Tijdelijk €25 aanbetaling

Rigas House (app)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Rigas House (app) voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 27 reviews

7.3GoedScore uit 27 reviews
  • 7.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Rigas House (app)

• 10Markus Tostig24-06-2018

I'll be back!

Openhearted people. Value for money. They organized our transfer from/to Skiathos airport for free!

I've got back in May 2018. The hotel is even better than ever! Its most impressive element is its gardens. Υou feel like you are in a Greek paradise! They told me that this year an Italian restaurant, the "Rigatoni", will start operating. Fantastic! I'll be back again guys!

• 6M&M24-08-2015

Vies

Balkon lekker ruim. Vania aardig en vriendelijk. Erg vieze badkamer en keukenblokje. Muffe zooi. Nooit meer hier naar toe. Ballentent!

• 2Marcel & jacqueline19-07-2015

Nooit meer

Op 3 juli aangekomen voor een week verblijf in het hotelgedeelte van Rigas. We kregen een appartement in toegewezen. Bij binnenkomst rook het appartement al erg muf, wat veroorzaakt werd door de beschimmelde zwartuitgeslagen badkamervloer en de beschimmelde keukenkastjes. Er was waarschijnlijk ook een probleem met ongedierte want op het aanrechtblad stonden 2 mierenlokdozen geplaatst. Na een nacht slecht slapen door de stank in de kamer en het geluid van de afvoeren van de bovenburen werden we om 6.15 in de ochtend ook nog verrast door een ongeveer 15 cm lange duizendpoot die in ons bed gezellig heen en weer liep. Voor ons een reden om duidelijk ons beklag te doen. Nadat we ook hadden aangegegven Rigas direct te gaan verlaten werd nog een upgrade aangeboden naar een 5* complex van dezelfde keten, echter 1,5 km verderop de bergen in.Omdat we hadden gekozen voor een verblijf in de buurt van de stad zijn we snel vertrokken uit het Rigas om er nooit meer terug te keren.

• 6l.strooband06-12-2011

Matig hotel

Zeer matig hotel. Oude gedeelte kamers klein. In de tuin waren de kamers groter maar niet al te schoon. Het personeel was vriendelijk behalve het hoofd van de receptie. Het ontbijt en dinner waren redelijk

• 7l.strooband06-12-2011

Redelijk hotel

De ligging is iets heuvel op, 10 min lopen van de haven.De kamers in oude gedeelte zijn niet zo best, de appartementen in de tuin beter. Het zwembad is aardig. Het ontbijt en dinner zijn redelijk.Het personeel is aardig, behalve het hoofd van de receptie zij is een echte Griekse kenau. Alles is redelijk schoon.

• 4Franc24-07-2011

Teleurstellend!!!

De eerste kamer die we kregen stonk naar schimmel. Daarna andere kamer gekregen en deze was oke, maar helaas geen warm water. Het heeft 2 dagen geduurd voordat dit opgelost was. Ontbijt was oke, avondeten vonden wij echt slecht. Eten was koud! We waren hier in mei, dus het voorseizoen. Het hotel was nog niet klaar voor toeristen. Alle niet gebruikte kamers stonden te luchten, deuren en ramen open, matrassen op de grond en meubels buiten. Ook in het voorseizoen hoort het hotel klaar te zijn. De dames van de receptie proberen wel alles op te lossen en zijn vriendelijk. Het probleem zit waarschijnlijk bij het management.

• 5Fejo18-06-2011

Dit nooit meer

Kamer 207 NOOIT nemen! Stinkt naar rook van de achtergelegen heetwaterketel. De blauwe walmen vliegen over je balkon. Ontbijt is oud droog stokbrood, dat je kunt roosteren. De eerste dagen koud water voor de thee, ketel kapot. "Diner" zeer matig, bijna smakeloos en koude groenten (indien aanwezig) Later pas kamer kunnen omruilen. Positief: vriendelijk personeel, dat sorry, sorry zegt.

• 8E. Huizer10-06-2011

Prima appartement met supervriendelijk personeel

We hadden 2 persoonskamer geboekt maar kregen een ruime 4/6 persoonskamer, met twee aparte slaapkamers en een groot balkon. Mooi gelegen op de begane grond vlak bij het zwembad. Het ontbijt was prima in buffetvorm. Heerlijke yoghurt met honing. Het avondeten hebben wij iedere avond in het stadje gegeten, dat vonden we toch gezelliger. Het personeel was erg vriendelijke en behulpzaam. De kamer, keuken en badkamer waren schoon en zagen er prima uit. Ook het stadje Skopelos en het hele eiland vonden wij prachtig.

• 5elha09-06-2011

Dit nooit meer

Dit hotel is echt geen aanrader. Kamer vochtig en stinkt. Andere kamer erg somber en vieze badkamer kitranden zwart uitgeslagen. Halletje gat in plafond. Ontbijtbuffet minimaal avondeten smakeloos. Alleen het personeel is vriendelijk.

• 9s.j. koning24-10-2010

heerlijk

heerlijk hotel/app, zeer vriendelijk personeel, schone kamer en super goede bedden, verschoning bedlinnen en handdoeken prima, ligging super, ontbijt en avondeten is in buffertvorm en er is voor elk wat wils, niets op aan te merken, ook te auto is prima geregeld, kortom een heerlijke vakantie.

Appartement Rigas House (app) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Skopelos, 37003