Hotel Dionyssos

25 reviews over Hotel Dionyssos in het Nederlands

Appartement Dionyssos

Serge
29-6-2016

Het appartement lag als vrijstaand huisje in het bos. Tuin afgesloten met een gietijzeren poort 's nacht hoor je de uilen, echt fantastisch

Gereisd met partner in juni 2016

Het complex ligt in een mooie, groene tuin met een echte Griekse sfeer. Het appartement/studio was klein en basic, maar voor de prijs mag je ook zeker niet meer verwachten. Personeel was vriendelijk en strand, restaurantjes en Skiathos stad waren erg goed te bereiken. Heerlijke vakantie gehad voor een klein budget op een prachtig eiland!

Gereisd met partner in juli 2015

Redelijk appartement

Falco Rossel
11-9-2013

De ligging van het appartement is prima, 10 minuten lopen naar het strand. Zwembad ligt op 1 minuut lopen bij na- burig hotel. Supermarkt ligt op ongeveer 3 minuten lopen en ongeveer 15 restaurantjes binnen 10 minuten lopen. Het 2 kamer appartement (a8) wat wij hadden was ruim, het had zelfs 2 aparte slaapkamers en een keuken en badkamer. Helaas was de service slecht, de eigenaresse nam niet eens de goed tijd om je welkom te heten een sociaal praatje zat er niet aan en toilet papier, hoorde er niet bij, want we zijn geen hotel, zei ze. Ik kan me totaal niet vinden in alle ander verhalen die op zoover staan en andere koppels die er op het zelfde moment waren ook niet. Het is een redelijk tot goed appartement met een slechte service.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige omgeving

H peters
7-1-2013

Groot app mooie tuin mooi om te wandelen zee 5 min lopen vlak bij restaurants en bar zwembad lekker rustig top accommodatie gaan dit jaar weer,

Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijk Rustig!

fishcats12
13-6-2011

Was hier in september 2010. Rustig, basaal Grieks appartement. Wordt goed schoon gehouden. Mooie tuin, fijn zwembad op ongeveer 50 meter.

Gereisd alleenreizend in september 2010

Heerlijke plek

Manon van Niel
10-8-2010

We zijn net terug van onze vakantie en hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad. Een heerlijke plek met een mooie tuin. Het appartement beneden was erg ruim en voor griekse begrippen erg schoon. Van de eigenaresse hebben we een paar keer vers fruit uit eigen tuin gekregen. Het zwembad is heerlijk. De afstand naar het strand is goed aan te lopen, de bushalte voor de deur. Kortom wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustig

Astrid en Wim Varkevisser
14-7-2010

Begin Juni 2 weken op Skiathos geweest, app. Dionyssos ligt lekker achteraf, en heeft in principe alles wat je nodig hebt, slaapplaats( bedden zijn wat hard), wasruimte, een goed ingerichtte keuken, en een plekje om buiten te zitten.Bijna iedere dag werd er schoongemaakt, ook het beddegoed werd een 3-tal keren per week verschoond. Eigenaren staan graag voor je klaar, en laten je ook meegenieten van de oogst van eigen tuin, citroenen en komkommers. Tijdens ons verblijf erg warm 38 a 40 gr, en dan is een airco geen overbodige luxe,hebben we de laatste dagen dan ook gebruik van gemaakt. Wij gingen graag naar het Mandrakistrand, kleinhalf uurtje lopen door het bos, maar daar kreeg je ook wat moois voor terug,op het achterste gedeelte is naaktrecreatie toegestaan.Het dichterbij gelegen Koukounariesstrand, kleine 12 min.lopen,ga door het hek naast de bushalte aan de overkant van de doorgaande weg, was ons te druk! Ook de boottocht langs diverse strandjes is aan te bevelen. Astrid en Wim

Gereisd met partner in juni 2010

Prachtig eiland

Ria van Doorn
20-5-2010

Het app. was erg groot, werd 3x in 1 week schoongemaakt (2x nieuwe handdoeken) voor ons was het eigenlijk alleen om te slapen en te ontbijten want eten deden we elke avond buiten de deur. Erg vriendelijke mensen, prachtige tuin en heerlijk rustig ! (mei 2010)

Gereisd met partner in mei 2010

Prima appartement, erg mooie stranden

Fam. roelofs
17-3-2010

Dionyssos is een leuk appartement. Men kan van het nabij gelegen zwembad gebruik maken. Is van dezelfde familie. Keuken is sober uitgevoerd, de badkamer zou vernieuwd mogen worden. Erg rustige ligging en om naar de stranden te komen moet men toch een flink eind lopen. Maar daar staat tegenover dat het zeer de moeite waard is. Echt schitterend!! De hoofdstad van het eiland is ook erg schilderachtig en heeft enkele erg goede restaurantjes. Kortom een knus eilandje om een romantische vakantie te vieren.

Gereisd met partner in Fri Jun 19 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De appartementen zijn goed onderhouden en zijn voorzien van broodrooster, waterkoker, elektrisch fornuisje (2 pits), koelkast en mooie tv!! Erg luxe dus voor Grieks begrippen. De tuinen worden goed bijgehouden en de fruitbomen staan vol met lekker fruit. Alles ziet er verzorgd uit. Het ligt 5 minuutjes lopen van de grote doorgaande weg af en is daarom lekker rustig gelegen. Toen ik er was (sept) werd er 3 keer schoongemaakt in één week met 1 keer schoon beddengoed. Het plaatsje Koukounaries mag geen naam hebben. Een plaatjse of dorp zou ik het niet eens noemen. Het zijn 2 supermarkten en wat resturantjes langs de kant van een geasfalteerde weg. Geen gezellige straatjes en een pleintje of iets dergelijks. Dat was erg jammer. Met een half uurtje ben je met een goede busverbinding in de stad die wel erg leuk is.

Gereisd alleenreizend in Mon Sep 07 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dionyssos in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dionyssos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.