Hotel Atrium

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag9°8°
Hotel Atrium
8,6

51 reviews over Hotel Atrium in het Nederlands

Onvergetelijke romantische vakantie gehad!

Anna Honing,
22-9-2018

Een prachtig rustig gelegen hotel op prima te belopen afstand van de strandjes, de haven, de bushalte. De kamer, badkamer en het balkon zijn echt groot en worden dagelijks superschoon gemaakt. Het personeel is zo lief, gastvrij, behulpzaam, geïnteresseerd en weet veel van het eiland. Ze kennen iedereen en geven goede tips.

Je kunt zwembad en strandhanddoeken kosteloos bij de receptie vragen. Ideaal.

Op onze vertrekdag werden we al om 6 uur opgehaald en kregen we de avond ervoor een tas mee met een ontbijtje. Wederom topservice!

De omgeving is adembenemend mooi, de baaien met diverse stranden en taveernes idilisch gelegen waar je voor heel weinig echt Grieks kunt eten. De gehele locale bevolking is gastvrij, behulpzaam en superrelax en ondanks hun harde werken hebben ze alle tijd voor je.

Er heerst op het eiland een rust en tevredenheid, heel bijzonder. Geen criminaliteit, geen geschreeuw en geen grote resorts.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Eva,
19-8-2018

Kamers zijn netjes en schoon, schoonmakers erg vriendelijk. Mooi uitzicht op de zee vanuit Superior Zeezicht kamer.

Ik raad deze plek alleen niet aan aan ouders met jonge kinderen. Ze hebben slechts 1 babybedje en geen tweede (voor onze dochter van 5). Terwijl we voor een reisgezelschap van 4 geboekt hebben. Baby ligt nu tussen ons in in het tweepersoonsbed. We moesten er steeds zelf achteraan gaan of er al een tweede bedje gevonden is. Vandaag op dag 3 gehoord dat ze het niet hebben.

Gasten komen hier voor hun rust en ondanks dat er een kinderzwembad is, wordt een pleziermakend kind niet op prijs gesteld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij hadden een kamer met uitzicht over zee, prachtig! Deze lag op de begane grond. De kamer was ruim, massagedouche, heerlijk bed.

Het ontbijt was een uitgebreid buffet, uitstekend verzorgd. Heel vriendelijke medewerkers. 2 Mooie zwembaden.

Het enige minpunt is dat het hotel op een heuvel ligt, ongeveer 10 minuten bergaf ben je in de haven bij de restaurants. Terug omhoog is een fikse klim. Valt tegen. Je hebt in dit hotel wel een huurauto of een brommer nodig. Volgens de beschrijving is er een bushalte voor de deur, helaas klopt dit niet. Je moet ruim 200 meter naar beneden via een hellende weg. Die afstand moet je ook afleggen naar de dichtstbijzijnde winkel en bakker. Voor een taverne moet je helemaal naar beneden naar de haven.

Gereisd met partner in juni 2016

Paradijsje op aarde

Tessa
8-8-2014

Wij hadden een kamer met zeeuitzicht over de gehele horizon, prachtig! Deze lag op de bovenste verdieping (vraag meest hoog gelegen kamer, want je hebt ook kamers die op zwembad uitkijken en minder zeezicht.

De kamers zijn erg mooi ingericht, strak, modern, massagedouche, heerlijk bed, mooie leuke kleuren (roze, wit) en schoon.

Het ontbijt was een uitgebreid buffet, niks liet te wensen over.

Het enige is dat het hotel wel op de heuvel ligt, ongeveer 10 minuten bergaf ben je in de haven bij de restaurants, (en 15 minuten omhoog lopen terug, het is goed te doen vonden wij!)

Het strandje Rousoum ligt een paar lange trappen naar beneden voor het hotel. Een supermooie baai, helder water, taverna's en je kunt er prachtig snorkelen.

En als je dan genoeg hebt van het strand, dan heb je nog keuze uit twee zwembaden! En uiteraard weer met prachtig uitzicht. Het zwembad is heerlijk ruim en ook rustig, gezien het kleine aantal kamers.

ga hierheen!

Gereisd met partner in juli 2014

Genieten

Anita
7-8-2014

Dit hotel is een fijne plek om te zijn, vanwege het personeel, de mooie ligging met geweldig uitzicht. Schone, grote kamers met super badkamer. Super ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Tophotel met prima ontbijt

jm.warning
25-6-2013

Ruime erg schone kamers met een badkamer met massagedouche. Vanaf balkon een prachtig uitzicht. Een mooi groot zwembad en ontbijt met allemaal kleine luxe broodjes en vaak vers fruit. Tien minuutjes lopen naar de haven met een aantal goede restaurantjes. Helaas maar drie nachten, toen vertrokken we naar Skopelos.

Gereisd met partner in juni 2013

Goed hotel

l.strooband
6-12-2011

Het hotel ligt op een heuvel met mooi uitzicht op zee. De kamers zijn ruim met een grote badkamer. Een fijn zwembad. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Alles is goed onderhouden en zeer schoon. Naar de haven met de vele restaurantjes is bergaf ongeveer 10 min. en bergop 15 min lopen.

Het hotel is zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2011

Uiterst verzorgt, mooie ligging

j_vanbeek4
26-10-2011

Dit hotel zit in onze top 3 van beste hotels die wij in Griekenland hebben bezocht. Goed sanitair een geweldig ontbijt en vriendelijke mensen. Zwembad heerlijk rustig met een fenominaal uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig hotel

Sandra
25-9-2011

Wat een heerlijk hotel. Mooie lichte kamer en zeer schoon. Heerlijk ontbijt! Het personeel is erg aardig en hun is niets te veel. Erg leuk s'avonds de dame aan de receptie had altijd goede tips waar je lekker kon eten en wat leuk was om te doen. Erg leuk om te bezoeken "the old town" Wij zijn er naar toe gewandeld, maar de enige bus die het eiland rijk is, rijdt er ook een paar keer per dag naar toe. Als je van rust houd zit je hier goed! Voor warm eten moet je ergens anders naar toe, maar er zijn genoeg leuke restaurants op het eiland.

Gereisd met partner in september 2011

heel goed hotel geweldig uitzicht

tonny en trees oosterbroek
5-9-2011

wij hebben een geweldige week beleeft in hotel atrium vriendelijke mensen erg behulpzaam schone nette kamer met prachtig uitzicht een aanrader voor iedereen die van rust natuur en lekker eten houd.

Gereisd met partner in augustus 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium in Alonissos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.