Hotel Poros Image

8.4Fantastisch

Griekenland, Saronische eilanden, Poros (eiland)

8.4Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

14 reviews over Hotel Poros Image

• 8Henk05-09-2015

Uitstekend schoon, netjes Hotel Elke dag schone Handdoeken Uitstekende ligging Laatste keer geweest 2010. Mooi eigen strandje Poros dorp ongeveer 25 min. lopen Taxi terug 3,50 Aanrader

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Erik en Sjouk05-08-2013

goed hotel met eigen strand

We verbleven in 2012 drie weken in hotel Poros Image. Het hotel is prima bevallen: schoon, netjes, goed ontbijt en een mooi eigen strand. Daar verbleven we vaak, want het was best een eind naar de overige stranden. Ook `s avonds is de afstand naar het dorp net iets te ver om te lopen: gelukkig gaat er elk half uur een bus, die voor het hotel stopt. het stadje Poros is erg leuk en voorzien van genoeg leuke terrassen en restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8T.E.Smits19-07-2013

Aanrader

Mooi en schoon hotel. Ruime kamer. Uitstekend ontbijt. Elke dag schone handdoeken en linnengoed. Personeel is erg behulpzaam. Hotel heeft eigen ( heel leuk) strandje. Een nadelig puntje: het zwembad is toe aan een renovatiebeurt. Kortom, toppie!!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9erik en sjouk06-09-2012

Pracht locatie

Hotel Poros Image wordt gezien als het het beste hotel van het eiland. Er komen veel rijke Grieken, als je de BMW`s en Mercedessen bij de deur gaat tellen. Verder weinig buitenlanders gezien. Prima accomodatie, mooie, grote en nette kamers (incl. badkamer!) en een geweldig ontbijt. Het enige minpuntje is de 2 km afstand naar het stadje. Om het half uur gaat er echter een bus (€1,40 pp), maar ook met de taxi ben je over voor €3,50. He vonden het eigen strandje bij het hotel ook super.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Thomas16-02-2011

Super vakantie

Goed en gezellige plek, geweldige omgeving en erg aardige mensen. zou er zo weer heen gaan. Eten is erg goed te doen en de kamers zijn mooi. het uitzicht is nog het beste.

wij gaan weer terug daarheen

Gereisd met partner in januari 2011

• 8H Valk26-08-2010

Fantastisch Hotel

Wij zaten er van 7 juli t/m 22 juli 2010, en hadden LO. Het uitzicht is in een woord geweldig op het stadje "Poros" vanaf het ontbijt terras. Wij hadden een kamer aan de weg kant, niet druk, geen last van auto,s. Het ontbijt is gevarieerd, het personeel is vriendelijk. Elke dag schone handdoekken. Het Privé strandje was niet druk door de weeks, maar in het weekend wel. Het stadje was een half uurtje lopen, maar er rijden bussen en taxi,s en voor E3,50 word je voor de deur afgezet. Het is een aanraden om in dit Hoten te vertoeven. het is zeket 4 sterren waard. MVG. Fam Valk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Jaap en Erica Kruize.02-11-2009

Tophotel. echt super. voor herhaling vatbaar.

Wij hebben 16 dagen genoten van dit super hotel. Wij hadden een super uitzicht,we keken vanuit ons (prima) bed zo over het water naar Poros stad. Heel gezellig centrum,veel leuke tarverna's, volop bedrijvigheid langs de boulevard.Hadden hiervoor nooit van Poros gehoord,maar zullen deze supervakantie nooit vergeten.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Jaap en Erica Kruize.30-09-2009

een geweldig hotel,perfecte ligging.

Hotel Poros Image, een feest om te logeren. Wij hadden een kamer met uitzicht over het water en op het stadje. Iedere morgen genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet,heerlijke koffie,vers brood,kaas vleeswaren,griekse yoghurt met honing, altijd vers fruit, gebakken eieren met spek en worstjes,eigenlijk te veel om op te noemen.Elke dag schone handdoeken en werd de kamer schoongemaakt. Het stadje ligt op loopafstand van het hotel maar voor goed 3 euro kun je met de taxi. Gezellige boulevard met veel leuke eettentjes, taverna "Poseidon"veruit onze favoriet. We hadden hiervoor nog nooit van Poros gehoord,maar dankzij "Prinos Reizen",een kleine maar super touroperator zullen we Poros nooit vergeten. Bij deze ook onze dank aan de mensen van Prinos die ons deze vakantie hebben bezorgt en alles in het werk stellen om het je naar de zin te maken. Niks is hun teveel. Grote klasse.!!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 9E.Pape25-08-2009

goed verzorgd en bijzonder mooi gelegen hotel

een mooi hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt was ook erg goed, vers brood, vlees,kaas,verschillende soorten ei, en lekkere dikke yoghurt met honing,fruit en koffie toe. Het hotel heeft een prachtige ligging. Het ligt 20 min. lopen van Poros-stad,Het enige minpuntje was het eigen strandje van het hotel in het weekend was er zeer harde muziek, waar ik toevallig niet echt liefhebber van ben.dus maar een naastgelegen strandje gekozen, er zijn er genoeg, en je kan er op strand eten.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Simon en Dorien Dams17-07-2009

een aanrader

Poros Image is een heel fijn hotel. We hadden een hele grote kamer met een mooie grote badkamer en vanuit ons balkon een schitterend uitzicht op Poros stad. Het ontbijt was ook erg goed, lekker vers brood, zoet, vlees,kaas,ei, melk,yoghurt met honing,fruit en andere zoetigheden.Het hotel is schoon en netjes. Het ligt 20 min. lopen van Poros-stad, maar voor E15 kun je een week een fiets huren en je makkelijk verplaatsen naar Poros-stad. Het zwembad was toen wij er waren (juni) alleen in het weekend open, maar er zijn vele mooie zandstrandjes in de buurt

Gereisd met partner in juli 2009

Hotel Poros Image info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats