Appartement Elenis Village

AppartementWeer vandaag25°17°
Appartement Elenis Village
7,7

7 reviews over Appartement Elenis Village in het Nederlands

Skiathos is een heuvelachtig eiland. Om bij het appartement te komen moet je daarom ook een stuk omhoog lopen. Na een flinke wandeling is het strand op 10 minuten lopen. Skiathos stad ligt op circa 45 minuten lopen. Er rijd eventueel ook een bus. Leuk om ook een keer te doen is met de boot naar Skiathos stad, deze gaat vanaf het strand.

De appartementen zijn zeer gehorig je hoort echt alles. Dus hopen dat je geen luidruchtige (kinderen) buren hebt. Alles verder goed schoon, zwembad is klein maar je kunt er prima afkoelen.

Wat een rust en wat een uitzicht

Dick en Wil
20-6-2011

Wij hadden app. 25 en uitzicht zowel op de zee als de bergen. Complex keurig onderhouden. Klein app. maar wel met voldoende kastruimte. App. ligt hoog dus je moet wel goed ter been zijn (Heel Skiathos is ongeschikt voor minder validen). Van TO krijg je geen plattegrond. Als je de trap afgaat en rechtsaf loopt kom je bij de winkeltjes. Daar tegenover is een restaurant. Er zit ook een restaurant rechts aan de overkant als je bij Achladies appartementen naar beneden gaat (naar het strand). Aan de overkant links zit ook een restaurant, vassias beach naar beneden.Tip Huur voor 1 dag een auto en doe al je boodschappen in 1 keer bij de Carrefour. Je bent een goedkoper uit en je hoeft niet steeds je water en zo de berg op te slepen

fantastische plek mooi uitzicht

jose van den brand
28-9-2010

laatste eiland van onze drie eilanden hoppen. een prima accommodatie met een heel mooi uitzicht. het is er lekker rustig en als je de herrie wil op zoeken dan neem je de bus en je bent er in 5 minuten. lopen kan ook 30 minuten, wel uit kijken een hele drukke weg. er is geen cultuur, maar je moet wel naar kastro gaan de moeite waard.

huur wel een jimmy, want het is er erg steil. en wil je een restaurant met heel mooi uitzicht dan moet je zeker naar panorama gaan.

een prima appartement

fam; van den berg
24-8-2010

wegens overboeking van een ander appartement zijn we door de reisorganisatie hier naar toe verwezen we hadden onze twijfels, maar eenmaal daar aangekomen is er niets meer van de twijfels over het is een prima appartementen complex het uitzicht is overweldigend maar de klim er naar toe is gigantisch je moet goed ter been zijn want alles is vrij stijl de weg naar de supermarkt de weg naar het strand enz. het leuke is dat je naar skiathos stad kan met de afgeladen bus of taxie maar bij achlidias beach kan je ook met een bootje voor 2,50pp het duurt een kwartier en het bootje vaart tot sàvonds laat een leuke ervaring. Jammer aleen dat de eigenaar geen woord engels spreekt is lastig communiceren, verder hebben wij een leuke tijd gehad.

Fijne vakantie gehad

Jasmijn
21-7-2010

Bij de eerste indruk viel het ons een beetje tegen, maar later kwamen we er wel op terug dat het wel een fijn appartement was. Je had alles wat je nodig had. Een auto of scooter huren is wel een aanrader, want het is er erg bergachtig. (dus ook voor mensen die slecht ter been zijn is het geen aanrader) Verder is het een prima appartement en het eiland is zeker een aanrader! Mooi eiland met veel mooie stranden (o.a. Koukounaries). We hebben er een fijne vakantie gehad.

Goed, maar een hele klim

Ed en Loes Serraarens
20-6-2010

Wij waren daar de laatste week van het eilandhoppen.

Er is niets op aan te merken.

Zwembad stelt niets voor, maar als je naar Skiathos gaat kom je niet voor het zwembad.Alleen, het is daar wel klimmen hoor. Als je slecht ter been bent, kun je beter iets zoeken wat lager ligt en bij een strand dat via een vlakke weg te bereiken is.

Touroperator meldt 500 mtr. van Centrum Achladies, maar daar zit ook de supermarkt.En de weg is steil naar beneden.... maar ook weer naar boven!!!Het uitzicht maakt veel goed.

Dus huur een scooter of auto en je hebt daar een leuke tijd

prachtig uitzicht

Nicoline
25-5-2010

Elinis Village is hoog gelegen dus een prachtig uitzicht vanaf het complex. Handdoeken en lakens werden regelmatig verschoond en iedere dag werd het app. schoongemaakt, behalve op zaterdag. Inrichting is sumier, maar als je wat nodig hebt kan je het altijd vragen en wordt het gelijk gebracht. Er was geen fohn en broodrooster zoals in de brochure vermeld staat. voor de rest van alles 2 in een 2kamerapp. grote klacht is wel dat je vanaf het vliegveld wordt "gedropt" beneden aan de weg en dan moet je het maar uitzoeken hoe je naar boven komt. Ik was met mijn moeder van 80 en dat was dus niet echt fijn. Eigenaar is haar komen ophalen beneden aan de weg. In de brochure moet ook staan dat het niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Oplossing is de hele periode een auto huren. In voorseizoen valt de prijs nog mee €22,00 per dag, maar als je het ingecalculeerd hebt is dat een tegenvaller. wij waren er 2 weken. Eigenaar en fam hebben niet geholpen met de koffers,niet zo gastvrij.

We hebben een aantal aanbieders voor Elenis Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elenis Village in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elenis Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.