Appartement Odyssey ****

Review geschreven door Ermy en Ger van den Berg

Grandioos

Ermy en Ger van den Berg,
24-9-2014

Heerlijk en goed ontbijt. Keuze te over. Prachtig gelegen, rustige omgeving, vriendelijke mensen! Op loopafstand van het strand: 5 min. lopen en je geniet van een fantastische lunch bij Katerina. Personeel is zeer vriendelijk en denken altijd mee. Prijzen zijn in vergelijking met NL zeer aanvaardbaar. Je kunt 's avonds altijd mee-eten danwel à la carte! Kwaliteit is in beide gevallen prima. Kamers worden iedere dag schoongemaakt; handdoeken om de 3 dagen vervangen. Kinderen lijken altijd welkom (zelf geen ervaring daarmee!) maar gezien de gastvrijheid kan dat geen probleem zijn! Katerina streeft ernaar om het ieder naar zijn zin te maken; verschillende gezelschappen worden om de een of andere reden makkelijk samengevoegd! Als heel prettig ervaren.

Gereisd met partner in september 2014