Appartement Palmyra

65 reviews over Appartement Palmyra in het Nederlands

Geweldig

Denise
11-6-2018

Mooie, schone, ruime kamers. Fijn zwembad erbij. Super lieve eigenaren. Enige nadeel is dat iets verder van het centrum afligt.

Sandra
16-4-2018

Geweldig! Je wordt er helemaal verwend en kamers zijn top en super schoon! Uitzicht waanzinnig! Geen last van de drukke weg je kunt door de steegjes naar het erg gezellige centrum lopen zodat je niet langs de weg hoeft te lopen!

Oude reviews (archief)

Griekse gastvrijheid ten top!

Roland
8-9-2016

Tja, wat valt er nog toe te voegen wat niet al eerder is gezegd. Wij hadden 2 studio's naast elkaar en daardoor een zee van ruimte. Maria vangt je op als je aankomt, verzorgt een bordje fruit bij de frappe, geeft tips en adviezen, maakt tijd voor een klets praatje en zwaait je uit met een dikke zoen. Met ondersteuning van Iannis en hun dochtertje.

Geweldig, een dikke 10!

Super!

Marjolijn
29-6-2016

Een superhotel!!! Niets negatiefs te bedenken!! Mooie, schone en ruime kamer. Badkamer ruim genoeg, met douchecabine. Dus geen waterballet!! Prachtig uitzicht vanaf het balkon over de zee!!! Zwembad met lekkere ligbedden en parasols. Lunch is mogelijk, niet heel veel keus, maar meer dan genoeg!! De eigenaren, Maria en Iannis, deden alles om het de gasten naar de zin te maken. Maria maakt 6 x per week schoon. Afvalemmertjes werden elke dag geleegd. Niets was te veel!! We hebben genoten van alles!!!!

mooi appartement met schitterend uitzicht

Familie vinke
4-8-2015

14 dagen in Skiathos geweest en prima verblijf gehad in Palmyra. Appartement wordt netjes verzorgd door Maria en haar man, zwembad is schoon de kamers best wel ruim met een grote koelkast en vriesgedeelte. Tevens groot balcon wat ook wel fijn is.

Wel hebben wij voor 7 euro per dag de airco moeten huren, want s,nachts was het te warm en koelt het niet af.deuren hoef je niet open te zetten want het waait s,nachts niet dus koelt het ook niet af.(tevens komen er ook veel muggen binnen. Onze zoon had 41 muggen bulten echt niet normaal dus hou daar rekening mee)

Het appartement ligt wel aan een drukke weg dus oppassen als je daar loopt.het licht op een helling dus je moet even klimmen alvorens je het appartement bereikt,

Verder is het 15 minuten lopen naar de gezellige stad Skiathos

In de stad zijn prima restaurants. Kortom niet twijfelen maar doen

Top restaurants zijn: Lo&La en Ricchie en Poverrie en Lyhnari ( wel reserveren)

De accommodatie was zeer schoon en we konden al eerder op de kamer terecht, het zwembad was erg rustig en goed bijgehouden (schoon water!). Ook de kamers waren erg schoon en werden elke dag gepoetst. Het uitzicht vanaf elk balkon is mooi. Je kijkt over de doorgaande weg, direct uit op de zee. De accommodatie ligt dan ook zeer dicht bij het strand (+- 5 minuten lopen) en het oude centrum van Skiathos (+- 10 minuten lopen), maar ondanks de gunstige ligging heb je geen overlast van de stad. De klantenservice is bijzonder goed; Maria en Ioannis (de gastvrouw en gastheer) zijn erg vriendelijk en betrokken. Ze geven goede tips over waar je kunt eten/drinken of wat te bezoeken. Daarnaast spreekt vooral Maria erg goed Engels, waardoor er geen taalbarrière ontstaat. Tevens kan je in de bar bij het zwembad een koffie bestellen, maar ook een lekkere Griekse salade als lunch. De prijs-kwaliteit-verhouding is in restaurants erg goed in vergelijking met supermarkten. Al met al een topaccommodatie!

Perfect

anoniem
27-7-2015

Prima appartement. Toplocatie, zo bij het mooie strand en zo in het centrum. de drukke weg is geen probleem. Er loopt een straatje naast waar geen auto's rijden, zit je ook zo in het centrum. Maria en haar man zijn toppers, zelfs met de crisis elke dag een lach en hartelijk.

Een aanrader waar we zeker nog een keer terug zullen komen. Skiathos stad is een stad met veel verschillende restaurants waar je uitstekend kunt eten.

Mooi, schoon, goed personeel

Roel Smit
22-6-2015

Heel fijn appartement, zeer schoon, op loopafstand van het centrum en strand. Maria, de eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. Locatie om naar terug te gaan.

Voor herhaling vatbaar!

Pinnow
24-9-2014

Skiathos is een schitterent eiland. Pittoresk, mooie stranden lekker grieks en tradidioneel eten. Met een verblijf bij Palmyra maakt het je vakantie helemaal af. Wakker worden met uitzicht op zee, ruime en verzorgde kamers, groot balkon, lekker douche en Maria en haar man lezen iedere wens af, ze zijn heel hartelijk. De matrassen zijn inderdaad erg hard, maar dat zijn we inmiddels gewend in Griekenland. Het mooide strand Megali Ammos ligt op 5 min lopen van Palmyra. Je hoeft dus niet persee ver te gaan om te genieten van een dagje aan zee. Je bent ook zo in het stadje. Om door de gezellige straatjes te lopen, restaurantjes en havens te bezoeken. Een Jeep huren voor 1 dagje is leuk! Dan kun je het eiland in 1 dag globaal al wel verkennen. Vliegtuigen spotten heel leuk! Prachtige natuur in het noorden en westen. Met een speedtaxibootje naar Koukounaries beach leuk voor de ervaring. Wij komen hier zeker terug!

Vriendelijke eigenaar

Fred
10-9-2014

Appartement Palmyra op Skiathos ligt aan een drukke weg, het appartement is netjes en schoon, heeft een fijn balkon. Het is ongeveer 10 minuten lopen langs een drukke weg naar het stadje met vele leuke restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palmyra in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palmyra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palmyra scoort een 8.95 uit 10 op basis van 66 reviews.