Hotel Muses

7.8Goed

7 reviews over Hotel Muses

• 2018
    9Familie Koenders16-08-2018

Super service in mooi gelegen complex

Mooi complex, top ligging, schoon, lekker eten en drinken en vooral hele aardige mensen. Bushalte voor de deur en op loopafstand naar 4+ prachtige stranden en veel restaurantjes + supermarkt. Kleinschalig, mooi zwembad met leuke poolbar en prima restaurant. Mensen die je met een oprechte glimlach verwelkomen. Enige minpunt zijn de kleine oudere badkamers, waarbij je benen in de douche moeten als je op de WC zit, en de iets te harde bedden. Omdat alles zo goed schoon werd gehouden prima te doen. En als je je boeken vergeten bent - er is een volwaardige bibliotheek waar je gebruik van kan maken. Wij vonden Muses top.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6lex van den Broek19-11-2015

netjes verzorgd

omgeving weinig te beleven ligt wel mooi tov zee

Gereisd met partner in september 2015

• 9M.E. de Bruijn06-10-2008

Een aanrader!

Het is een heerlijk hotel, met vriendelijk personeel. Het ligt heerlijk, vlakbij het strand en er zijn prachtige wandelingen te maken. Last but not least het ontbijt is heel goed verzorgd en je kunt er ver-ruk-ke-lijk eten!. Onze complimenten.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Eeuwke & Alie28-07-2008

Eerst dit lezen en niet de Engelse sites!

Voor dat je je in de maling laat nemen door de Engelse website(s) eerst onderstaande maar even lezen. Na 9 jaar Kreta was het tijd om eens wat anders te doen. Wij hadden de mazzel dat we voor Muses hebben gekozen. Wat een geweldige locatie weg van drukte, geschreeuw en gebral. Wil je rust niet verder lezen meteen boeken. Prima hotel met losse appartement achtige hotel kamers ( 4 a 5 per blok) Let wel op dat je bij het boeken om een family room vraagt anders krijg je een "hok" van 3,5 bij 4 meter met een balkon waar je je voeten niet kwijt kunt. Kijk het is wel Grieks natuurlijk, na het douchen wil er wel eens wat water in je kamer lopen of je toilet (incl papier) is kletsnat. Maar met een beetje aanpassen lukt het prima. In keuken staat geen koks maar tovenaars, wat kan deze ploeg koken, supper! De stranden kun je zelf opzoeken maar Mandraki Beach is een droom.

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad.

PS: mocht je een fooi willen geven, deze verdwijnen in de zak van de baas!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8harry en brigitte meijer24-05-2004

Wij hebben nu voor de 5e maal dit hotel besproken. Het ligt bij de mooiste strandjes en in een rustige omgeving. Het vervoer naar gezelligheid duurt 30 minuten, de bussen gaan om de 10 minuten. Wij vinden daar wat wij wensen. Het is voor ons wat Terschelling hier is. Dat betekent dat je er jaarlijks dezelfde gezellige mensen ontmoet

Gereisd in mei 2004

Hotel Muses info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad