Hotel Plaza

3 reviews over Hotel Plaza in het Nederlands

Geen 4**** waardig

liesbeth4164
30-6-2016

De buitenkant zag er veelbelovend uit maar de kamers waren sterk verouderd en zelfs vies. Schoonmaak was ook niet goed. De lakens van de bedden waren niet wit maar grijs. Er was één stopcontact aanwezig dus we waren erg blij met ons stekkerdoosje wat we vanuit huis hebben meegenomen. En je moest betalen voor de WIFI, terwijl die 100 meter verderop bij de taverna gratis was. Ik had de eerste dag een mug doodgeslagen tegen de badkamerdeur en deze zat er op de dag van vertrek nog op. We hebben daar vervoer geregeld en het eiland rondgereden wat wel erg mooi is. Wat ik ook erg belachelijk vond was dat er maar 21 strandbedjes waren in een hotel waar 80!!! hotelkamers zijn. De Engelse vrouwen liepen 's morgens al heel vroeg in hun nachthemdjes naar beneden om badlakens over de bedjes te leggen. Ontbijt was goed.

Gereisd Met partner in juni 2016
2006

Hotel Plaza ligt super, mooi strand, gezellig taverna op

Marije
7-8-2006

Hotel Plaza ligt super, mooi strand, gezellig taverna op loopafstand, schitterend achterland. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Een prima hotel. Echter ben ik om een aantal redenen niet helemaal tevreden over de service. Zo raad ik het niet aan om een scooter te huren via het hotel, aangezien je dan veel te veel betaalt. Afgezien hiervan een top vakantie gehad in Kanapitsa!

Gereisd Met partner in augustus 2006
2003

een schitterend gelegen hotel,vlak bij het strand,hele een

hwj benders
6-9-2003

een schitterend gelegen hotel,vlak bij het strand,hele mooie kamers,met koelkastje,en een geruisloze airco,en ligbad,elke dag bed en handdoeken verschoond,een uitgebreid ontbijt,nee is niet te koop en de sevice is van grote klasse,wij hebben er een fantastische tijd door gemaak.

Gereisd Anders in september 2003

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.