Appartement Evlalia

17 reviews over Appartement Evlalia

• 2017
    6sterwake11-07-2017

redelijk appartement

uitzicht is prachtig.heerlijk zwembad. zeer steile helling naar appartement. niet geschikt voor minder valide personen. keuken in slechte staat en zelfs voor griekse begrippen erg beperkt. lawaaierige eigenaren.

• 8Albert van Dam24-06-2017

Binnen één dag in de 'relax-stand', wat een rust

Heerlijk verblijf. Niet wat je verwacht van een 2k app als je met twee personen bent: twee slaapkamers ipv een slaapkamer + leefruimte en de keuken was zéér karig uitgerust maar het uitzicht en de rust maakten alles dubbel en dwars goed!

• Oude reviews

5Fam. Wever31-07-2014

Wij gaan hier niet meer heen.

Wij zaten in het bijgelegen gebouw. Prachtig uitzicht over Skopelos-stad. Zeer gehorig complex. Dochter woont op de gehele bovenste verdieping en veroorzaakt veel overlast (harde muziek en ruzies met haar vader) Heel erg jammer. De eigenaren eigenlijk niet meer gesproken. Je kunt er koken maar het houdt niet over (1 koekepan en 1 zeer grote pan). Weinig privacy. Moesten vragen om schone handdoeken die je dan ook wel krijgt. De bar bij het zwembad is gesloten ook in het hoogseizoen.

Met oudere kinderen

• 8jeltjecals24-06-2014

Mooie locatie

De ontvangst was goed geregeld. We werden zonder omhaal naar het appartement gebracht. Daarna niemand meer gezien van de receptie. Ruim opgezet complex. De terrassen bij de appartementen boden weinig privacy. Inrichting badkamer echt Grieks (onhandig). Keuken idem. Uitzicht richting Skopelos -stad héél mooi. Het is 20 minuten lopen naar het centrum van de stad. Gezellige stad met verrassende straatjes, waar ook verborgen gelegen restaurants te vinden zijn. Voor het laatste hellende stukje om terug te komen bij het appartement, is wel een redelijke conditie vereist.

Met vrienden

• 8willydonker19-06-2014

Prima plek!

Fijn complex met bijzonder uitzicht op de stad Skopelos. Geen douchegordijn, geen haak voor de douchekop (kijk ik niet meer van op, na veertien Griekenland vakanties). Wel elke dag een schone badmat en dat maakte veel goed. Dagelijks een schone handdoek, er werd elke dage geveegd en de prullebakjes verschoond. 1 x in in de week schone lakens. Wij hadden een drie kamer appartement, maar de keuken werd ook als kamer gerekend. Het zwembad was schoon. De eigenaars hebben we niet gezien. Wifi was slechts mogelijk op bepaalde plekken. Het is een leuke wandeling naar de stad.

Met vrienden

• 8Reinier Bionda15-09-2013

Mooi uitzicht en complex

Mooi complex. Mooi zwembad. Schoon. In tegenstelling tot andere recensies gewoon vervanging van bedlinnen en handdoeken. Inventaris is karig maar voldoende. Goede bedden. Op 10-15 minuten loopafstand van haven/centrum

• 7Geert en Machteld Theloosen23-08-2011

Fantastisch uitzicht over Skopelos stad

Appartement is sober ingericht, maar heel veel ruimte. Het appartement werd bijna dagelijks schoongemaakt. Wel elke dag schone handdoeken. Prachtig zwembad, waar we 2 keer helemaal alleen waren! Aardige eigenaresse en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Skopelos is een prachtig eiland. Prachtige baaien. Huur een scootertje, het kost maar weinig en je ziet veel.

• 2Anoniem13-12-2009

Dit nooit meer

Zeer slechte service. Eigenaar was niet aanspreekbaar alleen via hostess nog enigzins fatsoenlijke lakens en handdoeken kunnen regelen

• 7Nienke06-10-2009

Prima appartementen

De appartementen zijn eenvoudig maar netjes. Het complex is erg ruim opgezet en je hebt een super mooi uitzicht over Skopelos Stad! Er zit een leuk zwembad bij, nadeel is dat de bar alleen in het hoogseizoen geopend is. Al met al een leuk complex voor een weekje Skopelos!

• 7Simon & Marijke10-09-2009

Niet slecht.

Zijn hier geweest medio juni 2009. Men was nog bezig om een aantal zaken in orde te brengen maar het zwembad was prima. Wel wat ver van het centrum maar met een scooter, wat ook handig is voor de rest van het eiland is dit snel opgelost. Het uitzicht over Skopelos is geweldig. De inrichting is Grieks. Deze vakantie was een week op Skopelos en een week Skiathos wat ons geweldig is bevallen. Tevens een dagtocht gemaakt met een kleine boot uit de haven naar Alonissos. Dit is echt geweldig. Wel zelf regelen is een stuk goedkoper.

2 tips over Appartement Evlalia

• Fam. Wever, 31-07-2014

Wij zaten in kamer 4 van het bijgebouw. Er zijn ook kamers aan de achterkant van het gebouw. Als je daar terecht komt dan wordt je niet vrolijk. Zit je tussen de muren. Wij hadden een drie kamer appartement , keuken en, twee slaapkamers. De airco kost 5 Euro per dag na even onderhandelen!!

• jeltjecals, 24-06-2014

De Mama Mia tour, aangeboden door "Dolpins" is een heel leuk uitstapje! € 30,-