Appartement Nereides

42 reviews over Appartement Nereides in het Nederlands

Echte aanrader

Peter van Lent,
17-7-2017

We hebben heel erg genoten in het hotel.

Het was erg goed verzorgd!

Elke dag werd er schoongemaakt en om de dag kregen we nieuwe handdoeken.

Het ontbijt was erg uitgebreid en ook de lunch en het diner waren heerlijk, alles uit eigen tuin en zelf gemaakt.

Prachtig uitzicht en een groot zwembad met genoeg ligbedden.

Via een klein trappetje was je in 5 minuten bij de haven, alleen naar boven was bergopwaarts, maar dit was voor ons geen probleem.

Met een huur auto of scooter is het erg goed te doen voor mensen die wat minder ter been zijn.

De eigenaren waren super gastvrij en behulpzaam!

Kortom: reden genoeg om nog een keer terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Net, gezellig hotel met mooie kamers

liesbeth4164
30-6-2016

De kamer was supernetjes. Zeer mooie badkamer met een douche met wand in plaats van een gordijn. Er werd elke dag schoongemaakt en om de dag werd het bed verschoond. Bed lag erg lekker. Kamer was ruim en erg opgeruimd. Klein keukentje met koelkast. Airco ook aanwezig. Wifi werkt goed, op kamer, zwembad of in het hotel zelf. We hadden ontbijt erbij geboekt en dat was ook goed verzorgd. Kortom..een aanrader! Zou zeker nog eens teruggaan. Let op.. mocht je slecht ter been zijn is het wel een overweging waard om ergens anders te gaan zitten omdat het hotel wat hoger gelegen is. Het is een dikke 10 minuten afdalen/klimmen. Wij hebben hier bewust voor gekozen, voor onder andere de rust maar mensen die slecht ter been zijn moeten hier wel rekening meehouden.

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische keuken!

A.E. de Haan
25-7-2015

Het 2 lamer appartement is goed verzorgd met een fijne badkamer, alleen het warm water mocht van ons wel iets heter afgesteld worden. Er wordt uitstekend schoongemaakt en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2015

Preisdaler

Heerlijk 'onthaasten' bij een gastvrije familie.

J. Nieuwland
29-6-2015

Gezellig complex. Schitterend uitzicht. Fijne authentieke keuken. Mooi wandelgebied. Om nog eens terug te komen. Belangrijkste pluspunt de fantastische gastvrijheid.

Gereisd met partner in juni 2015

Mooie maar zeer rustige ligging

Theo
6-9-2011

Wij waren als onderdeel van eilandhoppen 3 nachten in dit complex. Effectief ben dan 2 dagen op Allonissos en dat dat is te weinig. 4 of 5 dagen is prima maar dan heb je het ook wel gezien. Prima lokatie met een perfect uitzicht, als je tenminste geen balkon met zwembadzicht hebt. Vriendelijk personeel. Lopend terug uit de stad is inderdaad een klus. 's Avonds zaklamp mee want er zitten wat donkere stukken onderweg als je tenminste gaat lopen.

Gereisd met partner in augustus 2011

mooie plek om vakantie te houden

peter en erna
30-8-2011

de studio is mooi ruim. de douche is erg mooi. je kunt er prima eten. alleen de kinderen van de eigenaars maken erg veel herrie. vooral als je in het eerste blok zit aan de voorkant. Nereides ligt op een mooie plek. Je kunt lopend naar het dorpje toe alleen de terug weg is vermoeiend je moet flink wat trapjes beklimmen. Maar je kunt ook met de auto of scooter via de gewone weg het dorpje bereiken en dat is beter te doen. Alonissos is een mooi groen eiland. wij zijn er 14 dagen geweest alles met de scooter verkend, dit is goed te doen. Er zijn mooie strandjes en als je van wandelen houdt zijn er heel wat wandelroutes.

fijn appartement

Frans
26-8-2011

Wij verbleven in de maand augustus voor 3 nachten. We hebben het er heel erg fijn gehad. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten wat de eigenaar zelf maakte was heerlijk. Je mag in de keuken zelf kiezen en daar maakte hij een heerlijke maal van. Mijn vriend vond de witte wijn ook erg lekker.

Zeker aan te raden

heel erg goed

L.M. Gis
20-2-2011

Fijne eigenaren, erg begaan met klanten, geweldig restaurant, hele mooie kamer met prachtig uitzicht. Kamers zijn wel gehorig maar dat zijn ze volgens mij overal, je moet geen buren hebben die de hele nacht op het balkon gaan zitten drinken. Fijn zwembad. Je moet een eind klimmen maar dat vond ik juist wel erg fijn. Absolute aanrader, ook voor alleengangers.

Gereisd alleenreizend in juni 2010

prachtig gerenoveerde studio

hmuller
9-12-2010

we zijn in mei 2010 te gast geweest bij deze gastvrije vriendelijke familie. De studio was modern ingericht en gerenoveerd. De badkamer was in 1 woord geweldig! (hadden we maar zo eentje thuis!!) Het eten was prima en de receptioniste heel aardig.

kortom wij waren heel tevreden. Alleen, als je na een etentje in de haven naar boven moet lopen, is het een goede conditie training! Nou ja je loopt de teveel genuttigde calorietjes er dan wel weer af!

Gereisd met partner in mei 2010

Het is een ruim appartement, mooi balkon, iedereen erg vriendelijk. Badkamer is geweldig. Het is wel inderdaad zo dat de hele familie daar woont/rondhangt, maar daar heb je geen last van hoor. En prima ontbeten iedere dag 5 euro pp. 1x geluncht, prima, ze stalt alles uit en wijs maar aan wat je wilt. Maar... de ligging is echt ver van het dorp, te veel klimmen. Wij hebebn 's avonds 5 euro voor een taxi betaald dus dat is goed te doen. Maar zijn wel de eerste dag een auto gaan huren, anders kom je nooit bij een strand. Openbaar vervoer komt ook niet bij een strand. Dus verplicht iets huren en dat vond ik wel een beetje tegenvallen. Verder is er niets te beleven in het dorp, erg rustig, en erg duur alles.

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nereides in Alonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nereides zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.