7,5

6 reviews over Appartement Liofoto in het Nederlands

Wat een heerlijkheid

Felicia Bakker, 14-4-2017

Afgelopen zomer hebben wij hier mogen verblijven. Het was een prima appartementen complex. Er is een keukentje aanwezig, badkamer, bedden, een kast en een tv. Je kunt je hier prima mee redden want veel zal je er toch niet zijn. In de omgeving zijn namelijk prachtige stranden die je kunt bereiken door het openbaar vervoer. Voor maar 5 euro zit je aan het andere kant van het eiland. Je zal dus waarschijnlijk vaak buiten de deur zijn en eten omdat er zoveel te zien valt en het eten heerlijk en vrij goedkoop is. Als je toch wel besluit om bij het appartemen te blijven, hebben ze een heerlijk zwembad. Als je 's ochtend een ontbijtje wilt maken kun je al je benodigdheden halen bij het supermarktje haast tegenover de appartementen. Voor het centrum moet je een stukje lopen maar dat is juist wel lekker, even bewegen in de vakantie. We hebben het echt getroffen met het weer en hebben een hele fijne tijd gehad.

heel goed

jeanine, 15-3-2017

Het was daar goed toeven, was wel steil om bij je kamer te komen. De weg naar het dorp was in het donker wel gevaarlijk. Maar het appartement was goed, eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was heerlijk met elke dag weer een ander grieks gerecht. We werden ook een keer uitgenodigd om bij hun aan tafel mee te eten, was reuze gezellig

prima

karin, 7-9-2016

Het appartementen complex ligt mooi tegen een berg aan. Betekent wel dat je een fikse helling op moet om bij je appartement te komen. De onderste appartementen zijn nieuwer en mooier ingericht dan de bovenste.

De keuken is sober ingericht met een combi oven, 2 kookplaatjes, waterkoker en koffiezetapparaat, bordjes, bekers en bestek. De inventaris is bij alle appartementen anders.

De matrassen van het bed zijn erg hard. Iedere dag worden de vuilnisbakjes verschoond, handdoeken om de 3 dagen en het beddengoed ook. De eigenaren zijn erg vriendelijk en je kan altijd om iets vragen.

Het zwembad is heerlijk!

Schuin tegenover het appartement is een supermarkt. Het is wel een drukke weg dus niet echt stil.

Het appartement ligt ver van het centrum, zo'n 20 minuten bergaf langs een drukke weg. In het donker terug is erg gevaarlijk. Neem een taxi voor 5 euro en je bent veilig thuis!

Er rijdt ook een bus maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Huur een auto!

matig

josé, 8-10-2015

Liofoto is prachtig gelegen, een auto is wel een must. Maar daarmee houd het positieve wel op.

De matrassen zijn zo hard, dat ik van mening ben dat je dit je gasten niet aan kan doen.

Ook de(keuken) inventaris is onder de maat en niet schoon. De douchekop is al zo vaak gevallen dat het water uit alle kanten stroomt behalve waaruit het zou moeten komen. Schoonmaak is er tijdens onze week verblijf niet of nauwelijks gezien/geweest.

Zeer mooi gelegen - supervriendelijke eigenaren

Gilbert en Brigitte, 4-6-2014

Skopelos betekent voor ons : terug Liofoto. We voelen ons hier thuis !

Appartement is goed

Sylvia, 8-9-2007

Appartement is goed. Schoonmaak kon beter. Bij dit appartement is een auto inbegrepen en dat moet ook wel, want het ligt ong. 2 km buiten de plaats Skopolos en openbaar vervoer rijdt er ook niet veel. Maar met auto prima te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Liofoto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Liofoto in Skopelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Liofoto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Liofoto scoort een 7.48 uit 10 op basis van 6 reviews.