Géén boekingskosten

Hotel Stellina

GriekenlandSporadenSkiathos

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Stellina voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 6 reviews

7.8GoedScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

6 Reviews over Stellina

• 9Jørn06-11-2009

Et rigtig godt hotel efter græsk standard

Et rigtigt godt hotel med en god beliggenhed i rolige omgivelser med ca. 15 minutters gang til Skiathos by. Men vejen, der er stærkt trafikeret med dårlige fortov, er ikke egnet til fodgængere. Der findes dog en sti bag om hotellet. Hotellet ligger meget tæt på lufthavnen, men de 4-5 fly om dagen generer ikke. Værelserne er af varierende standard. Ud imod vejen er de meget små og dårligt vedligeholdte. Andre værelser er store og gennemrenoverede. Vi har boet på Stellina 2 gange og kommer gerne igen. Der er for nylig bygget en morgen- og frokostrestaurant ved poolen. Maden kan ikke bedømmes, da vi ikke har spist på hotellet.

• 5anja korver walter07-10-2008

dit was echt slecht en zeer ongastvrij

we kwamen aan om 10.00 en mochten pas 14.00 in de kamer in het na seizoen onvriendelijke mensen behalve crhistina achter de receptie,baas echt onbeschoft vooral tegen onze reisleidster we zijn alles tegengekomen op deze vakantie en de laatste nachten nog in muzes terechtgekomen wat een nachtmerry dit is voor ons een enorme domper

• 10f delang05-08-2008

heel vriendelijk en behulpzaam

mdooi hotel mooi zwembad alleen langs een drukke weg waar erg hard gereden werd

• 8Peter27-06-2008

Alg. indruk: complex ziet er van binnen en buiten schoon en verzorgd uit. Ligt aan een drukke weg waarbij veel (geluids)hinder van veel te hard (taxi's!)rijdend verkeer. Eten: ontbijt een 3; terras-lunch bij (prima)zwembad een 9 (aanrader). Kamer (222)met op de vloer klemmende deuren, zit- en ligcomfort slecht. Douche/toiletruimte ca. 1,45x 1,55m., doucheplaats 60x60 cm. Indien er warm water beschikbaar was, bleef allen het plafond droog na het douchen. Er was wel een nieuwe koelkast aanwezig. Satelliet TV met veel beeldruis. Skiatos stad is erg leuk (veel haven activiteiten).

• 7hetty31-05-2008

eenvoudig ontbijt, zoals vermeld was erg eenvoudig, alleen brood met jam, koffie of thee en een koekje. dus alle nederlanders op naar de buurtsuper en namen allemaal kaas mee. we hadden halfpension geboekt, maar de keuken was nog niet in werking. de oplossing was goed. de eigenaar van het hotel was bevriend met de eigenaar van een goede eettent aan de haven. daar konden we alle avonden eten, alleen het drinken moest aan het eind afgerekend worden. prima oplossing

• 8Annemie04-07-2007

Wij waren begin juni, Skiathos is een heerlijk eiland. Nog lekker Grieks wat wij prefereerden. Het hotel is lekker rustig gelegen met prima kamers. Je kunt zo naar het centrum lopen met allerlei gezellige restaurants en winkeltjes.

Hotel Stellina info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar