Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Nereides

• 9Peter van Lent17-07-2017

Echte aanrader

We hebben heel erg genoten in het hotel. Het was erg goed verzorgd! Elke dag werd er schoongemaakt en om de dag kregen we nieuwe handdoeken. Het ontbijt was erg uitgebreid en ook de lunch en het diner waren heerlijk, alles uit eigen tuin en zelf gemaakt. Prachtig uitzicht en een groot zwembad met genoeg ligbedden. Via een klein trappetje was je in 5 minuten bij de haven, alleen naar boven was bergopwaarts, maar dit was voor ons geen probleem. Met een huur auto of scooter is het erg goed te doen voor mensen die wat minder ter been zijn. De eigenaren waren super gastvrij en behulpzaam! Kortom: reden genoeg om nog een keer terug te gaan!

• 8liesbeth416430-06-2016

Net, gezellig hotel met mooie kamers

De kamer was supernetjes. Zeer mooie badkamer met een douche met wand in plaats van een gordijn. Er werd elke dag schoongemaakt en om de dag werd het bed verschoond. Bed lag erg lekker. Kamer was ruim en erg opgeruimd. Klein keukentje met koelkast. Airco ook aanwezig. Wifi werkt goed, op kamer, zwembad of in het hotel zelf. We hadden ontbijt erbij geboekt en dat was ook goed verzorgd. Kortom..een aanrader! Zou zeker nog eens teruggaan. Let op.. mocht je slecht ter been zijn is het wel een overweging waard om ergens anders te gaan zitten omdat het hotel wat hoger gelegen is. Het is een dikke 10 minuten afdalen/klimmen. Wij hebben hier bewust voor gekozen, voor onder andere de rust maar mensen die slecht ter been zijn moeten hier wel rekening meehouden.

• 8A.E. de Haan25-07-2015

Fantastische keuken!

Het 2 lamer appartement is goed verzorgd met een fijne badkamer, alleen het warm water mocht van ons wel iets heter afgesteld worden. Er wordt uitstekend schoongemaakt en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 9J. Nieuwland29-06-2015

Heerlijk 'onthaasten' bij een gastvrije familie.

Gezellig complex. Schitterend uitzicht. Fijne authentieke keuken. Mooi wandelgebied. Om nog eens terug te komen. Belangrijkste pluspunt de fantastische gastvrijheid.

• 8Theo06-09-2011

Mooie maar zeer rustige ligging

Wij waren als onderdeel van eilandhoppen 3 nachten in dit complex. Effectief ben dan 2 dagen op Allonissos en dat dat is te weinig. 4 of 5 dagen is prima maar dan heb je het ook wel gezien. Prima lokatie met een perfect uitzicht, als je tenminste geen balkon met zwembadzicht hebt. Vriendelijk personeel. Lopend terug uit de stad is inderdaad een klus. 's Avonds zaklamp mee want er zitten wat donkere stukken onderweg als je tenminste gaat lopen.

• 8peter en erna30-08-2011

mooie plek om vakantie te houden

de studio is mooi ruim. de douche is erg mooi. je kunt er prima eten. alleen de kinderen van de eigenaars maken erg veel herrie. vooral als je in het eerste blok zit aan de voorkant. Nereides ligt op een mooie plek. Je kunt lopend naar het dorpje toe alleen de terug weg is vermoeiend je moet flink wat trapjes beklimmen. Maar je kunt ook met de auto of scooter via de gewone weg het dorpje bereiken en dat is beter te doen. Alonissos is een mooi groen eiland. wij zijn er 14 dagen geweest alles met de scooter verkend, dit is goed te doen. Er zijn mooie strandjes en als je van wandelen houdt zijn er heel wat wandelroutes.

• 10Frans26-08-2011

fijn appartement

Wij verbleven in de maand augustus voor 3 nachten. We hebben het er heel erg fijn gehad. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten wat de eigenaar zelf maakte was heerlijk. Je mag in de keuken zelf kiezen en daar maakte hij een heerlijke maal van. Mijn vriend vond de witte wijn ook erg lekker.

Zeker aan te raden

• 9AllonnissosFan201104-07-2011

Wunderbarer Aufenthalt im Hotel Nereides

Wir waren Ende Juni für zehn Tage dort und ich kann das Hotel uneingeschränkt empfehlen. Es liegt sehr schön am Hang und hat eine tolle Aussicht auf die Ägais. Allerdings muss man sich bewußt sein, dass der Fußweg vom Hafen von Patatiri zum Hotel deswegen auch eine kleine "Bergtour" ist. Aber für die Insel ist ein Mietwagen eigentlich eh Pflicht, da sonst nichts wirklich zu erreichen ist. Die Auswahl am Frühstück ist nicht üpig, aber OK und das "richtige" Essen wirklich toll (auch wenn nicht ganz billig). Wir waren mit zwei kleinen Kindern (~1 Jahr) und das Personal war total nett. Eine kleine Einschränkung noch: der Pool ist sehr schön, allerdings für Kinder nicht sehr gut geeignet, da die Wasstiefe zweichen 1,2m-2,9m variert und man somit eigentlich nirgendwo stehen kann.

• 9L.M. Gis20-02-2011

heel erg goed

Fijne eigenaren, erg begaan met klanten, geweldig restaurant, hele mooie kamer met prachtig uitzicht. Kamers zijn wel gehorig maar dat zijn ze volgens mij overal, je moet geen buren hebben die de hele nacht op het balkon gaan zitten drinken. Fijn zwembad. Je moet een eind klimmen maar dat vond ik juist wel erg fijn. Absolute aanrader, ook voor alleengangers.

• 9hmuller09-12-2010

prachtig gerenoveerde studio

we zijn in mei 2010 te gast geweest bij deze gastvrije vriendelijke familie. De studio was modern ingericht en gerenoveerd. De badkamer was in 1 woord geweldig! (hadden we maar zo eentje thuis!!) Het eten was prima en de receptioniste heel aardig. kortom wij waren heel tevreden. Alleen, als je na een etentje in de haven naar boven moet lopen, is het een goede conditie training! Nou ja je loopt de teveel genuttigde calorietjes er dan wel weer af!

Appartement Nereides info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)