Appartement Palmyra

Appartement Palmyra
8,9

9 tips over Appartement Palmyra

Fred, 10-9-2014
Breng eens een bezoek aan de haven als er een veerboot aankomt, alles rijdt door elkaar heen en loop te fluiten en te roepen.
Nina, 4-10-2013
Ga eten bij Lo&La, Crazy Cow Winebar of the SeaView Restaurant met gratis transfer als je online boekt, wat makkelijk kan met de gratis wifi bij Palmyra. Stranden: Koutsouris en Agia Eleni! Boodschappen doen bij de grote Carrefour, bushalte 3 geloof ik. Scheelt een hoop geld.
herman coolen, 13-7-2013
Een tip van ons als jullie auto huren dan een jeep of 4wheel drive veel onverharde wegen maar dan kom je op de mooiste plekjes en je kunt overal goed eten maar ga eens in de bergen eten goed uitzicht en erg lekker

Jose Peters, 4-6-2013
Je moet wel goed ter been zijn voor dit eiland. Vele steile stukken. Voor kinderen is het strand niet zo goed. Wordt snel diep.
Dick en Thea, 28-9-2012

De keuken was niet helemaal compleet, er was wel een koffiefilter maar geen kan. Een goede koekenpan zou ook geen luxe zijn.

Waterkoker, magnetron en voldoende pannen aanwezig.

Een scooter huren is helemaal top.

Eva, 30-7-2012
Kijk eens verder dan de reguliere restaurants, duik de zijsteegjes in en aan de stranden is het goed toeven op culinair gebied.

estervanstraten, 23-7-2012
Het is erg leuk om een quad te huren tijdens de vakantie om zo het eiland te verkennen. Zo kom je ook op alle strandjes die met de auto wellicht niet zo makkelijk te bereiken zijn of die met een scooter toch niet al te veilig te bereiken zijn.
A. Turfboer, 20-6-2012
Uit eten in de kleine steegjes van Skiathos i.p.v. bij de nieuwe en oude haven, zeer gezellig
Willem, 9-10-2011
Heel veel prima restaurants in de stad!!