Muses" genaamd, waar je heerlijk kunt eten! Er staan ook tafeltjes gedekt pal aan het water met 's avonds een lampje, heel sfeervol! Voor ons een prima keuze voor de 5 nachten die wij er verbleven!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Anita07-08-2014

Prima plek

Mooie accomodatie maar afhankelijk van de kamer die je krijgt, de ligging enz. wij hadden een 2 kmr appartement gelegen in een hoek, vanuit onze slaapkamer keek je op ooghoogte op het terras van de buren, lag half onder de grond. wel lekker koel. De keukenkastjes roken enorm muf. Volgens de mevrouw van de receptie kwam dit omdat het dit jaar allemaal erg vochtig was. Dus konden het probleem niet oplossen. Dus liever geen appartement 20 nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9eric_van_acker23-09-2013

Prachtig zicht op Skopelos stad

We hadden een ruim appartement, blijkbaar toch wel groter dan de studio's. De ligging is ideaal, op wandelafstand (600m) van Skopelos-stad. We waren zowat de enige gasten half-pension. Je zou dan denken dat het eten in het restaurant te wensen laat, maar dat was absoluut niet het geval, ook al kregen we de keuze tussen slechts 2 menu's... maar de kok maakte er een erepunt van om die extra te verzorgen. Maar hoofdtroef was het terras van het restaurant waar je een schitterend zicht had op de lichtjes van de stad. Enig minpunt: zwembadjes (2) echt wel te klein (een 8 tal schoolslag slagen in de lengte) en jammer genoeg geen deftig strand in de nabijheid.

Gereisd met partner in september 2013

• 8dick en anja van veen26-06-2013

mooi complex

Verschillende kamers , wat oudere en nieuwe kamers, erg ruim, leuk in gericht, wel zicht op strand, niet echt om te zwemmen en zonnen,10 minuten lopen naar Skopelos stad. Vriendelijk personeel, prijzig restaurant , ontbijt E 12,50 p.p. Kan je beter even naar supermarkt lopen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8alexander en hester30-09-2012

prijzig maar goed verzorgd

Gezien de stevige prijs hadden we dit niveau ook wel minimaal verwacht. Leuk opgezet maar niet al te ruim complex, met kleine terrasjes. Wel een groot appartement met een goede afwerking en prima tv (ontvangst BVN). Er zijn veel plekjes waar je toch wat weggestopt zit. Naar het dorpje lopen is goed te doen (5 minuten). Al met al prima.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9Marieke14-08-2012

Een aanrader! Goed verzorgd, fijne sfeer!

Complex ligt er zeer verzorgd bij! Personeel is erg vriendelijk,vanaf ontvangst t/m vertrek. Wij hadden kamer aan voorkant van het complex (1e verdieping) met uitzicht op Skopelos-stad en de zee. Prachtig! Kamer was erg sfeerfvol ingericht. Bedden zijn goed. Hotel heeft 2 zwembaden en voldoende ruimte om te zitten/liggen. Eigen (zeer ruime) parkeerplaats is wel wat ver weg, toch wel 5 minuten lopen. Dat is jammer. Ontbijt was prima verzorgd met veel keuze. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

• 8j_vanbeek426-10-2011

Prima accomodatie met een mooie ligging

Leuke appartementen omgeven door tuin, met een mooi zwembad. Heb je een appartement aan de straat zijde dan is er een fantatisch uitzicht over Skopelos stad.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Stefan12-07-2011

zeer goed hotel

Dit hotel was supergoed. De kamer was voldoende groot en werd goed onderhouden. Het hotel ligt op wandelafstand van Kopelos-stad. We verbleven er in half pension en kregen elke avond en zeer ruim menu (voorgerecht, slaatje, hoofschotel en nagerecht) van goede kwaliteit. Ook de service door het vriendelijke personeel is een vermelding waard. Opgelet: een reis naar Skopelos duurt erg lang, vlucht naar Athene, verplaatsing naar de haven van Agios Konstantinos (180 km) of Volos (350 km), bootreis van 3 uur.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8annelies07-11-2010

Prima, maar niet overdrijven

Het was een leuk appartement, maar wel klein zeker voor 4 sterren. De badkamer was wel prima. Ontbijt kost €12,50 pp, is goed maar best duur. Een jus d'orange €6,- dus niet doen. De ligging is goed t.o.v. het dorp. Voor een strand moet je een auto huren of met openbaar vervoer wat wel heel goed gaat. Verder was er een wespen plaag op het moment dat wij er waren, eind augustus. Skopelos is wel een leuk eiland, het leukste van alle 3 tijdens het hoppen. Skopelos stad is erg leuk, lekker eten, leuke terassen en zelfs een leuke kroeg. Maar ook veel plaatsjes waar je met de bus naar toe kan, er is altijd wel iets te doen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats