Hotel Kassandra Bay

• Sauna

11 reviews over Hotel Kassandra Bay

• 2019
    8patrik03-10-2019

Uitstekend hotel en prachtig eiland !

Uitstekend hotel. Ongeveer 4 km lopen naar de stad, maar hotel heeft een watertaxi die je voor 3 euro in 10 minuutjes naar oude haven brengt. Dit is zeker een aanrader. Prachtig stadje (niet te druk) met veel leuke en goede restaurantjes en bars. Wij hadden een luxe-kamer met prachtig zeezicht. Hotel is mooi en modern, gebouwd tegen een heuvel. Mooi strand met uitstekende bedjes met parasol. Er zijn 3 restaurants waarvan het a la carte restaurant en het restaurant voor snacks uitstekend waren. Het buffetrestaurant vonden wij minder (prijs/kwaliteit). Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Tips : huur een dag een eigen bootje bij Stephanos op het strand (is geweldig en de beste manier om alle prachtige strandjes te bezoeken). Ook een massage in het hotel is een aanrader. Minpunt : harde matrassen en hoofdkussens

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Stephan N.01-10-2018

Topper!

Goed hotel, vriendelijk personeel, schoon, en van alle gemakken voorzien. Zeker zijn klasse waard. Ontbijt perfect. Diner hebben we niet genomen, er zijn langs de kust voldoende taverne waar je lekker kunt eten, ook met zicht op zee. Ik persoonlijk vind het geen hotel voor kinderen. Er is wel speelgelegenheid. Gemiddelde leeftijd schat ik in onze periode wel boven de 55 jaar. Met openbaar vervoer is de stad goed te bereiken. Bus stopt bij het hotel. Minder vind ik de zoutwater zwembaden bij het hotel. Een zoetwaterbad zou fijner zijn.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

10Anita Paardekooper03-06-2017

Uitstekend hotel

Alles aan dit hotel is perfect niks geen minpuntje, vrij nieuw modern hotel met vriendelijk personeel, goed eten en heel erg schoon. De kamers zijn ruim en goede bedden en twee maal daags schoonmaak en handdoeken. Ligt dicht gelegen bij Skiathos stad en met een watertaxi die aanmeert op het strand bij het hotel kan men een paar keer per dag naar de stad toe en terug. Uiteraard tegen betaling. Al met al een perfect hotel en geen massa.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9bentum17-09-2016

fantastisch, heerlijk genoten net als vorig jaar!!

Voor ontspanning is dit een heerlijk resort! Ook het eten is echt top klasse. Kamers super schoon en de bediening zo aardig. Met een bootje naar het stadje is zo'n leuke belevenis. En het stadje is prachtig!Ga je met de bus dan ben je er ook zo en is goedkoop. Voor kinderen is het vinden wij niet echt geschikt. Het ligt aan een drukke weg, maar daar heb je absoluut geen last van. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar het zelfde, maar dit is gewoon goed. Als je van rust, strand, zwembad en van lekker eten houdt, dan Hier heen gaan. Prijs verschil hoofdseizoen en daarvoor is wel een schrikbarend verschil helaas. Wij hadden mazzel dat we in het voorseizoen konden anders is het echt t e duur.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 10Joanna19-09-2015

In één woord : Fantastisch.

Het is een fantastisch hotel, gezellige " open" restaurants. Uiterst vriendelijk personeel. Niets is te veel. We hadden een perfecte kamer, met prachtig uitzicht. In de Spa heerlijke massages van Alina gehad. Op het strand en bij het zwembad wordt je op je wenken bediend. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Bentum25-07-2015

luxe, pure verwennerij en rust!

Ondanks dat wij erg van het idyllische zijn, was dit enorm genieten! het is best groot, maar omdat alles zo mooi verdeeld is heb je daar absoluut geen last van. We zaten dicht bij het stadje, waar je met een bootje voor 2,50 heen gebracht kan worden(super leuk). Het stadje is prachtig met al die leuke steegjes waar je lekker kan eten. Maar in het hotel is het eten sublime! Verder is het hotel erg schoon en stijlvol. MIn puntje het toilet bij het zwembad werd minder goed onderhouden en er waren touristen die strandbedjes uren bezet hielden en er geen gebruik van maakten en er dan stampij over gingen maken omdat de (strandjongen) de handdoeken ging weg halen voor andere gasten. Hij stond in zijn recht en wij hadden het enorm met hem te doen. HIj rent zijn benen de hele dag uit zijn lijf voor de gasten. Wij gaan elk jaar naar een ander Grieks eiland. Maar overwegen volgend jaar toch nog een keer naar Kassandra Bay te gaan.Heerlijk!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Susanne29-09-2010

Luxe en comfort

Wij hebben genoten in Hotel Kassandra Bay op Skiathos! Het hotel is voorzien van allerlei luxe faciliteiten: ruim zwembad, goed restaurant, leuke bar, lift, ruime ontbijtzaal, gratis internet, ruime badkamer.... Het uitzicht vanuit de hotelkamers is schitterend en de locatie is gunstig. Rustig gelegen, met busstop voor de deur die je iedere 15 min tot 's avonds laat naar Skiathos Stad brengt (EUR 1,40 - 3 km). Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en zeer goed en gevarieerd. Alleen de prijzen van de bar vielen een beetje tegen (biertje EUR 4,-), maar verder kun je hier echt genieten van een heerlijke vakantie. Een aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 8Dorien02-08-2009

Oase van rust op Skiathos!

Kassandra Bay maakt haar 5 sterren status waar: een oase van rust vlak buiten het drukke plaatsje Skiathos met een zeer goede service en uitstekend restaurant. Prachtig zeezicht en een heerlijk zwembad direct aan het strand. Ook het ontbijtbuffet is voor griekse begrippen uitgebreid te noemen. De maisonettes zijn comfortabel, echter voor * niet echt luxueus. Er is voor kinderen niet veel te doen, animatie???! Gelukkig houden wij van lezen en een huurauto is aan te raden op Skiathos.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8henk07-07-2009

top

het was heel leuk, mooi hotel, veel animatie voor de jeugd en en een hele mooie omgeving

Gereisd met partner in juli 2009

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk