Géén boekingskosten

GriekenlandSporadenAlonissos

8.2FantastischScore uit 27 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

27 Reviews over Paradise

• 6N. v.d. Valk24-10-2015

Paradise is geen paradijs.

Hotel Paradise zou, als het midden in het plaatsje had gestaan, niet meer dan een 5 scoren. Maar de ligging en het uitzicht maken het zo bijzonder. Er zijn 31 hotelkamers. 20 in een lang gebouw en 11 in het oude hoofdgebouw. De kamers hebben allen een terras of balkon, echter zonder privacy. De kamers zijn vrij klein en de badkamers al helemaal. Niet meer dan een douche hokje van zo'n 1.75 bij 1.75! Het bed is een opgemetselde bak met daarop het matras, dus dat ligt vrij hard. Kamers 32-33 hebben een balkonnetje van 1 meter breed met uitzicht in een boom!!! Er kan net 1 stoeltje op staan. De andere kamers hebben zij-zeezicht. Maar het uitzicht bij het zwembad en de diverse terrasjes is geweldig!!! Het ontbijt is sober, maar wel elke dag vers. Het hotel wordt goed schoon gehouden. Bij de toegangspoort kan je rechts af naar een vrij brede trap die naar een prachtige wandelpromenade gaat. Deze komt uit vlak bij de haven in de hoofdstraat. Een wandeling van enkele minuten.

• 9Fam. De Bruin19-10-2015

Heerlijk !

Eindelijk (best wel een lange reis, vliegen 4 uur, boot 3 uur) aangekomen. Wat een paradijsje, heerlijk uitzicht, relaxed zwembad - geen handdoekenrace om 07:00 uur- leuke mensen en prima kamer. We hadden logies&ontbijt geboekt. Dus, s'avonds op jacht naar een warme maaltijd. De eerste keren wat "missers" gehad maar al snel tot de conclusie gekomen dat we bij Ostria moesten zijn. Dit is een eerste klas restaurant waarbij verse producten worden gebruikt en de bediening bijna paranormale adviezen ( begrepen op voorhand al wat en hoe we wilde eten) geeft.

• 10Hilbrand de Vries22-06-2015

Een echt paradijs.

Een schitterend hotel de eigenaren erg vriendelijk en het uitzicht exellent.De kamers zijn echt grieks niet luxe maar netjes en schoon, maar je slaapt en douchet je ook alleen maar. Qua prijs kwaliteit verhouding ie uitstekend , voor het diner ben je zo beneden in het mooie stadje waar je uitstekend kunt eten. Heel mooi gelegen met het uitzicht over de baai en zee. Op de terrassen kom je echt tot rust en ontstres je helemaal. Je zult er zo willen wonen, het ontbijt is grieks voldoende maar niet luxe maar dat heb je thuis ook niet. Een hotel waar mensen steeds weer terug komen en met die rust en het uitzicht geen wonder, zelf naar een stresvolle periode zijn wij hier tot rust gekomen.

• 9W.leeuw21-06-2015

Een paradijsje op alonissos

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn .Fantastische mooie ligging,bent zo beneden in de haven via aantal trapjes. De eigenaren costas ,betsie en Eva doen er alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen ,het was top.

• 7Jan en Liesbeth13-06-2014

Niks mis mee voor een week

Ziet er prima uit. Rustig gelegen met prachtig uitzicht. Haven is via een trap eenvoudig te bereiken. Kamers in het hoofdgebouw (met klein balkon) zijn niet al te groot. Inrichting is functioneel. Bed is matig. De douche is erg klein en onpraktisch. Schoonmaak is prima. Ontbijt is eenvoudig, maar goed genoeg voor een week. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, omdat je via een touroperator met vliegreis samen goedkoop uit bent, maar er zijn betere hotels vlakbij. Goedkope reizen trekken echter veelal toeristen met de hand op de knip. Tijdens ons verblijf alleen 55+s die vroeg naar bed gaan. Leuke bar die meestal leeg is dus en terassen met zitjes waar je prive kunt zitten. Veel scandinaviers. Beetje suffe sfeer. Alonyssos is sowieso geen bestemming voor jongeren.

