Hotel Irida

HotelKleine hotelsWeer vandaag26°18°
Hotel Irida

We hebben een aantal aanbieders voor Irida voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Irida in het Nederlands

rustig gelegen en kleinschalig hotel

Conny
31-10-2017

Hotel Irida ligt aan de buitenrand van Skiathos-stad tegen een heuvel aan. Je moet even een stukje klimmen maar dan heb je ook een heerlijk kleinschalig complex met ruime kamers die allemaal uitzicht hebben op zee. Zowel aan de kamerdeur als op het balkon is een zitje, de badkamer is ruim en de schoonmaak zeer goed. In de kleine ontbijtzaal staat een heerlijk buffet met een wisselende selectie van warme en koude lekkernijen, brood, yoghurt, fruit, hartig en zoet beleg, cereals, te veel om op te noemen. Er is een nieuw zwembad met lekkere ligbedden en handdoeken. Naar Skiathos-stad centrum loop je in 20 minuten maar de bushalte is ook vlakbij. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam dus wat ons betreft een tophotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irida in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.