Hotel Alkyon

33 reviews over Hotel Alkyon in het Nederlands

relaxed

marcel,
16-9-2018

Van buiten ziet alkyon er wat oud uit, maar binnen ziet het er prima uit, nl. geheel gerenoveerd. Alkyon heeft nette kamers die er keurig uit zien met schone badkamer, en elke dag schoonmaak en handdoekenwissel.

Het ontbijt is op het dakterras met uitzicht op de baai, haven en skiathosstad, super dus. Ontbijt is zeker voor Griekse begrippen goed te noemen.

De ligging is perfect, nl. ongeveer 50 meter van het busstation, broodjeszaak en een supermarkt. Restaurants om de hoek(richting vliegveld) en in 2 minuten lopen ben je in het centrum van skiathosstad.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2018

Thuiskomgevoel !

Annemarie Rekmans,
23-2-2018

Alkyon is gerenoveerd ziet er mooi uit de attractie blijft het uitzicht vanaf ontbijtterras.Het personeel is vriendelijk klantgericht ze kennen zelfs je naam nog iedere keer als je terugkomt thuiskomgevoel!Het heeft een perfecte ligging om alles te kunnen bereiken .Om de hoek bushalte om de fantastische stranden te bezoeken.Ook is het een proper hotel er wordt hard gewerkt door de interieurverzorgsters.Ook ideaal het hotel heeft een was service wel tegen betaling maar wordt tiptop afgeleverd dezelfde avond nog als je het s'morgens meegeeft.Ook mogen er gelukkig geen handdoeken meer gelegd worden bij het zwembad.Zodat iedereen kans heeft op een bedje.Ook de contacten met andere gasten zijn leuk soms kom je mensen tegen die er ook al eerder waren.Enigste minpuntje het is gehorig maar daarvoor neem ik mijn oordopjes mee!Het is zeker een aanrader!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Super lokatie

Diane
1-6-2015

Een prima hotel met perfecte ligging. Alles op loopafstand en de bushalte voor de deur.

Mooi opgeknapte badkamer met de warmste douche die ik ooit in Griekenland heb gehad!

Heel vriendelijk en gezellig personeel zeker voor herhaling vatbaar :-)

Gereisd alleenreizend in mei 2015

D-reizen

Wij hadden geluk want wij hadden een kamer aan de voorzijde met zeezicht en een gerenoveerde badkamer met bad. Voor 1 weekje prima te doen. Omdat we met 3 personen waren, werd er een bedje bijgeschoven. De bedden waren wel erg hard. Hier hadden we alle 3 last van. Het ontbijt was eenzijdig en slecht. Elke ochtend hetzelfde. Ook was het elke ochtend lauwe koffie en thee. Kennelijk niet de apparatuur om het goed warm te houden. Personeel wel vriendelijk. Schoonmaak was ook in orde. Aanrader voor goeie koffie is 7sins. Leuk tentje op loopafstand in de haven. Qua eten is cucina di Maria echt een aanrader! (Achter papadiamanti)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Boek dit Hotel NIET!

Ingmar
4-10-2013

Bij aankomst op de kamer bleek meteen dat het zeer oude en niet gerenoveerde kamers waren. Zoals wel vernoemt eerder hier en bij het reisbureau! De badkamer was zeer achterhaald, uit jaren 60, toilet kon niet goed doorspoelen. Douche en wc zorgden voor een waterballet op de badkamer. Ons uitzicht was op een muur. De Receptie gaf aan dat deze kamer vanuit Nederland standaard worden ingekocht.Na 2 dagen hebben wij uiteindelijk een gerenoveerde kamer gekregen met beter uitzicht. Er blijkt maar 1 etage van de 4 etages van het hotel gerenoveerde kamers te hebben. Geluidsoverlast in het Alkyon hotel is enorm. Deuren van de kamers slaan hard dicht en dit komt niet alleen door de gasten. Bovendien kan je je buren (aan alle kanten) horen als ze gapen, naar het toilet gaan, tv kijken of praten. Balkondeur openen of sluiten zorgde voor veel geluidsoverlast! Kamers zijn dus zeer slecht geïsoleerd. Door deze geluidsoverlast hebben wij een week lang erg slecht geslapen en zijn niet tot rust gekomen.

