Appartement Vasilis Studios

GriekenlandSaronische eilandenPoros (eiland)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Vasilis Studios voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Vasilis Studios

• 8michela02-09-2009

posto consigliato

ci sono stata x una settimana quest'estate con il mio fidanzato e ci siamo trovati benissimo. proprietari molto gentili, appartamento pulito e dotato di tutto ciò di cui si ha bisogno. per raggiungere il centro bisogna percorrere una stradina in discesa..al ritorno un pò faticosa,ma in compenso ha il posto auto e a parga nei mesi più affollati è davvero un vantaggio!!! ...lo consiglio!! buone vacanze

• 0kurt albertsen11-08-2009

Hyggeligt sted.

Vasilis Apartment er et hyggeligt sted at bo. Flinke og smilende mennesker.Vanskeligt sted for dårligt gående, men en taxa fra centrum koster kun 4 euro. Mangler pool,men det er helt almindeligt i Parga. Kan kun anbefales.

• 9Maria05-01-2009

Fantastische mooie plek!!

Het enige minpuntje was de harde bedden.Voor de rest alleen maar genoten van het uitzicht, de rust, het balkon. Echte aanrader voor natuurliefhebbers. Je hoort constant vogels fluiten echt prachtig.

• 9Conny Bleijerveld13-07-2008

Wij zijn van 7 t/m 21 juni 2008 hier geweest en hebben het fantastisch gehad. De eigenaresse was tegen ons wel erg vriendelijk. Iedere dag werden de bedden netjes opgemaakt en de prullebakken geleegd, wij kregen 3x in de week schone handdoeken. Het uitzicht is werkelijk fantastisch!! Alleen voor mensen die slecht te been zijn is dit niet een aanrader omdat het wel klimmen is naar boven maar je kan ook een taxi voor 4 euro nemen. Wij hebben er 2 prachtige weken gehad!

Appartement Vasilis Studios info

Room facilities