Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°20°

6 reviews over Hotel Mandraki Village in het Nederlands

Ver weg

Mirjam en Maickel
25-5-2010

Wij hebben 3 dagen in mandraki Village doorgebracht. We hadden een beetje een van der Valk indruk door al die kleurtjes.... maar de kamers waren netjes. Schoonmaak was goed, alleen wisten we niet dat we de handdoeken op de grond moesten gooien als we nieuwe wilden hebben. Het hotel ligt een behoorlijk eind van de stad en dat vonden wij erg jammer, er was namelijk in de nabije omgeving niet zoveel te beleven.

Gereisd Met partner in mei 2010

Beetje afgelegen, supermooi hotel

Marcel Schriever
26-11-2009

Mandraki ligt nabij het natuurgebied de koukenaries. Elke dag rijden de bussen af en aan om de toeristen naar het drukke lawaaiige strand te brengen (afknaper !) Bij het hotel merk je niets van het strand. In de mooie grote tuin vindt je het zwembad en diverse lig en zit hoeken. Het ontbijt is fantastisch , zeer uitgebreid ! De kamers zijn wat klein en er is duidelijk niet op gerekend dat je koffers bij je hebt. Ze staan je de hele vakantie in de weg. Gelukkig is het eiland te mooi om op de hotelkamer te blijven. Je kunt exclusief eten bij het hotel maar ook heerlijk bij Sofia. Een aanrader dus !

Gereisd Met partner in mei 2009

Super mooi hotel!

mariella
10-10-2009

Het hotel is heel mooi, in 5 min. lopen ben je op koukounaries beach. Banana beach is bij bus stop 26 en vonden wij het mooiste strand van het eiland. Mandraki village is echt een aanrader! tip ga alleen niet in oktober want dan sluiten veel hotels.

Gereisd Met partner in januari 2009

goed hotel

J.G.S
12-9-2009

Gezellig hotel. Goed restuarant maar de 2 persoonskamer veel en veelste kleinste klein.

Gereisd Anders in Sat Sep 12 2009 22:04:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superhotel!

Suzanne Buter
10-7-2009

Alles was prima voor elkaar! Hotel ziet er perfect uit. Mooie kamers verspreid over verschillende gebouwen in een mooie tuin. Restaurant is prima! Mooi zwembad. Op loopafstand(5min.)is het Koukounaries strand. Prachtig mooi zandstrand met voldoende strandbedjes( gratis! maar waarschijnlijk omdat we in het voorseizoen waren) en leuke barretjes. we zijn ook naar strandje bij de stad geweest maar dat was lang niet zo mooi en misschien wel meer gezelligheid maar wel druk! Skiathos -stad is echt superleuk! Goed te doen met de bus maar schijnt in het hoogseizoen afgeladen vol te zijn ( de Bus dan ) Kortom echt een aanrader! En voor de mensen die dat wel lekker vinden: in het hotel werkt een ober die lange tijd in Nederland heeft gewerkt dus die spreekt heel goed nederlands! (Wel apart hoor om in het nederlands aangesproken te worden..) Oh ja, en een dagje naar Skopelos is ook erg leuk!!!

Gereisd Anders in juli 2009

Een echte aanrader!

Tjeu Lenaers
6-6-2009

Wij hebben hier van 12 tot 19 mei een week gewoond,de tweede week van het eilandhoppen Skopelos -Skiathos en we waren aangenaam verrast door zowel de kwaliteit van de hotelkamers als het niveau van het restaurant.Het menu was van een klasse dat je in Griekenland niet vaak aantreft. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mandraki Village in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mandraki Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.