Hotel Golden View

Hotel aan zeeWeer vandaag33°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Golden View voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden View in het Nederlands

Redelijk hotel, mooie ligging

Arjan en Linda
10-7-2011

Golden View is een aantal jaren geleden gerenoveerd. Alles ziet er netjes uit. Er wordt dagelijks schoongemaakt en ook dagelijks schone handdoeken. De hotelkamers zijn wel wat klein (er zijn echter ook grotere kamers). Douche is gevestigd in het ligbad.

Er is een zwembad aanwezig en een groot terras met ligbedjes. Ontbijt is niet echt bijzonder, en elke dag hetzelfde, geen afwisseling in aanbod. Het is ongeveer 20 minuutjes lopen naar Poros-stad.

Op het eiland zelf is weinig te doen. Voornamelijk strandjes bezoeken. Het heiligdom van Poseidon is gratis te bezoeken maar is weinig van over. Het klooster is ook te bezoeken op het eiland. In minder dan een uur ben je het eiland rond. Autohuren is niet aan te raden, huur een scooter, daarmee verplaatst iedereen zich op het eiland en is een stuk goedkoper.

In Poros-stad zijn meerdere geldautomaten. Restaurant Poseidon is een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden View in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.