Hotel Kivo

GriekenlandSporadenSkiathos

7.3GoedScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

11 Reviews over Kivo

• 5Wim Warmerdam06-07-2015

mooi uitzicht potentieel goed hotel

Hotel Kivo is in potentie een prima hotel. Folders zien er gelikt uit. Mooie plaatjes overal. Wij kregen een gedateerde kamer. Vies . Hele week geen schoon beddengoed.Personeel blijft vriendelijk ook al worden bijna alle gasten moedeloos van het amateurisme dat zij laten zien. ( als je bijvoorbeeld nog niet eens weet hoe je bestek op tafel moet leggen) Ook zijn zij niet herkenbaar zodat je niet weet of je de manager of de tuinman aanspreekt.Wij kregen de indruk dat dit hotel recent door een vriendengroep zonder enige hotel of horeca ervaring is overgenomen.Na het karige ontbijt snel weg met de gehuurde Quad. Beslist geen aanrader. Tui Hostess herkende de klachten niet ?

• 10anja20-09-2014

Fantastische plek met zeer mooi uitzicht

Een heel mooi verzorgd hotel alleen de ligging is ver Vanalles dus een auto of motor nodig ... Der is wel een schuttlebusje dat je een paar x per dag naar onder brengt

• 1collette townroe05-07-2014

DO NOT USE THIS HOTEL

constant overbooking by the hotel and people who have paid upfront are being turned away.We had 3 different rooms in the first 3 days we were there and the manager tried to make out she didn't have our booking even though we had an email from the hotel confirming they had. They even moved our belongings to another room whilst we were out on a trip so invaded our privacy so how can you trust the people at this hotel when they rifle through your belongings? Details of hotel leave a lot to he desired re location etc

• 9jm.warning26-06-2013

Grote kamers met een wonderschoon uitzicht

Na Alonissos en Skopelos nog een week in dit hotel gelogeerd. Wat een prachtig uitzicht heb je vanuit je kamer, de ontbijtzaal en het (terras bij) het zwembad. Erg vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Grote en schone kamer met prima bed. Ook een groot balkon. Uitgebreid ontbijtbuffet. Er logeren veel Engelsen. Enige nadeel is dat het vanwege de ligging op een heuvel bijna niet te doen is om naar het dorp te lopen. Je moet dus een auto huren, maar kunt ook een aantal keren per dag met het hotelbusje. Dat ging ook prima. Skiatos is een erg gezellig plaatsje met veel goede en leuke restaurantjes. Vooral in de binnenstad en wat verderop langs de boulevard richting het vliegveld.

• 10ananiadis12-11-2012

Super Holidays

I stayed at Kivo hotel in September . Everything was really nice . What a view!!!!!! I believe this must be the main product of the hotel . The staff , perfect , friendly and professionals . The decoration unique and the room clean with perfect views ( ask for room 223 which i had , it is an art room ) .We also tried the restaurant which was something different from the common greek restaurant . i would definitely recommend this hotel to everybody that search relaxation and chilling.

• 10Koutsoupia Vasiliki24-10-2012

Πανέμορφες διακοπές

Το ξενοδοχείο έχει εκπληκτική θέα . Ισως την καλύτερη στην Σκιάθο . Τρομερή διακόσμηση , ηρεμία , εκπληκτικός ο χώρος της πισίνας όπου κάτσαμε για δείπνο δύο βράδια . Το προσωπικό πολύ εξυπηρετικό και χαμογελαστό . Συγχαρητήρια , θα το ξαναδιάλεγα για διακοπές στην Σκιάθο

• 8j_vanbeek426-10-2011

Mooi hotel wel lastig te bereiken

Goed hotel, mooie ligging met uitzicht over Skopilos stad. De laag liggende kamers zijn minder fraai, slecht uitzicht en het rook er muf. Hebben een hoger gelegen kamer gevraagd en deze was fantastisch. Goed ontbijt, prachtig zwembad.

• 7Jaqueline en Maaike09-10-2011

Mooi hotel met een mooie ligging

Eind september zijn wij naar dit hotel op vakantie geweest. Onze eerste indruk van het hotel was goed! Er is een fantastisch uitzicht op zee, gezellige sfeer in het hotel en een mooie en nette hotelkamer. Alles was schoon en goed onderhouden.Er is een klein maar mooi zwembad aanwezig. Wij hadden half pension geboekt en dat was wel een kleine tegenvaller. Wij hadden niet veel keuze bij het diner en het was niet iedere avond even goed. Wij zaten in de laatste weken van het seizoen en de kok ging vrijdags al op vakantie. Hierdoor kregen wij eten uit een ander hotel wat niet goed was. Het ontbijt was iedere morgen hetzelfde maar wel goed.De bediening was aardig, alleen soms slecht Engels sprekend. Het hotel is NIET toegankelijk voor ouderen door de ligging op een hoge berg. Een auto huren is zeker een pré! Het eiland opzich is mooi met zijn mooie strandjes en typische Griekse straatjes.

• 6T. Kuppers24-10-2010

Mooi uitzicht, maar dat was het dan ook wel!

Kivo heeft een prachtig uitzicht op de zee en de haven van Skiathos. Maar de ligging is te afgelegen van de stad en de zee. Je hebt zeker een auto of scooter nodig om mobiel te zijn, want slechts 4 x per dag gaat er een zes-persoonsbusje naar de stad of strand. Te voet is niet te doen. Het openbaar vervoer op het eiland is goed. Om de 10 of 15 minuten gaat er een bus over de hoofdweg. Echter je moet dan wel vanuit het hotel, te voet een flinke helling af richting hoofdweg. Naar beneden gaat dan wel, maar omhoog is een flinke klus. Het ontbijt is matig. Personeel afstandelijk. De kamers zijn aardig, met uitzicht op zee en een flinke muur aan de zijkant. Zeker geen vier sterrenhotel. Het hotel heeft denkelijk zijn toptijd gehad. Voor ons zeker geen aanrader

• 6kuppers05-10-2010

Mooi uitzicht, maar niet uitnodigend!

Kivo ligt tegen een 'berghelling' aan met een prachtig uitzicht op de stad Skiathos. Ook is het zwembad mooi, maar dan heb je het wel gehad met dit 4 sterren hotel. Het hotel ligt veel te ver van de rest van het eiland. Wil je naar de stad of naar het strand dan heb je zeker eigen vervoer nodig, want vanuit het hotel rijdt maar 4 keer per dag een shuttle bus. Neem je deze zespersoons bus dan moet je ook nog eens regelmatig in de rij staan en wachten op een volgende rit. Het ontbijt is niet slecht, maar geen 4 sterrenhotel waardig. Het personeel is niet onvriendelijk, maar ook niet echt beschikbaar om je te helpen of een gezellige sfeer te scheppen.

Hotel Kivo info

• KluisBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals