Hotel Esperides

8.4Fantastisch

7 reviews over Hotel Esperides

• 8alleengaand09-07-2012

geweldig

Het hotel is geweldig!!!! Eten goed en het personeel van het restaurant is zeer vriendelijk en maakt snel een praatje met je. Kamer is zeer goed en wordt iedere dag schoongemaakt.

Alleen gereisd in juni 2012

• 8Marja17-11-2011

Mooi hotel direct aan zee.

Hotel Esperides is een mooi hotel direct aan zee. Vanaf strand gaat een bootje naar Skiathos stad, € 2,50 pp. enkele reis. Helaas moest er wel voor de strandbedjes betaald worden ondanks dat ze bij het hotel hoorde. Er waren wel voldoende bedjes in augustus. 's morgens en 's avonds is er een heel goed, afwisselend buffet. Het enige jammere is dat het zo'n 4 km van de stad is. Met het bootje gaat dat heel makkelijk, ook 's avonds maar je loopt er niet makkelijk naar toe. Je kan wel naar de stad lopen, ook al beweren ze in het hotel dat dat moeilijk is. Het is eerder de temperatuur die je hier van weerhoudt. Mooi eiland om eens een keer gezien te hebben. Ik zou er persoonlijk niet jaarlijks naar toe gaan. Te klein.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8joke van twillert09-09-2010

Groot hotel met strand voor de deur

Voor wie van kleinschalige houdt, is het wel even schrikken als je bij de accommodatie aankomt. Het is erg groot, lange gangen met kamers. Maar, het er ligt een fantastisch strand voor de deur. Dus dat maakt veel goed. De meeste kamers hebben zicht op zee, fantastisch! Het hotel ligt niet vlakbij de stad, maar met het taxibootje of met de bus, die allebei heel vaak per dag gaan, ben je er zo. Met het bootje is bovendien ook erg leuk. Het eten in het hotel is heel goed met veel keus en iedere dag weer veel verschillende gerechten om uit te kiezen. Ook veel vegetarische gerechten. Op zaterdag een barbecue. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad erg klein voor zo'n groot complex, maar met een strand voor de deur maken wij daar toch geen gebruik van. Al met al dus een heel goede accommodatie voor wie het niet erg vindt om in een groot hotel te verblijven.

Gereisd met partner in september 2010

• 9anita coenen20-04-2009

fantasties

super gezellig .vriendelijk personeel.lekker eten.elke avond live muziek...heerlijjkk dus

Gereisd met vrienden in mei 2007

• 9Maurice & Diana01-07-2007

Zeer goed hotel. Lekker eten, we zouden ook in skiathos-stad eten, maar door het lekkere eten bij het hotel zijn we niet gegaan. Erg goed verzorgt en afwisselend. Het hotel ligt wel een stukje van het stadje, maar door het bootje en de bus die regelmatig gaan is dit geen probleem. Zwembad was ook goed, hoewel dat misschien een beetje klein is in het hoofdseizoen. Ook leuk door het (snack)barretje wat er naast staat.

Gereisd in juli 2007

• 8a.j van Nierop13-07-2004

fantastisch hotel zijn hier in mei 2003 geweest. Heel mooi gelegen, eten fantastisch, werd enorm veel aandacht aan besteed. Mooi zwembad, mooie stranden . Eiland prachtig maar niet zo groot. Skiatos-stad leuk om te bezoeken. Dit hotel is absoluut een aanrader

Gereisd in juli 2004

Hotel Esperides info