Appartement Villa Maraki

Appartement Villa Maraki

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag32°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Maraki voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa Maraki in het Nederlands

2007

Villa Maraki is een prachtig complex

Christel
16-7-2007

Villa Maraki is een prachtig complex. De studio waarin wij verbleven was eenvoudig, maar verder goed. Het zwembad was klein, maar erg lekker en schoon. Ook is er een leuk terras met een barretje waar met zorg eten klaargemaakt wordt. De familie die het appartementrunt is erg vriendelijk. Minpunt is dat het aan de hoofdweg ligt en dat dat niet erg rustig is. Wel dicht bij het mooie strand en de bus en restaurantjes. We hebben het er zeer naar ons zin gehad.

Gereisd Met partner in Mon Jul 16 2007 18:07:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Maraki in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Maraki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.