Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Rene voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Rene

• 9Odd B Wigum01-06-2011

Meget bra sted med en utrolig fin utsikt.

Eiere og ansatte hadde en utrolig positiv innstilling. Gresk gjestfrihet og imøtekommenhet i toppklasse. Praktiske leiligheter med gode senger. Bassenget bestandig skinnende rent. Dere gav oss et fint og varig minne.

• 5Bianca01-10-2010

Nooit Meer

Er wordt slecht schoongemaakt. De kraan van de wastafel in de badkamer zag groen. Ik heb deze niet durven aanraken.

• 7andre en lida stroomberg16-08-2010

Leuk, maar hoog...

Wij hebben een combinatie reis gedaan van twee eilanden eerst skopelos en daana skiathos. Appartementen rene heeft inderdaad een prachtig uitzicht, maar daarvoor moet je wel een enorme klim maken die wij met de warmte van plus 35 graden niet prettig vonden. Het is een enorme klim om er te komen, ook met je boodschappen. Het wende eigenlijk niet.. De appartementen zijn eenvoudig, maar schoon. Het zwembad heerlijk en de mensen achter de bali enorm lief en aardig. De stad skiathos is was druk, de kleine straatjes achter de oude haven waren wel gezellig en leuk. Eigenlijk vonden wij skiathos een prachtig strand eiland, en bij die stranden kun je heel goed met de bus mee. voor 1.80euro kom je overal. dit was super! En de film van mama mia in de open lucht bioscoop leuk!!

• 7René en Gerda21-10-2009

prachtig uitzicht, eenvoudig appartement

René ligt hoog, heeft daardoor een prachtig uitzicht. Eigenaren zijn erg vriendelijk, schoonmaak iedere dag behalve zondag, je kunt er prima ontbijten en lunchen. De appartementen zijn grieks eenvoudig, bedden vrij hard, wel ruim, lekker balkon. De klim terug went erg snel, goed voor de conditie.....

• 9Wendy10-09-2009

ontzettend leuk!

We hebben het heerlijk gehad in rigas. Ondanks de heuvel die je op moet lopen nadat je in het centrum bent geweest. Hierdoor heb je wel een ontzettend mooi uitzicht over de oude haven vanuit ieder appartement in Rene. Vanuit het zwembad is de zee zichtbaar. kamers waren netjes en werden elke dag goed schoongemaakt behalve op zondag.

• 9Babette en Monique27-08-2009

Super uitzicht!

Wij (2 meiden) zijn hier 2 weken geweest in augustus.Wij hebben een super vakantie gehad!Alle appartementen hebben prachtig uitzicht op het stadje, zee en zwembad.Echt prachtig!Helaas is het een flinke klim(vooral het laatste stukje) en het gaat echt niet wennen,hoor.Voor het huren van een scooter heb je een brommercertificaat nodig of een nieuw rijbewijs met AM.Dit is sinds eind juli.De kamers zijn eenvoudig ingericht (griekse begrippen),kleine douche.Elke dag wordt de kamer schoongemaakt. 2xper week schone lakens en handdoeken.Een airco kan je huren en die heb je echt wel nodig.Supermarkt is vlakbij,begin van de steile weg.In de oude haven kan je met een watertaxi naar 2 strandjes(€ 6,-- p.p.retour).Deze zijn ook per bus,scooter enz. te bereiken.Ons favoriete strandje was het eiland Tsougria (rustig strand,alleen per boot te bereiken).Vanaf de oude haven vertrekt vanaf 10.00 uur een btoot,retour € 10,00 p.p. Het stadje is prachtig, met zijn vele smalle straatjes,restaurants,terrasjes

• 7Bakker16-06-2009

Prachtig!

Wij hebben hier een super vakantie gehad, bijzonder aardige eigenaar. Neem wel airco op de kamer ivm muggen + muggenstick meenemen! Wil je entertainment bij het zwembad, neem dan een all inclusive in Turkijke met kinderdisco! Het was hier in 1 woord super.

• 2juud s26-05-2009

alleen het uitzicht is mooi!!That's all

Wij zijn hier geweest van 12 t/m 19 mei... Skiathos een superstadje gezellig alles in de buurt,lieve mensen. App Rene was vreselijk, echt oud en saai, nou schijnt het ene jaar de ene broer er te staan en het andere jaar de andere broer, dat is een wereld van verschil. In die week hadden wij 1 x schone handdoeken,verder is het app erg simpel(grieks dus)het uitzicht is super ,maar dat is dan ook alles!! Het is een behoorlijke klim naar boven, dus een taxi naar boven 5 euro dat valt mee, maar bij het zwembad geen gezelligheid, niks,ook geen kinderbadje ofzo voor kinderen, het ontbijt was helemaal niks en stond er dan de hele ochtend niet echt vers en fris. Wij zijn echt geen beroepszeikerds maar hebben eigenlijk de keus gemaakt naar aanleiding van de goede berichten via reiswijzer, vandaar dit bericht.

• 9hilde16-09-2008

Sfeervol en gastvrij

Prachtig sfeervol complex. Erg gastvrij welkom gehad en kamer was om 9.30 s'morgens al klaar!! Complex is mooi met zwembad en bar. Goed ontbijt voor 5,-, boeken en tijdschriften te leen en prachtig uitzicht. Veel privacy en groot terras bij appartement. Dagelijkse schoonmaak. Echte aanrader!

• 9Jack06-09-2008

top appartementen complex

Bij Hotel Rene is het goed toeven. De klim naar boven kan lastig zijn, maar voor €5 laat je je met de taxi van de haven naar boven brengen. Anastasia (de eigenaar) doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het uitzicht over de baai is fantastish. Kortom, een plek om weer naar terug te gaan. Al was het alleen maar voor de altijd schijnende zon !!

Appartement Rene info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    AGHIOS FANOURIOS AREA, 37002