Appartement Odyssey

Appartement Odyssey
9,7

9 tips over Appartement Odyssey

Margaret Westendorp, 11-8-2013
Behalve handdoeken, kun je ook strandlakens (gratis) lenen. Dat scheelt weer ruimte in je koffer!
Familie met 2 jonge kinderen, 25-7-2013
Bezoek ook restanten van de tempel van Posseidon, met de scooter ben je er zo. Tegenover het appartement zit een waterskischool, waar je met de kinderen allerlei leuke wateractiviteiten kunt doen! Of met de Seacat naar Hydra...
dianne , 2-11-2012
Katerina heeft ons goed verteld wat er op het eiland allemaal te zien is en ze doet er alles aan om je bij excursies te helpen of zelf mee te gaan. Ze spreekt Grieks en Nederlands, dat is toch ook wel erg handig.

George, 14-8-2012
Het volksmuseum in Poros town, de Vagionia Beach aan de noordkant ( tip: huur een scooter of een auto ) de clocktower, en gewoon in de avond een terrasje pakken en van Poros genieten.
mieke tanke, 27-7-2012
Een vroege ochtendwandeling met Katerina en haar hondje lyko, staat model voor de onbeschrijflijke gastvrijheid.
A Siersema, 9-7-2012
Ga eens mee als Katerina haar rondleiding Poros doet, is zeker de moeite waard ... op het topje bij de klokkentoren, kijk je uit over de zee ...... en de grote rots '' the Sleeping Lady'' bij zon's ondergang.... de tempel van Poseidon .... Katerina geeft kookworkshops, je kunt er kanoën, mountenbiken, wandelen, paardrijden .........!!!

Erik, Ina en Rianne, 3-6-2012
Als je naar Poros stad gaat, ga dan een heerlijk ijsje eten bij de ijssalon waar ze bergenijs in de vitrine hebben staan.
dianne effing, 26-5-2012
Niet handig voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten i.v.m. diverse trappen.
Rob en Mieke, 9-4-2012
We huurden fietsen voor ons hele verblijf. Gingen regelmatig op de fiets naar Porosstad om er door de nauwe, oplopende straatjes te slenteren, te genieten van Griekse lekkkernijen in de restaurantjes en terasjes te pikken aan de levendige waterkant.. We fietsen over het eiland o.a naar de Noordbaai, de tempelruine en het klooster, Een van ons zelfs aan de overkant op het vaste land naar de windmolens, vanwaaruit je een prachtig uitzicht hebt op Poros en een aantal andere eilanden.