Hotel Golden Beach

7.3Goed

8 reviews over Hotel Golden Beach

• 8gerda en wally05-10-2008

met zon een topper

het is een prima hotel.aardige mensen verse broodjes met kaas of ham . een heel goed restaurant met lekker eten en hele leuke mensen in de bediening, een prachtig strand vlak bij ,en de bus voor de deur. wij hadden alleen heel slecht weer .maar we hebben ons toch vermaakt

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 7Dick26-08-2008

veel achterstallig onderhoud van het hotel, zonde

prima ligging van het hotel goede busverbinding naar Skiathos stad en strand op loop afstand 7 tot 10 min. aardige mensen, klantvriendelijk, veel leuke en goede restaurants in de buurt vooral ILIA'S ORCHARD. Helaas was het jammer bij aankomst geen ontbijt (8u30)en bij vertrek 6u30 weer geen ontbijt, vind ik geen service, we hebben voor de rest een heerlijke week gehad

Gereisd met partner in augustus 2008

• 5ACJ10-08-2008

Hotel Vergane Glorie

Drie sterren volgens de reisgids, maak daar maar 1 ster van. Kamers zijn klein, badkamer nog kleiner. Bedden zijn goed. Koelkast op de kamer werkt nauwelijks. Airco kost 6 euro. TV op kamer met alleen euronews en bbc news.

Ontbijt is erg slecht, zwart gekookte eieren, oude broodjes, beleg jam of ham, soms honig 1 keer i.p.v. ham kaas in de week. Echt genieten wordt het pas als gasten het ontbijtshaggie van Van Nelle al hoestend tot zich nemen. Zwembad niet groot, parasols gescheurd, veel chloor in het water. Ook hier lekker meeroken. Personeel is erg vriendelijk. Maaltijden, behalve het ontbijt, zijn redelijk tot goed. Hostess neemt klachten niet serieus. Ga hier nooit meer heen

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Stephanie23-07-2008

Rustige mooie bestemming

Leuke bestemming voor een rustige week. Mooie stranden prachtig groen, mooie baaien goed met scooter te bereiken.

Voor de actieve wandelaar ook leuk.

Helaas ontbijt wat eenzijdig voor Hollandse begrippen.

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Eddy Boerman22-07-2008

Wel weer, mits zaken aangepakt.

Ligging prima, vanaf hotel op ongeveer 800 meter van het mooiste strand van Griekenland (KouKounaries). Voor het hotel een bushalte. Het hotel maakte een verzorgde indruk, zowel binnen als buiten. Alleen in het restaurant/ ontbijt gedeelte stonden de tafels en stoelen wel erg dicht op elkaar, zodat het erg lastig was naar je tafel terug te gaan was. Voor families met kinderen zijn er geen recreactie mogelijkheden, uitgezonderd het zwembad. Het ontbijt is erg eenvoudig, helaas is er maar keuze uit 1 soort brood, deze rook en smaakte muf (vandaar voor het eten het cijfer 3). Als restaurant scoort het een voldoende. Kamers zijn schoon en ruim. Tegen betaling is een goed werkende airco aanwezig. Helaas ontbrak het nog wel eens aan warm water. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Hotel is niet geschikt voor minder validen. Met een rolstoel is niet naar de receptie te komen, laat staan naar de hotelkamers. Voor een eigenwijze prothese gebruiker, zoals beoordelaar, is het te doen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Melissa21-07-2008

Een gezellige Griekse tavena met nette hotelkamers

Leuke acommodatie aan de enige hoofdweg in Skiathos, busstop 25 (laatste busstop is Koukounaries Beach, nummer 26, 5 min.lopen vanaf Golden Beach). Typisch Grieks, zo ook het ontbijt; zeer eenvoudig met een broodje, cake, worst of kaas, koffie, thee, sapje, fruit of yoghurt en een ei. Voldoende dus. Kamers, met balkon, zijn niet erg ruim, maar je slaapt er alleen maar. Badkamer klein en geen douchegordijn, wederom typisch Grieks. Zwembad met ligstoelen en parasols. Wij raden een van de 63 strandjes aan, omdat daar meer wind staat en dus beter uit te houden is. Tip: huur een scooter. Dat scheelt je de busrit naar de stad (ca. 25 min met stops) en de mogelijkheid om de vele strandjes te ontdekken. Scooter kost ca. 7 euro per dag. Busretour is 2,60 per persoon per dag. Met z'n tweetjes is een scooter dus even duur en je kunt tevens alle kanten op. Golden Beach is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Annemieke21-07-2008

Onverwachte verrassing

Wij komen net terug van een weekje Skiathos. Een prachtig, groen eiland met ruige stukken natuur en heerlijke stranden. De accomodatie beviel ons boven verwachting goed. Het was er schoon, rustig en prettig gelegen. Er is een heerlijk strand (Elini) dichtbij wat vele malen leuker is dan het drukke en commerciele Koukounaries strand. De bus brengt je in een half uurt naar het hoofdstadje: erg handig en goedkoop (€ 1,80 enkele reis). Verder is het aan te raden een jeep te huren en daarme het eiland te verkennen. Kaap Kastro is prachting gelegen en de moeite waard om te bewandelen. Koop wel een wegenkaart anders vedwaal je (hoe klein het eiland ook is) onherroepelijk. De bewegwijzering blijft Grieks natuurlijk! Verder is het restaurantje met de olijf kleurige stoelen 300 meter van het hotel gelegen een aanrader. Sfeervolle tuin en lekker eten. We hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7AWPdeGroot11-06-2008

Golden Beach is mooi gelegen t.o.v. het strand van Koukounaris, het hotel heeft redelijke kamers, TV en airco tegen betaling, klein koelkastje aanwezig.Klein zwembad met ligbedden. Kwaliteit ontbijt matig tot slecht, geen rookvrije plekken. Kwaliteit eten restaurant is goed. Bedienend personeel is niet echt aardig. Vaak penetrante rioollucht.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Golden Beach info