Appartement Odyssey

Huisdieren toegestaan
Restaurant
Kinderopvang

67 reviews over Appartement Odyssey in het Nederlands

Geweldige en fijne vanktie plek

Ingrid kataxakis
7-8-2013

We hebben er voor het tweede jaar een geweldige vakantie gehad met ons vijfjes. Zowel onze oudste van 15 als de twee kleintjes van 2 en 3 hebben zich er prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijke locatie

Thea Smulders
6-8-2013

We hebben een fantastische tijd gehad.

Katerina is een geweldige gastvrouw en haar kookkunst is super!!

De accommodatie is mooi met een aantal zitjes buiten, heel knus, niet zo grootschalig. De bistro is een mooie plek om te eten.

Vriendelijk personeel en de kamers werden goed schoongemaakt, vaak nieuwe handdoeken en lakens.

Er werd ook van alles georganiseerd zoals Griekse avond, BBQ en boottochtje naar een eilandje met picknick.

Op steenworp afstand 2 strandjes en scooterverhuur om de hoek evanals twee supermarktjes.

Wat wil je nog meer!!! Ik kom hier zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtappartement in de Griekse zon

Familie met 2 jonge kinderen
25-7-2013

Uitstekende vakantie genoten op Poros. De reis vanuit Athene naar Poros (via Piraeus) met de ferry is al een beleving op zich. Appartement is ruim bemeten met 2 verdiepingen, met op elke verdieping een badkamer en toilet. Fantastisch gegeten bij Katerina. Heerlijk ontbijt met genoeg variatie, 's avonds voldoende keus uit de lekkerste gerechten. Algehele verzorging is TipTop in orde. Vlakbij de Odyssey appartementen zit een scooter verhuurbedrijf, wij huurden 2 scooters om met onze kinderen het eiland te verkennen. Er is genoeg te zien. Fijn dat de kinderen ook in het zwembad van een van de naastgelegen accomodaties konden zwemmen.

Gereisd familie in juli 2013

Super! Ook voor mensen met een beperkend dieet.

Ria en Johan
25-6-2013

Na zoveel complimenten op Zoover waren wij toch wel heel benieuwd of het allemaal wel zou kloppen! Nou dat deed het. De gastvrijheid, de ligging, je thuis voelen, het team…..Het was allemaal super! Bovendien heb ik ook nog een dieet wat ik moet volgen. Ik mag geen lactose en geen gluten. Dat betekent voor mij dat ik amper uit huis kan eten. En op vakantie betekent dit altijd zelf koken en maar hopen dat het goed gaat. Nou niet bij Katherina. We hebben elke dag heerlijk van haar kookkunst mogen genieten. En ondanks de beperkte ingrediënten was het eten met zoveel liefde en creativiteit klaar gemaakt dat we bijna elke dag een heerlijke drie gangenmenu voorgeschoteld kregen. Vol verrassingen! Dat was voor ons nog het aller heerlijkste! Veilig lekker uit kunnen eten! Het is zelfs niet een keer fout gegaan!

Echt geweldig! Wij komen heel zeker nog eens terug!

Gereisd anders in januari 2013

Uitmuntende gastvrijheid op zeer groen eiland

h.j.noordink
28-5-2013

We zijn in het voorjaar 2 weken bij Katherina en Rik te gast geweest en hebben ons uitstekend vermaakt. O.a het Griekse paasfeest meegemaakt en het licht letterlijk naar Odyssee-appartments gebracht.

Genoten van hun gastvrijheid, tips en deskundige adviezen en het bijzonder lekkere eten en uitstekende service. Prima prijs/kwalitietverhouding!

Gereisd met vrienden in april 2013

Super vakantie

M. Slotman
6-5-2013

We hebben een supervakantie op Poros gehad. Vanaf de aankomst tot en met het vertrek hebben we het er naar onze zin gehad en ons meer dan welkom gevoeld. De accommodatie was perfect, schoon, ruim en mooi ingericht in een mooie omgeving. WE hebben er heerlijk gegeten met voldoende mogelijkheden voor individuele wensen. De inrichting is zoals het op de foto's staat, elke dag is ons bed opgemaakt en werd er schoongemaakt.

Katherina heeft (samen met haar medewerkers en Rik) met alles voor ons klaar gestaan.

Gereisd met partner in april 2013

Ook voor tweede keer geweldig

koorn
7-11-2012

Dit was voor ons de tweede keer dat we hier zijn geweest. Geweldig. Wat een gastvrijheid, heerlijk eten ,geweldige lieve gastvrouw die alles voor je wil doen, en probeert het iedereen naar het zin te maken. Kan niet anders zeggen wij komen zeker voor een derde keer.

Gereisd met vrienden in september 2012

Heerlijke week...

dianne
2-11-2012

Het complex ziet er mooi uit, intiem en compact met een verzorgde uitstraling en inrichting.

Je hebt een mooi uitzicht, zee in de buurt, rustig, maar wel een beetje van het centrum verwijderd. Voor ons, 2 volwassenen, was dit echter geen probleem. Er is voldoende in de buurt/op het eiland te doen en te zien

De verzorging in de hele week was meer dan fantastisch dankzij Katerina en haar personeel.

Katerina en haar personeel hebben ons culinair de hele week ook ontzettend verwend. Lekkere, originele griekse gerechten, waar we maar geen genoeg van kregen.Dit alles in haar knusse restaurant bij het complex.We hebben hier menig gezellig uurtje met een hapje en een drankje gehad. We durven dit complex, de keuken, het personeel en de gezelligheid bij iedereen wel aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2012

Super geweldig!

Elske
6-9-2012

Ze zijn hier zo vriendelijk! Ook tegen onze 2 kleine kinderen (3 en 5 jaar).

Appartementen zijn prima ingericht, gezellig.

Ontbijt is super, alles is mogelijk! Wij komen zeker weer terug!

Vlak bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Ik wil niet meer weg...

George
14-8-2012

Het is zo mooi hier en geweldig. Echt een plek om te ontdekken, te relaxen en te genieten. Prachtige appartementen, met veel liefde en smaak ingericht, super vriendelijk personeel en een geweldig eten. Alles is bespreekbaar en dat maakt de vakantie compleet. Ik zit nu in appartement nummer 4 en moet aan mijn terugreis denken... Ik wil niet terug, maar een ding is het zeker: ik kom hier nog een paar keer terug. Nog niet alles gezien wat ik nog wil zien. Resultaat: doen... Gewoon doen en hier komen.

Bij de beoordeling heb ik uitstekend gegeven bij de vraag over kindvriendelijkheid. Ik zelf heb geen kinderen maar heb gezien hoe het personeel omging met de kleine gasten. Zo lief en aandoenlijk.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odyssey in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odyssey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.