Appartement Kipros

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Kipros

• 4Marga08-01-2011

niet doen

Ligging ongezellig maar wel dicht bij centrum. Geen ontvangst. Hoofdgebouw kennen we verder niet want wij zaten in een kippenschuurtje. Je moet eerst verbouwen voor je je koffer kwijt kunt. Inhoud 2 koffers past niet in kast. Geen privacy op terras dus gelukkig hadden we gezellige buren. Je mag ook niet langer dan 1,85 zijn want dan moet je krom staan om te douchen. Dat moesten wij trouwens een paar dagen met koud water. Het weer sloeg namelijk om en zonder zon geen warm water totdat Opa was opgetrommeld om ergens een knopje om te zetten naar de elektrische boilier. Slechte matrassen dus neem de Midalgan alvast mee. TO mag dit complex gewoon niet meer in het programma opnemen.

Gereisd met partner in september 2010

• 3Ester de Vos10-08-2010

Ronduit slechte locatie

Door ziekte van onze hostess kwamen wij alleen aan bij dit appartement. Vervolgens werd duidelijk dat sprake was van een overboeking. De eigenaresse reageerde zeer onbeschoft en stuurde ons (en een ander stel) de straat op. Wij waren compleet overdonderd en boos over deze 'ontvangst'. Na bemiddeling (na vele telefoontjes) konden wij toch blijven (andere stel niet). Klein voordeel was dat we een 4kamerapp. kregen. Echter gedurende de rest van de week waren de mensen ook niet vriendelijk. Daarnaast gingen ze op onze derde dag aan de slag met (boor)werkzaamheden...En dan heb ik het nog niet eens over de enorm slechte matrassen en de geluidsoverlast van de straat (veel scooters) en de clubs (muziek diep in de nacht). Voor je rust moet je hier niet zijn. Het tenniscomplex aan de overkant was wel geweldig. Fijn zwembad en lieve leuke mensen (zoals we dat gewend zijn in Griekenland). Dit appartement hoort niet in het aanbod thuis van een goed reisorganisatie.

Gereisd met partner in juli 2010

• 2Ria en Goof Pruissen10-07-2010

Zeer slecht, nooit meer!

Vier aaneengesloten, gerenoveerde schuurtjes. Geen enkele ventilatie, veel te klein om ook nog twee koffers te kunnen bergen. De matrassen zeer dun- en slecht. Er werd wel om de twee dagen schoongemaakt en het linnen vervangen. De ligging was redelijk tot goed t.o.v. het centrum van het stadje. Een grote supermarkt op 3 minuten lopen. Uitzicht opver een moestuin met daardoor vermoedelijk zeer veel muggen. Dat een touroperator zijn klanten in het voorseizoen hierin (durft) te stoppen is een zeer slechte zaak. De aangeboden oplossing van TO hebben en niet geacepteerd, dit zou ons een dag kosten, inpakken, reizen naar een ander complex op EIGEN kosten en daar wederom uitpakken. Erg jammer dat eilandhopping op twee van de drie eilanden door TO zo verziekt kan worden door (zeer) slechte accomodaties, klacht loopt! Hostess TO op Skiatos was er één waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen, dat gaat een zeer goede worden, voor haar was het een stage plaats

Gereisd met partner in juni 2010

• 8richard05-10-2009

goed

in najaar; goede service, goede ligging, altijd warm water (kranen warm en koud zitten omgedraaid) eigenaresse kwam na noodweer persoonlijk poolshoogte nemen of alle gasten veilig thuis waren gekomen. inrichting grieks en minimaal.

Gereisd met partner in januari 2009

• 6Niels & Juliëtte26-09-2009

Prachtig groen eiland

Prachtig groen eiland met mooie strandjes. Wel raadzaam om een scooter/auto te huren want er zijn zoveel mooie strandjes te zien. Busverbinding naar horen zeggen ook prima. Weinig Nederlanders, hoop Engelsen en Skandinaviërs. (Te)veel restaurantjes, weinig variatie. Accomodatie simpel, bijna nooit warm water en zeer slechte bedden. Conclusie: voor een weekje prima toeven maar voor wie cultureel ook aan zijn trekken wil komen is dit eiland niet aan te raden.

Gereisd met partner in september 2009

• 5jonne20-02-2009

accomodatie ligt niet rustig

veel lawaai vooral 's nachts van de tegen over liggende tennisclub en verkeer, Kipros ligt niet rustig. Eigenaresse ook niet echt aardig. Het eiland en stranden zijn hier wel mooi.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Jacqueline10-10-2008

Zeer ruim en schoon

We zijn hier een week geweest en zaten boven, waar het zeer ruim was. Ook voldoende huisraad en 2 heerlijke balkons. Het ligt dicht bij het centrum en de bushalte, en het was rustig nu op de weg (1e week okt.)

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 6R. van Boven07-10-2008

Eenvoudig aan drukke weg

Een eenvoudig appartementencomplexje aan een toch best druk weggetje. Voornamelijk de oude griekse auto's en vele brommers maken veel lawaai. Helaas geen uitzicht in dit appartement. Inrichting is saai, en gemiddeld Grieks. Verwacht geen volle bestekla; van alles ligt er maar 1! Wel lekker dichtbij stadje en uitgaansgelegenheden. Al zijn deze in september allen gesloten. Heerlijk gegeten, vooral bij The Windmill en Scuna! Skiathos is een zeer mooi eiland!

Gereisd met partner in september 2008

• 8Hanneke17-08-2008

Kipros

Eenvoudig apartement. Om de dag nieuwe handdoeken. En de schoonmaak is prima. Inderaad soms even rioollucht nadat de kraan open was geweest. Ligging is zeer centraal. Dichtbij de haven en de bushalte. Ook supermarkt op loopafstand. Het zwembad van de tennisclub tegenover het appartement is heerlijk. Lekker rustig, mét een gezellige bar om iets te drinken (en te eten) 's Nachts wel wat overlast van het uitgaansleven. Maarja, het is vakantie... Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Skiathos en appartement Kipros.

Gereisd in augustus 2008

• 5morsink26-07-2008

ouderwets

Ligt aan een drukke doorgaande weg waar dag en nacht een hoop verkeer met hoge snelheid overheen raast. Erg veel last van rioollucht in het appartement

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement Kipros info