Hotel Princess Skiathos

Hotel Princess Skiathos

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Skiathos voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Princess Skiathos in het Nederlands

Wat een heerlijke vakantie !!!

Chiara Raino
19-5-2011

Aardige mensen, mooie lokatie, wat wil een mens nog meer !!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

een topper

de Nooij
24-5-2010

wat een topper! Zeker in de maand mei! Rust, zon, zee en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in mei 2010

5 sterren........ een desillusie

M. d. J.
25-6-2009

Nette kamer, maar de stofvlokken vlogen je soms om de oren, haren op balkon en in badkamer van andere mensen bbrrrr. Badkamer enigzins verouderd met versleten voegen. Toilet werd niet iedere dag schoongemaakt en drie dagen hetzelfde badkleedje. Drie restaurants met Poolse kinderen in de bediening die geen verstand van zaken hebben en je ook niet verstaan. Eten was ver beneden de maat. Lamskoteletjes en spareribs waren verbrand, er zat geen vlees aan, alleen maar bot. Wat er stond was ook elke dag hetzelfde eten. Asia restaurant was nog de beste maar ook daar elke dag hetzelfde eten. Let op de prijs die ze rekenen voor de wijn, steevast twee euro te veel. Bedjes bij zwembad en op het strand zijn super. Kortom; ik had meer verwacht van een 5 sterren hotel. Dit soort zaken mogen in een hotel van dit kaliber en voor deze prijs niet voorkomen. Klacht ingedient bij de reisorganisatie.

Gereisd met partner in Thu Jun 25 2009 10:19:49 GMT+0000 (UTC)

5* maakt ons kennelijk kritisch

Rogier Nebbeling
7-6-2009

Gerenoveerd hotel met fraaie kamers, die uiteraard veel kleiner zijn dan de foto's doen vermoeden. Niets authentiek grieks, behalve het ontbreken van een douchehaak, maar wel veel van het gebruikelijke: willekeurige en onbegrijpelijke huisregels, veel verwende engelse kinderen, mooi opgemaakte maar middelmatige buffetten, veel te dure drankjes (ouzo €6), gebroken tegels, onervaren poolse kinderen in de bediening, wiebelige eettafels, stofnesten in kamer, etc. Prachtig gelegen, heel mooi strand, SUPER strandbedden met matrassen en bediening, die overigens ook voor andere bezoekers gratis waren(?). Geen onoverkomelijke zaken en wij hebben tussen deze verbazingen door heerlijk genoten, bovenstaande viel ons vooral op door de belofte van 5*, een prachtige website en de prijs. En wij worden daar kennelijk kritisch van...

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Heerlijk hotel met goede service

Paulien
28-5-2008

Heerlijk hotel met goede service. Het personeel is supervriendelijk. Genoeg variatie in het eten wat zeer goed verzorgd is. Lekker dicht aan het strand. Een absolute aanrader als je op zoek bent naar een relax-vakantie waar alles tot in de puntjes verzorgd is.

Gereisd familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Even wennen dat het personeel in het wit gekleed is. De eerste indruk was dat we in een sanatorium techt gekomen waren. We kregen een 4 persoonskamer op de begane grond toegewezen. Ruim, luxe en met een perfect werkende airco. Dit was geen overbodige luxe gezien de hittegolg die we hadden. Een mooi zandstrand. Luxe ligbedden met parasol voor 8 euro p.d. Het eten was fantastisch. De griekse keuken is me niet vreemd maar in dit hotel zorgde de koks iedere dag weer voor nieuwe verrassingen. Variatie te over. Ook het ontbijt was een dagelijks feest. De nationaliteiten waren voor 98 % duits , engels en grieks.

Gereisd met partner in juni 2007

Heerlijke vakantie in een superhotel

KiBu
22-6-2007

Heerlijke vakantie in een superhotel. Bij een aankomst een communctiefout wat betreft de kamer. Maar dit is te verwaarlozen met de rest. Erg klantvriendelijk personeel, die je als gast weet te behandelen. Gemiddelde leeftijd is rond de 30 maar ze staan duidelijk als een team. Het hotel biedt voldoende faciliteiten. Netjes verzorgde kamers zoals op de site van het hotel. Eten in buffetvorm erg goed gemaakt, en voor ieder wat wils. De schoonmaaksters verdienen ook al de de lof, we komen een keer terug.

Gereisd anders in juni 2007
2006

In september 2006 in dit hotel geweest

Kees en Mieke Mentz
8-11-2006

In september 2006 in dit hotel geweest. Het is een complex van verschillende gebouwen en een A of vijfsterren hotel. De kamer die wij kregen was enorm groot en een groot balcon met zeezicht. De meeste balcons hebben dit niet. De entree is enorm luxe maar wij vonden dit niet gezellig. Zoals de gebruikelijk in griekenland, zijn er nog wel eens dingen kapot, ook in dit hotel. Wij hebben ons hier heerlijk vermaakt en ook voor gezinnen met kinderen is dit hotel geschikt. Het strand ligt 20 meter achter het zwembad. De ligging is prima met een busverbinding naar de stad naast het hotel. Het zwembad is glashelder het ontbijt en diner is uitstekend en uitzonderlijk is dat de koffie bij het ontbijt ook echte koffie is. Een prima hotel.

Gereisd anders in Wed Nov 08 2006 14:52:15 GMT+0000 (UTC)

Dit hotel noemt zichzelf een 5 sterrenhotel of volgens de boeken een a hotel. Het is een complex van een paar gebouwen. Wij kregen een kamer van ongeveer 8 meter lang en 4 meter breed, volgens mij een junior suite. Het is inderdaad een mooi hotel en volgens de griekse gebruiken vind je altijd wel iets wat kapot is of slordig gemaakt. Ook in dit hotel. De grote entree ziet er luxe uit maar ongezellig. De kamers zijn ruim met een ongezellige kleurzetting. Het ontbijt is er prima en voor het eerst lekkere koffie, Het diner ziet er fantastisch uit. Er komen hier weinig nederlanders. Voor het strand, natuurwandelingen en zelfs de stad is de ligging prima Het zwembad heeft voldoende ligstoelen en is glashelder.Voor de kleine kinderen is er een kleuterspeelzaal. Wij hebben veel gekregen voor de prijs die wij bij tui hebben betaald en wij hebben geluk gehad met het uitzicht van ons balcon. Een prima hotel voor een week.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess Skiathos in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess Skiathos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.