Appartement Ritsa

Kleine hotelsWeer vandaag31°25°
Appartement Ritsa
8,3

13 reviews over Appartement Ritsa in het Nederlands

heerlijk centrale ligging, nette kamer

A.Esders
9-9-2011

klein complex met mooi zwembad en barretje maar er zijn zoveel mooie strandjes op het eiland..... Complex wordt gerund door vrouw die erg aardig is maar geen woord engels spreekt, dus handen en voeten maar ze regelt alles prima en maakt alles netjes schoon. nette douche (met gordijn), moderene kamer mer tv en gratis airco ! balkon aan de voorkant. Keuken redelijk compleet uitgevoerd (voor ontbijt althans; waterkoker, magnetron, oven, broodrooster) uiteten: honderden restaurants op het eiland en in de stad keuze te over ! Bonaparte (zijstraat winkelstraat Diamantis) is een erg goed restaurant als je de griekse keuken even zat bent...ook boven bij de 'windmolen' goed eten, wel wat duurder en niet grieks. Strandjes: Eleni (zonsondergang), Mandraki, Ligaries (allen aan de westkant) zijn erg mooi en je kunt overal wat eten/drinken. Huur zeker een scooter of quad (auto is onhandig ivm parkeren en de meeste 'wegen' zijn niet echt gebouwd voor een auto) en ontdek deze groene parel !

Gereisd Met partner in augustus 2011

Prima appartement geweldige ligging

annelies
7-11-2010

Het appartement ziet er heel netjes uit, leuk balkonnetje. De badkamer is mooi, maar inderdaad geen douchegordijn. het was niet druk bij ons en we waren de enigen die de algemene douches gebruikten en dat was wel handig. Het wordt gerund door 1 vrouw die alles doet, geen engels spreekt, maar doet wel haar best. Het ligt in de zijstraat van de winkelstraat, dus heel centraal. En de andere kant op ben je snel bij het strand, wat prima is. Je kunt ook met de bus wel naar 25 andere stranden. Meer is er ook niet te doen op het eiland, geen leuke plaatsjes ofzo. Daarnaast uitgaan, als je van clubs en loungen houdt prima, maar als je van een normale kroeg houdt, heb je 1 cafe met live-muziek en verder niets. Daarnaast is het drinken overal belachelijk duur, cappuchino standaard €3,50, bier €4,- en bij de loungebars bier €7,-. Dat ben ik niet gewend van griekenland. Eten is goed en goed betaalbaar. Aanrader restaurant vlakbij appartement is Asprolithos, erg goed.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Super centraal en toch rustig.

Leon en Daniëlle
12-8-2010

Ontvangst: slecht engels. Receptie: weinig aanwezig. Kamer: netjes en schoon. Badkamer: douchebak KLEIN...hele douche nat. Ligging: super!! Keuken: niet

Gereisd Met partner in juli 2010

Leuk appartementje, dichtbij Skiathos-Stad

Anoniem
23-7-2010

Wij hadden een 4 persoons appartement. Het is best klein, maar met lekker weer ben je toch veel buiten. In de badkamer is geen douchegordijn, waardoor wij veel beneden hebben gedoucht (algemene douches met een slot). Om de dag worden de handdoeken verwisseld en elke dag wordt het huis schoongemaakt. Bij het appartement is 1 klein zwembad, lekker om een paar uurtjes bij te liggen. Maar toch niet een hele dag. De ligging is super! Maar 5 minuten lopen naar het stadscentrum. Het stadje is volledig gericht op toerisme en erg druk. In de 'buitenwijken' zie je meer van het oorspronkelijke Griekse leven. Voor leuke stranden is het huren van een auto wel aanbevolen. Bij de receptie liggen boeken die je kan lenen, zowel nederlands, engels als scandinavisch. Het schoonmaakpersoneel spreekt zeer slecht/geen engels.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

prima verblijf

betsy
22-7-2010

mooie kamer goede schoonmaak en voldoende handdoeken.gewoon top.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima plek

w.meurs
23-6-2010

Rustig gelegen appartement. Toch dicht in het centrum van Skiathos-stad. Ruime kamer met goede bedden. Douche wat klein. Fijne uitvalsbasis.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek in centrum en toch rustig.

r.raven
1-10-2009

Heerlijk nieuw appartement. Goede verzorging. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken om de dag schone lakens. Heerlijke zwembad met ligstoelen. Gewoon perfect. Alleen de keukenatributen zijn wat matig, maar dat is normaal in Griekenland. Wij gaan zeker terug en niet alleen voor dit appartement, maar ook voor Skiathos stad. Geweldig eiland, klein maar heel leuk met vele leuke strandjes en wandelroutes. Stad heeft hele leuke restaurantjes. Topkwaliteit: 1901, Asprolithos en Paraxenos, Verder leuk in de kleine straatjes eten achter de hoofdstraat. Eten met griekse muziek bij Hellinikon. Lekkerste koffie bij Portobello in de hoofdstraat. Mooi uitzicht bij Plakes

Gereisd Met partner in september 2009

Een topper.

Simon & Marijke
10-9-2009

Zijn in juni 2009 hier geweest en het was prima. Kregen een kamer beneden met uitzicht op de tuin en zwembad. De bedden waren geweldig. Lang genoeg en prima om op te slapen. Appartement is mooi centraal gelegen, dicht bij het centrum maar ver genoeg voor de rust. Meer dan voldoende mogelijkheden om te eten en boodschappen te doen. Het restaurant wat je vanuit het appartement achter ziet is heel goed. Wij hebben dat wat te laat ondekt anders waren wij er vaker geweest. Met de bus kun je prima naar de verschillende stranden waar weer voldoende keuze is voor druk en rustig. Gaan zeker vaker naar dit appartement. De combinatie van een week Skiathos en Skopelos is geweldig.

Gereisd Met partner in Thu Sep 10 2009 17:49:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi centraal gelegen!

schilder
27-8-2009

Het apartementencomplex ligt in een zijstraat van de grote winkelstraat. Centraal maar geen last van de drukte. Het is nog vrij nieuw, mooi verzorgd en alles wat je nodig hebt is er! We hebben een prima vakantie gehad op Skiathos en Ritsa is echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

mooi centraal gelegen appartement

Alex
28-7-2009

Modern en keurig ingericht appartement. Centraal gelegen in skiathos stad. Dicht bij levendige winkelstraat maar ver genoeg in rustige omgeving. Lekker zwembad. Voor griekse begrippen goed verzorgde inventaris. Eiland zelf vrij klein. Als je scooteren leuk vind dan heb je het op skiathos wel snel gezien. Wel hele knusse strandjes. Leuke eettentjes: Alexandros bij de oude haven. En Lyhnari. Voor een week een leuk eiland maar niet langer.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ritsa in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ritsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.