Appartement Odyssey

21 reviews over Appartement Odyssey in het Nederlands

Geweldig

Marie-José broekhuis,
1-7-2017

We hebben een geweldige week gehad bij Katarina rik en dora. En medewerkers. We hebben de verjaardag van onze buurvrouw Marie-joze hier gevierd. Wat kregen we een gastvrij onthaal. Wat een vriendelijke mensen allemaal. En een geweldig mooi appartementen complex. Wij komen zekers een keer terug. En zal deze accomodaties. Aan iedereen aan bevelen. Katarina en crew wij wensen jullie veel succes. En vooral blijf zo doorgaan. Het is 1groot feest om bij jullie vakantie te mogen vieren. Liefs laurens en Marie-José uit Denekamp

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heel gastvrij ontvangen en onthaald

Jan Leonard
20-9-2016

Mooi gelegen accommodatie vlakbij zee. Gastvrij onthaald door Katarina en haar staf. Leuke en interessante kooklessen door Katarina. Originele Griekse keuken.

Actieve en enthousiaste begeleiding door Rik , partner van Katarina, bij diverse excursies

Gereisd met vrienden in september 2016

Emile en Inge Mühlradt
23-9-2015

Zeer gastvrij en verbindend.

Geweldige activiteiten over de hele week verspreid.

Goede kookkunsten van Katherina.

Veel informatie gekregen over het eiland en over Griekenland.

Gereisd met vrienden in september 2015

fantastische plek

Anneke Kamps
25-9-2014

Wij hebben van 1 tot 14 september 2014 onze vakantie doorgebracht in Poros bij Katarina en Rick.

Odyssey wat een lieflijke, kleinschalige Griekse locatie.

Katarina is een geweldige gastvrouw, haar dochter Dora en het personeel zijn buitengewoon vriendelijk.

Elke dag was het weer een culinaire verrassing, allerlei heerlijke kleine gerechtjes of een 4gangen menu.

Poros is een klein maar prachtig eiland waar veel te zien is, leuke kleine strandjes (ons strandje 300 meter van de locatie). Wat een rust, 14 dagen geen treinen of vliegtuigen gehoord.

Een heerlijke temperatuur, ook s'avonds nooit een vest of trui nodig gehad.

Weer terug in Nederland genieten we nog steeds na, we zijn heel vaak op vakantie geweest maar dit was een echte topper que sfeer en gezelligheid, zeker voor herhaling vatbaar.

Katarina en Rick super bedankt voor de goede zorgen !

Anneke en Hans Kamps, An en Fons Wenting

Gereisd met vrienden in september 2014

Heerlijke dagen gehad

marjan
9-7-2014

De gastvrouw regelt alles voor je, de accommodatie is fantastisch, net als het eten. Echt een plek om even helemaal bij te komen. Prachtige ligging. Iedereen van het personeel is even lief.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Fantastische locatie en gastvrouw

CZN
15-6-2014

Wij ( 7 vriendinnen) hebben ons 25 jarig jubileum gevierd bij Katherine op Poros. Het was in een woord “geweldig”! We zijn het er unaniem over eens dat zij ons jubileum tot een waar succes heeft gemaakt. Zij speelt geen rol als gastvrouw, zij IS gastvrouw in hart en nieren. Naast de mooie idyllische lokatie is zij degene die er op een heel natuurlijke manier voor zorgt dat alles op rolletjes loopt maar is zij ook in staat om er iets bijzonders van te maken. Door heel persoonlijke toevoegingen zoals een picknick bij zonsondergang, een op de gasten toegespitste quiz en een historische wandeling, maakt zij het heel bijzonder. Als gasten op hun eigen manier invulling willen geven aan hun vakantie weet ze hen op heel subtiele wijze wat tips te geven. Kortom deze lokatie en gastvrouw verdienen een heel bijzondere aanbeveling en is zeker de moeite waard om te ontdekken.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Pure verwennerij!

ter Horst
2-9-2013

We zijn in Juni met 3 stellen bij Katerina geweest. We hebben bij haar de kookworkshop gevolgd en dat was zeeer geslaagd! We kregen leuke tips en de recepten mee naar huis. Ook de 'meisjes' werden bij de workshop en onze vakantie betrokken: een chocoladetaart maken naar eigen recept, de Baklava van Maria, de picknick met Angelina en de mooie zang van Stella tijdens de lunch! Kortom een vakantie om nog lang van na te genieten! Zo'n gastvrijheid, je kon wat bedenken en het werd geregeld! Karerina, nogmaals hartelijk dank 👍

Gereisd met vrienden in juni 2013

Uitmuntende gastvrijheid op zeer groen eiland

h.j.noordink
28-5-2013

We zijn in het voorjaar 2 weken bij Katherina en Rik te gast geweest en hebben ons uitstekend vermaakt. O.a het Griekse paasfeest meegemaakt en het licht letterlijk naar Odyssee-appartments gebracht.

Genoten van hun gastvrijheid, tips en deskundige adviezen en het bijzonder lekkere eten en uitstekende service. Prima prijs/kwalitietverhouding!

Gereisd met vrienden in april 2013

Ook voor tweede keer geweldig

koorn
7-11-2012

Dit was voor ons de tweede keer dat we hier zijn geweest. Geweldig. Wat een gastvrijheid, heerlijk eten ,geweldige lieve gastvrouw die alles voor je wil doen, en probeert het iedereen naar het zin te maken. Kan niet anders zeggen wij komen zeker voor een derde keer.

Gereisd met vrienden in september 2012

fantastische plek

slotman
10-8-2012

In mei zijn wij een week bij Katharina ( App. Odyssey) op Phoros geweest,een week om nooit te vergeten. We zijn erg verwent en het personeel was SUPER. Ook hebben we leuke activiteiten ondernomen, sommigen samen met Katharina. Alles was perfect geregeld de lunch werd ons nog nagebracht. Gezellige avonden gehad vooral de Griekse avond.

Het eten was fantastisch verzorgt, en zeer gevarieerd. Het was een zeer rustig sfeervol appartementencomplex. Al met al een prachtige week met altijd vrolijk en behulpzaam personeel waar wij met veel plezier op terug kunnen kijken, echt voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor iedereen.

Fam. Slotman, Effing Exterkate.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odyssey in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odyssey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.