Appartement Manolas

AppartementWeer vandaag19°15°
Appartement Manolas
7,4

8 reviews over Appartement Manolas in het Nederlands

Grieks sober appartement. Wel alles aanwezig: kookplaten, koelkast, airco, douche. Bij aankomst regende het (eind augustus) en was er geen warm water. Teleurstellend begin, maar de volgende daggen daar geen last meer van gehad gelukkig. Wordt verder goed schoon gehouden. Kamers zijn wel gehorig. Appartement ligt naast tennisclub, waar je gebruik mag maken van het zwembad. Erg fijn zo dichtbij en het eten daar (vooral salades en de hamburger met feta) is een aanrader! Je kunt ook gebruik maken van het zwembad iets verder richting het vliegveld (ben de naam even kwijt), maar staat aangegeven. Daar heb je gratis internet en een soort van camping kantine om wat te drinken/ eten.

Het appartement ligt vlakbij het vliegveld. Je ziet de vliegtuigen heel laag overkomen, wat een bijzonder beeld geeft. Omdat er niet elke dag zo veel vliegtuigen landen heb je daar weinig last van en is het meer spectaculair dan vervelend. Zeker ook een aanrader om vliegtuigen te gaan spotten.

2008

eenvoudig maar netjes

elly
12-10-2008

Ik heb er gelogeerd van 15 t/m 29 sept. Helaas was het weer in deze periode niet zo best. Ik heb dus geen zonvakantie gehad, maar dat terzijde.

Het app. was eenvoudig ingericht, maar alles was netjes en schoon. Keukentje goed ingericht met magnetron, waterkoker, broodrooster, pannenset, ijskast etc.. Kortom alles wat je nodig hebt. Handdoeken en beddegoed werden 2x per week gewisseld, iedere dag werd badkamer en alle prullebakken schoongemaakt en de vloer aangeveegd. Ondanks nabijheid van luchthaven hier weinig last van gehad. Klein minpuntje bij acc.: de beheerster sprak alleen grieks en een paar woordjes. verstaanbaar maken dus met handen en voeten.

Skiathos is een mooi eiland, skiathos-stad een leuk levendig stadje met ruime keuze aan restaurantjes. Wie van rust en natuur houdt kan hier heel goed zijn vakantie vieren, zeker als de zon er ook bij is.

Erg vriendelijk appartement

Hans en John
      3-10-2008

Wij zijn van 8 t/m 22 september in appartement Manolas geweest. Helemaal toppie en sluit me aan bij de twee hierboven.

Het enige nadeel is dat je bij aankomst op het vliegveld zelf met een bus vlakbij het appartement wordt afgezet maar de koffers worden met een truck vervoerd. De bus kan niet bij het appartement komen. Op de terugweg geldt hetzelfde. Tijdens dit vervoer heb je dus geen controle over je bagage. Zowel op de heenweg als op de terugweg zijn onze koffers opengemaakt.Heen zat alles nog in de koffer maar thuis in Holland aangekomen merkten we dat er wat spullen zijn uitgehaald. Dit willen we even melden zodat de volgende vakantiegangers daar goed op letten of dat melden bij het boeken van hun reis naar Skiathos. Het is niet het enige appartement waar de koffers met een truck vervoerd worden.

We hebben een hele leuke en lekkere vakantie gehad.

Bijv. Dit echt nooit meer.

M.
      2-10-2008

We zijn net terug van een vakantie en verbleven ook in Manolas, maar wij vonden het helemaal niet goed.

Boven zat je in de stank van het riool en in de kamer die wij hadden hing het stopcontact levensgevaarlijk uit de muur. Na 2 dagen zonder warm water werd dan de boiler eindelijk gemaakt.

prima appartement

Elisabeth
      30-9-2008

Simpel maar wel schoon/ruim appartement. Keuken ook heel simpel met 1 grote en 1 kleine elektr. brander. Geen waterkoker, geen broodrooster, wel magnetron. Prima douche. elke dag schoonmaak en schone handdoeken. mooie binnentuin. vlakbij vliegveld maar wij hebben geen lawaaioverlast gehad. Dichtbij haven en stad. (10 min. lopen)Ligt aan buitenrand van stad, landelijk gelegen.Wel donker weggetje 's avonds.(50 m.) 14 dagen geweest en het is prima bevallen. Voor de prijs prima app. en vriendelijk personeel(2 schoonmaaksters). Voor herhaling vatbaar.

voor de prijs een goed app.

Mijndert
      23-9-2008

Wij zijn van 8-22 sept.in dit app. geweest.Zeer vriendelijk ontvangst het app.was echt Grieks zeer basic in gericht. Zeer netjes en werd elke dag schoon gemaakt Mooi zwembad en bar.

Waren om 9 uur al bij ons app. en na een welkomstdrankje konde we al van ons app. gebruik maken SUPER. Lekker dicht bij het strand, en 10min. lopen van de stad. Zeer aan te bevelen.

Fijn appartementencomplex op een rustige plek. Mits je van vliegtuigen houdt. Dat was eerst wel even schrikken, zo dicht op de landingsbaan. Maar na een dag sta je al rap op het balkon om de mooiste kiekjes te maken. En er wordt niet altijd (slechts 2 dagen per week) gevlogen.

Het is een leuke wandeling langs de haven met vele mooie restaurantjes naar de stad.

De stad is toeristisch, maar dat heeft ook zijn voordelen. Taveernes te kust en te keur.

Appartementencomplex Manolas heeft een mooie tuin en je kan gebruik maken van een prima zwembad op een paar minuten loopafstand.

Gezellig, Prima!

Mirjam Houweling
      20-8-2008

Gezellige, leuke, eenvoudige accommodatie. Prima gelegen op loopafstand van het centrum en bushalte.

Accommodatie is wel erg warm en veel muggen!

Wordt iedere dag goed schoongehouden en regelmatig schoon beddengoed en handdoeken.

Wij waren heel tevreden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Manolas in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Manolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.