Tijdelijk €25 aanbetaling

Nicholas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Nicholas voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 8 reviews
+11

7.6GoedScore uit 8 reviews
  • 6.9Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Nicholas

• 7Esther22-08-2016

Mooie ligging, maar verouderde appartementen

De ligging van de appartementen is heel mooi en rustig, net wat verder dan veel andere appartementen die aan een zeer drukke weg liggen. Op 5 min. van het strand en 15 min. lopen naar het centrum. Ook zijn er twee supermarkten (met 's morgens verse broodjes) op een afstand van slechts 2 min. lopen. De appartementen zijn wel erg klein en heel sober, badkamer en bedden zwaar verouderd. En als het regent (ja zelfs in augustus), regent het ook binnen. Een lik verf en wat renovatiewerkzaamheden zouden echt geen kwaad kunnen. En nieuwe matrassen! We hebben een heerlijke vakantie gehad hoor. De eigenaren ontvangen je zeer gastvrij, staan altijd voor je klaar. Het zwembad is prima. Er wordt elke dag schoongemaakt. De barbecue op woensdag is ook erg leuk en lekker. En Skiathos is gewoon een prachtig eiland!

• 8jeroen29-05-2013

Grieks op z'n Engels

Als 3e halte bij het Eilandhoppen een prima plek om de 2e week door te brengen. Je moet wel van muziek bij het zwembad houden: van smorgens tot savonds laat oude en nieuwe Engelse muziek. De Engelse poolbarbeheerders zijn aardig, en hebben een redelijk assortiment eten en drinken in huis, desnoods halen ze nog wat bij het winkeltje op de hoek. Studios zijn schoon en redelijk voorzien van het meest noodzakelijke. In het voorseizoen is het er lekker rustig. Je loopt zo naar het strand of de stad in.

• 7Fam. van Houten24-08-2009

ruim appartement

Door een overboeking zijn wij hier terecht gekomen. Wij hadden een ruime 3-kamer appartement in het 3e gebouw gekregen. Dit is het hoogst gelegen gebouwtje met balkon rondom waardoor wij een prachtig uitzicht over de stad en de baai hadden. De lager geleden gebouwtjes kijken uit op de olijfbomen, zwembad en mooie tuinen. Het is wel een klim naar boven. Er is een leuk zwembad in vrolijke kleuren geschilderd. De service is ronduit slecht. Niemand van het hotel te bekennen. Klachten gaan via de pachters van het zwembad. Daardoor heeft het complex ook maar 2 sterren gekregen.

• 7helen en peter30-06-2009

gezellig appartement

gezellig appartement verhoogd gelegen aan een zeer drukke weg die je niet hoortals in je ruime appartement zit heel erg gezellige poolbar met als barmannen lewis en panos die er alles aan doen om het gezellig te maken,zwembad is ok en de schoonmaak is zeer goed koelkast fohn en waterkoker aanwezig

• 9caroline14-05-2009

rustig gelegen mooi uitzicht

Appartement Nicolas is mooi en rustig gelegen.Wij zaten in het meest hooggelegen gebouw, dus 'savonds wel even 'klimmen'.Ruim appartement en schoon. Skiathos stad ligt op 10 minuten lopen langs een drukke weg. 'Cos Altro' is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en de bediening is er erg vriendelijk!Het ligt aan de haven. Verer een klein maar erg mooi eiland. Leuke vakantie gehad!gr. Caroline

• 8Mijndert25-09-2008

Echt Grieks

Wij zijn van 8-22 sept.in dit app. geweest.Bij aankomst een zeer warm ontvangst met een welkomstdrankje en een fles wijn op de kamer,Een zeer eenvoudig App.echt volgens Griekse begrippen.Strand op 2 min. lopen zeer mooi strand.De stad op 10 min.lopen. Leuk zwembad met een gezellige bar (consumpties wel duur) Al met al een zeer goed App. Lekker rustig en vlakbij de stad. Fijne vak. gehad!!

• 9Peter02-08-2008

Fantastisk til hvilken gruppe hotelet er under

Dejligt sted, god betjening og meget børne venligt, helt perfekt

• 6Sander 01-08-2008

Redelijk appartement

Wij zijn zojuist terug van Skiathos (28/07/2008). Door een overboeking kwamen we uit bij Nicholas appartementen. De ligging is redelijk. Ligt op een heuvel, waardoor je wel goed ter been moet zijn. Supermarkt ligt op 100 mtr. Skiathos stad op ongeveer 10 min lopen via een hellende drukbereden weg. App. wordt elke dag schoongemaakt. Keuken en douche zijn gedateerd, verder is het goed uit te houden. Ramona en Sue van de gezellige bijbehorende bar zijn heel vriendelijk. Moet je zeker even de eigengemaakte Tonijnsalade proberen

Appartement Nicholas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Megali Ammos, 37005