• 9Jos Meijers06-06-2014

Een klein paradijsje

Als je slecht ter been bent, is dit hotel niet aan te raden. Maar als je dat wel bent, vind je hier alles wat je op vakantie nodig hebt. Trappen: je bent binnen 4 minuten in de haven waar je verder alle kanten op kunt. Ik had kamer 44. Als je de kans krijgt om te kiezen voor een kamernummer, kies dan 43, 44 of 45. of als die niet meer beschikbaar zijn, de verdieping eronder met de nummers 34, 35 of 36. Toegegeven, de kamers zijn voor twee personen aan de krappe kant, en de badkamer mag best wel een nieuwe douchebak. Maar met het sanitair is verder niets mis. Als alleenreizende had ik hier voldoende aan, kon mijn bagage prima kwijt, en ook als ik iets te drinken meebracht uit de supermarkt, was dat in het koelkastje prima op temperatuur te houden.

Niets dan lof voor de beheerders, die het iedere gast naar de zin probeerden te maken. Dit is mijn laatste dag op Alonissos, morgen, zondag 8 juni vertrek ik naar Skopelos.

• 9Ria31-07-2013

Hotel doet z'n naam eer aan. Paradise !!

Goed, (beetje gedateerd) Hotel van hele lieve Griekse Bessy & Kostas,ze doen alles om je het naar de zin te maken. Rustige ligging met fantastisch uitzicht op zee en volop in de bloemen. Super zwembad met bar, die ook 's avonds lang open is. De kamers zijn wat gedateerd en niet groot, maar goed schoon en best vrolijk met wat kleurtjes.. Er is een kluisje, Airco, koelkast, föhn op de kamer. De badkamer is klein, zoals in de meeste griekse hotels. Wij hadden een kamer op de begane grond met terras onder de prachtige bougainville. Wij vinden de omgeving en ligging belangrijker dan de luxe, je slaapt en douched tenslotte alleen maar op je kamer. Lekker ontbijt buiten met uitzicht over zee.Vanaf een trapje kan je in zee zwemmen vanaf de rotsen. Inderdaad veel trappen naar het dorp, zeker 30 treden tot je in de haven bent. Maar het is maar 10 minuten lopen en gedeeltelijk over een waanzinnige mooie Bloemenboulevard !! Veel mensen komen terug in dit kleine paradijsje.(wij voor de 2e x)

• 8H.H. Lindeboom04-11-2012

Voor een rustige vakantie

Hotel is prachtig gelegen en heerlijk rustig! Vlak bij de haven die je bereikt door enkele trappen af te lopen maar dit levert meteen een waanzinnig uitzicht op. Betsy en Kostas zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Wel was het balkonnetje erg klein, maar ach, wanneer ben je daar? Prachtig eiland waar je erg goed kunt wandelen en met de scooter op pad gaan. Aanrader is het 'ezelpad' naar de oude stad te lopen (je moet wel goed ter been zijn). De oude stad is ge-wel-dig om te vertoeven, het oude dorpsplein, de winkeltjes en de weg naar boven.

• 8alexander en hester30-09-2012

prima ligging maar badkamer belabberd

Fenomenaal uitzicht op zee, verzorgde tuin en prachtig zwembad. Sfeervol straatje binnendoor naar het leuke Patitiri. Geen 200 traptreden zoals iemand schreef, maar hooguit 20 (typefoutje?). Ontbijt heel behoorlijk. Wij hadden een kleine kamer met klein balkon in het hoofdgebouw; met een extra bed bijna niet te doen. Badkamer kan echt niet meer, daar durf je niet met blote voeten in te gaan staan. Maar ach, verder gewoon genoten. Bar belachelijk duur (ouzo € 4,-), dus gewoon lekker aan de havenkade iets gaan drinken (ouzo hooguit € 2,-).

• 7Steven21-09-2012

leuk familie hotel

Leuk hotel. Prijs/kwaliteit ok kamers gedateerd.(kamer 11) Wij hadden slechte bedden.(in bijgebouw) Na een nacht slapen het gevoel of ik toe was aan een heup operatie. kamers klein,(kluisje aanwezig)(op eerste verdieping kleine balkons)badkamer zeer gedateerd,kleine douchebak waar tijdens het douchen het douche gordijn op je af kwam,loszittende wasbak. Ontbijt: wit/bruin brood, kaas/ham/worst/jam/cornflakes/griekse yoghurt/honing/boter en koffie of thee. verder ligging ideaal,en verder zag het er verzorgd uit. Schiterend uitzicht en erg mooi teras bij de bar. Verder nog, de bootreis van Skiathos naar alonissos kan ruw zijn. 1,5 uur varen. Bij ons waren zeer veel mensen op de boot zeeziek. Dus als je er last van heb,neem pillen mee. De landing op skiathos is ook een beleving. Landinsbaan is 20 mtr langer dan de minimale lengte die boeing voorschrijft. Niet geheel onbelangrijk,het weer kan in september wel eens tegen zitten.

Hotel Paradise info

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)