Hotel Prince Stafylos

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Prince Stafylos voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Prince Stafylos in het Nederlands

Zeer ouderwets

Denise
22-9-2017

Was schoon en vriendelijk personeel. Erg jammer dat zwembad bar pas laat in de middag openging terwijl er dan niemand bij zwembad was.

Vergane glorie

Jan
14-8-2017

Het hotel maakt een verouderde indruk. De airco doet het niet, afspraak over een vervangende kamer wordt niet nagekomen. Kraan lekt, deurkruk valt uit de deur. Badkamerinricting doet sterk denken aan een DDR-hotelbadkamer. Inrichting van het hotel doet sterk denken aan een historisch museum.

Ligging van het hotel is ok.

Kortom, geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prince Stafylos in Skopelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prince Stafylos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prince Stafylos scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.