Appartement Odyssey

67 reviews over Appartement Odyssey in het Nederlands

Echt een aanrader!

Roswitha kleinsman
7-7-2018

Het is een supermooi informeel hotel.

Zeer aardige mensen en heel goede keuken.

Zeer schoon en goede bedden.

We hebben genoten van ons 10 daags verblijf.

Een klein minpuntje..douches waren een beetje klein..

Vakantie zoals vakantie zijn moet .

Johan en Marian
10-5-2018

Wat hebben we een geweldige week gehad in dit prachtige appartementen complex.

Katherina - Rik - Dora - Vangelis en verdere lieve medewerkers hartelijk dank voor jullie ontzettend lieve en warme behandeling gedurende deze week. Alles was goed. Een prachtig en schoon appartement. Fantastisch lekker eten van ontbijt tot diner.

Ligging heerlijk rustig op korte afstand van de haven.

Al met Al een topweek op een top locatie met dank aan alleen maar hele lieve mensen.

Geweldig

Marie-José broekhuis
1-7-2017

We hebben een geweldige week gehad bij Katarina rik en dora. En medewerkers. We hebben de verjaardag van onze buurvrouw Marie-joze hier gevierd. Wat kregen we een gastvrij onthaal. Wat een vriendelijke mensen allemaal. En een geweldig mooi appartementen complex. Wij komen zekers een keer terug. En zal deze accomodaties. Aan iedereen aan bevelen. Katarina en crew wij wensen jullie veel succes. En vooral blijf zo doorgaan. Het is 1groot feest om bij jullie vakantie te mogen vieren. Liefs laurens en Marie-José uit Denekamp

Heel gastvrij ontvangen en onthaald

Jan Leonard
20-9-2016

Mooi gelegen accommodatie vlakbij zee. Gastvrij onthaald door Katarina en haar staf. Leuke en interessante kooklessen door Katarina. Originele Griekse keuken.

Actieve en enthousiaste begeleiding door Rik , partner van Katarina, bij diverse excursies

Geweldige plek

Wilfried Peters
25-6-2016

Dit bijzonder gastvrije appartementen complex is een aanrader.

Zulke lieve mensen.

Gastvrijheid wordt hier met hoofdletters geschreven.

We hebben het heerlijk gehad, lekker eten en drinken en goede tips.

Dank jullie wel Katherine en alle andere medewerkers.

We willen beslist nog een keer.

Emile en Inge Mühlradt
23-9-2015

Zeer gastvrij en verbindend.

Geweldige activiteiten over de hele week verspreid.

Goede kookkunsten van Katherina.

Veel informatie gekregen over het eiland en over Griekenland.

fantastische plek

Anneke Kamps
25-9-2014

Wij hebben van 1 tot 14 september 2014 onze vakantie doorgebracht in Poros bij Katarina en Rick.

Odyssey wat een lieflijke, kleinschalige Griekse locatie.

Katarina is een geweldige gastvrouw, haar dochter Dora en het personeel zijn buitengewoon vriendelijk.

Elke dag was het weer een culinaire verrassing, allerlei heerlijke kleine gerechtjes of een 4gangen menu.

Poros is een klein maar prachtig eiland waar veel te zien is, leuke kleine strandjes (ons strandje 300 meter van de locatie). Wat een rust, 14 dagen geen treinen of vliegtuigen gehoord.

Een heerlijke temperatuur, ook s'avonds nooit een vest of trui nodig gehad.

Weer terug in Nederland genieten we nog steeds na, we zijn heel vaak op vakantie geweest maar dit was een echte topper que sfeer en gezelligheid, zeker voor herhaling vatbaar.

Katarina en Rick super bedankt voor de goede zorgen !

Anneke en Hans Kamps, An en Fons Wenting

Grandioos

Ermy en Ger van den Berg
24-9-2014

Heerlijk en goed ontbijt. Keuze te over. Prachtig gelegen, rustige omgeving, vriendelijke mensen! Op loopafstand van het strand: 5 min. lopen en je geniet van een fantastische lunch bij Katerina. Personeel is zeer vriendelijk en denken altijd mee. Prijzen zijn in vergelijking met NL zeer aanvaardbaar. Je kunt 's avonds altijd mee-eten danwel à la carte! Kwaliteit is in beide gevallen prima. Kamers worden iedere dag schoongemaakt; handdoeken om de 3 dagen vervangen. Kinderen lijken altijd welkom (zelf geen ervaring daarmee!) maar gezien de gastvrijheid kan dat geen probleem zijn! Katerina streeft ernaar om het ieder naar zijn zin te maken; verschillende gezelschappen worden om de een of andere reden makkelijk samengevoegd! Als heel prettig ervaren.

onvergetelijke vakantie

Yvonne, Roberto, Dylan en Ian
31-8-2014

In januari contact gehad met Rik en Katarina, waar ze zo vol passie spraken over "hun"Poros"dat we direct geboekt hebben.

Na dat Rik ons op had gehaald in Athene, werden we enorm welkom geheten door Katarina, Dora en het personeel. Het is er zo gezellig ingericht en er hangt zo een huislijke sfeer dat je je er direct thuis voelt.

Dat is de hele vakantie zo gebleven wat een vriendelijkheid en behulpzaamheid. Het eten is er zo bijzonder lekker dat je niks overslaat....

Het eiland is niet groot maar bijzonder mooi. Rik, Katarina, Dora en al het personeel, bedankt dat jullie er voor gezorgd hebben dat wij kunnen terugkijken op een geweldige vakantie ter ere van ons 25 jarige huwelijk.

Roberto, Yvonne, Dylan en Ian.

Zeer gastvrije mensen , heerlijk eten .

hans wolbert
28-8-2014

We werden zeer gastvrij ontvangen. We hebben erg genoten van de voortreffelijke keuken waar gekookt werd met passie, verse producten en waar we kennis hebben gemaakt met de verfijnde Griekse keuken.

Er wordt elke dag goed schoongemaakt

De Griekse avond was heel gezellig.

Het eiland Poros is klein,maar erg mooi en niet te druk.

De Nederlandse eigenaar, zijn vrouw,hun dochter en de andere medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odyssey in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odyssey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.