Appartement Fivos Galini Studios Mahi

3 reviews over Appartement Fivos Galini Studios Mahi in het Nederlands

geweldig appartement

Ties en Marion
12-9-2012

Het zijn mooie, nette appartementen. Ze worden dagelijks helemaal schoongemaakt en zelfs de bedden worden dagelijks opgemaakt. De eigenares is heel behulpzaam en aardig. Ze zijn voor Griekse begrippen modern ingericht. Mooi balkon met uitzicht op de tuin met bloemen en olijven. Al met al een perfecte plek voor een fantastische vakantie.

zeer schoon

martijn
17-8-2012

een heerlijk schoon appartement, dicht bij het strand, supermarkt aan de overkant.

eigenlijk heel eenvoudig.

het zwembad is lekker en schoon.

De hotel eigenaar en personeel heel erg meedenkend en erg vriendelijk.

iedere dag wordt je bed opgemaakt en schoongemaakt.

eigenlijk niets te klagen

mooi appartement

Janny en Freddie
27-6-2012

Het betreft hier een een gebouw met 4 app. naast elkaar en daarboven het app. van de eigenaar. Het is vrije nieuw gebouwd in gebruik genomen in 2011. Netjes ingericht maar eenvoudig ingericht. Wi-Fi en gebruik van zwembad bij naast gelegen Galini Hotel.

De afstand naar Skiathos-stad is ongeveer 15 minuten lopen. Uitzicht op een mooie tuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fivos Galini Studios Mahi in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fivos Galini Studios Mahi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.