Appartement Panorama

Appartement Panorama
8,5

2 reviews over Appartement Panorama in het Nederlands

Met vrienden

Wat een prachtig uitzicht!

Hans den Ouden
20-9-2016

Kamers zijn ruim en netjes. Beperkte kookmogelijkheid.

Prachtig gelegen appartementengebouw

Luit van den Bos
9-5-2013

Uitstekend ingericht. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Mooi uitzicht over de baai. Er is geen restaurant, maar er zijn eetgelegenheden in de buurt. De kamers zijn netjes en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panorama in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.