Gereisd met partner in september 2013

Fantastiche plek

albert-jan visser
5-6-2013

Het Alkyon hotel in Skiathos is mooi gelegen aan de haven en heeft een prachtig uitzicht. Elke dag schone handdoeken, prima kamer aan de voorkant v.h. hotel. Het ontbijt is prima verzorgd, klein nadeel het hotel is wel iets gehorig. personeel is vriendelijk en zeer attent. Kijk uit bij het boeken. het heeft alleen kamers aan de achter kant v.h, hotel, voor een kamer aan de voorkant met uitzicht op de haven moet een meerprijs van €20.- worden betaald. Om dat reisorganisatie's alleen maar kamers hebben ingekocht aan de achterkant v.h,. hotel met uitzicht op een tuin of muur.

Gereisd met partner in mei 2013

Het hotel is zijn *** waard

J. Doornbos
30-5-2013

Uitwendig is het gebouw verouderd maar de badkamers, kamers en receptie zijn net gerenoveerd.

Prima ligging, alles wordt goed schoon gehouden, alle dagen schone handdoeken. Goed verzorgt ontbijt en er was altijd voldoende).

Heel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2013

Prima ligging maar verder niet aan te bevelen

wendyrockx
13-11-2012

Ligt perfect, aan de haven en op loopafstand van het centrum. Dat is dan ook al het positieve: klein (en erg koud) zwembad, ontzettend ouderwetse kamers, gehorig, smerige badkamer (schimmel en bad dat niet doorloopt). Wij waren heel blij dat we na een aantal dagen hier vertrokken naar een ander eiland en ander hotel.

Gereisd met vrienden in september 2008

Erg basic, maar goedkoop

Jan
2-8-2011

Via een aanbieding kwamen we terecht in Hotel Alkyon. Voorafgaande hadden we op Tripadvisor gekeken en door de "horror" verhalen vreesden we het ergste. Uiteindelijk viel het nog wel mee. De kamers waren redelijk, maar de badkamer is echt aan vervanging toe. De kamers waren redelijk schoon, maar in de badkamer zag je hier en daar wel schimmelplekken. Ook het personeel was niet heel erg vriendelijk. Het hotel is erg gehorig. Als je de deur sluit galmt het geluid door de hal en je kunt het wel iets zachter doen, maar dan nog lukt het niet geruisloos. Oordoppen voor de slaap zijn een aanrader, omdat er ook nogal wat nachtelijk verkeer langskomt. De ligging van het hotel is super. Alles op loopafstand.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Waardeloos hotel, zeker NIET boeken!

MJ-ES
25-7-2011

De buitenkant van het hotel maakt een verwaarloosde indruk, maar de hal en de receptie maken dat weer goed. Je denkt dan in een super hotel te zijn aangekomen, die gedachte verandert al snel als je via een donkere gang door een onbeleefde/ongeïnteresseerde medewerker naar je kamer wordt gebracht. Een gevangenis is gezelliger!

Dan de kamer: hier wil je je ergste vijand nog niet laten overnachten. De matrassen zijn compleet versleten en liggen op een "lattenbodem" van 7 losse latten. De badkamer is niet alleen gedateerd, maar ook ronduit smerig. Overal schimmel, witte (kalk?)aanslag, roest op de kraan, gebroken tegels (door roestvorming van het deurkozijn) De sfeerverlichting bestaat uit ouderwetse buitenlampen (ovaalvormig met metaaldraad erom heen).

De service in het hotel: 0,0! Schoonmaak werd met de dag slechter en nagenoeg al het personeel in onvriendelijk en ongeïnteresseerd in de gasten en des te meer in zichzelf.

Gereisd met partner in juli 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alkyon in Skiathos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alkyon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.