Hotel Muses

GriekenlandSporadenSkiathos

6.7VoldoendeScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over Muses

• 9Familie Koenders16-08-2018

Super service in mooi gelegen complex

Mooi complex, top ligging, schoon, lekker eten en drinken en vooral hele aardige mensen. Bushalte voor de deur en op loopafstand naar 4+ prachtige stranden en veel restaurantjes + supermarkt. Kleinschalig, mooi zwembad met leuke poolbar en prima restaurant. Mensen die je met een oprechte glimlach verwelkomen. Enige minpunt zijn de kleine oudere badkamers, waarbij je benen in de douche moeten als je op de WC zit, en de iets te harde bedden. Omdat alles zo goed schoon werd gehouden prima te doen. En als je je boeken vergeten bent - er is een volwaardige bibliotheek waar je gebruik van kan maken. Wij vonden Muses top.

• 6lex van den Broek19-11-2015

netjes verzorgd

omgeving weinig te beleven ligt wel mooi tov zee

• 2diver20-02-2010

ahhh

Staff is very bad, very! Rooms are so old. They have room with small window , near the hotel kitchine!

• 4Jo/Austria20-09-2009

"Hotel Muses" - very basic

Leider hatten wir nicht ausdrücklich nach einem Familienzimmer verlangt...man steckte uns also ins letzte (hinterste) Zimmer mit Aussicht auf...ja, andere Zimmer. Nach dem Betreten des Zimmers fielen wir gleich über das Bett, das allerdings schon vor dem Unfall gewackelt haben muss. Nachdem wir die Reiseunterlagen unter den Bettrahmen gestopft hatten, störte eigentlich nurmehr die brettharte Matratze. Personen über 180cm sollten allerdings einen Hocker zur Verlängerung ans Ende des Bettes stellen. Auch an das Duschklo (Brauseanschluss direkt neben der WC- Schüssel) gewöhnt man sich nach einer Weile. Man muss es nur schaffen, die Tür in das verrostete Schloss zu drücken, dann wird zumindest der Wohnraum nicht geflutet. Beim Frühstück war das Brot frisch. Das war positiv. Es gab einen Balkon. Ich bin klein, deshalb konnte ich mich dort setzen. Bei der Abreise um 07.00 Uhr war die Lobby versperrt, Kaffee oder Tee blieben Wunschträume.

• 9M.E. de Bruijn06-10-2008

Een aanrader!

Het is een heerlijk hotel, met vriendelijk personeel. Het ligt heerlijk, vlakbij het strand en er zijn prachtige wandelingen te maken. Last but not least het ontbijt is heel goed verzorgd en je kunt er ver-ruk-ke-lijk eten!. Onze complimenten.

• 9Eeuwke & Alie28-07-2008

Eerst dit lezen en niet de Engelse sites!

Voor dat je je in de maling laat nemen door de Engelse website(s) eerst onderstaande maar even lezen. Na 9 jaar Kreta was het tijd om eens wat anders te doen. Wij hadden de mazzel dat we voor Muses hebben gekozen. Wat een geweldige locatie weg van drukte, geschreeuw en gebral. Wil je rust niet verder lezen meteen boeken. Prima hotel met losse appartement achtige hotel kamers ( 4 a 5 per blok) Let wel op dat je bij het boeken om een family room vraagt anders krijg je een "hok" van 3,5 bij 4 meter met een balkon waar je je voeten niet kwijt kunt. Kijk het is wel Grieks natuurlijk, na het douchen wil er wel eens wat water in je kamer lopen of je toilet (incl papier) is kletsnat. Maar met een beetje aanpassen lukt het prima. In keuken staat geen koks maar tovenaars, wat kan deze ploeg koken, supper! De stranden kun je zelf opzoeken maar Mandraki Beach is een droom.

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad.

PS: mocht je een fooi willen geven, deze verdwijnen in de zak van de baas!

• 8harry en brigitte meijer24-05-2004

Wij hebben nu voor de 5e maal dit hotel besproken. Het ligt bij de mooiste strandjes en in een rustige omgeving. Het vervoer naar gezelligheid duurt 30 minuten, de bussen gaan om de 10 minuten. Wij vinden daar wat wij wensen. Het is voor ons wat Terschelling hier is. Dat betekent dat je er jaarlijks dezelfde gezellige mensen ontmoet

Hotel Muses info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KoelkastBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)