Appartement Cascade

7 reviews over Appartement Cascade in het Nederlands

Geweldige accommodatie

Ger & monique
21-9-2016

Wij hebben eiland gehopt en 5 dagen in dit 2 laags complex doorgebracht. Wij hadden hotelkamer op de beganegrond. Heerlijk 2 persoons bed. Koelkast, bank/extra bed. Fantastische badkamer met bubbelbad. Mooi groot en schoon zwembad met heerlijke lounge stoelen en ligbedden. Kleine bar met terras aan het zwembad waar s'morgen een eenvoudig ontbijt geserveerd werd. S'middsgs werd de barbecue aangestoken waar je heerlijke Grieks vlees kon bestellen. Eenvoudig maar van goede kwaliteit. Op 5 minuten lopen naar mooi strand met ligbedden. Taxi naar haven/centrum kost maar 4,50. Lopend is het ook goed te doen in ongeveer 15/20 min. De medewerkers en de manager zijn erg aardig en hulpvaardig

Gereisd met partner in september 2016
2008

Wij waren er midden juni 2007

Annelies & Henk
27-1-2008

Wij waren er midden juni 2007. Erg klein appartement. Het grote terras een groot geluk, maar alleen bij ons appartement. Resort goed onderhouden, maar er was niets te krijgen. Bar dicht ! En de mensen waren niet bereid voor ons wat dan ook te maken. Touroperator echt een ramp.Bij Olga's veel plezier gehad en leuke restarantjes in de buurt.

Dus Poros is in orde, dorpje ook, maar Cascade niet.

Gereisd met partner in juni 2007
2007

Bij aankomst wou men ons in een muf ruikende kelderkamer stoppen, met zicht op niks. Na weigering en tussenkomst van de hostess, kregen we een appartementje op de 1ste verdieping. Ruim, netjes, met mooi terrasje. Er was 1 koekepan aanwezig waarin we water kookten om thee te maken. De bus stopt op de hoek , en op 10 minuten ben je in de stad. Zeer vriendelijke barmeisjes ( 2 zusjes ) die ons gelijk gaven om de 1ste kamer te weigeren. Mooi zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Cascade voor je op een rij gezet:

Ik vond het appartementen complex van buiten er mooi uitzien en ook het zwembad en de tuin eromheen zien er erg leuk en mooi uit. Helaas toen we binnen het appartement kwamen, was het een behoorlijke tegenvaller. Dit was met recht 'back to basic'. Het leek wel een bunker uit het stenen tijdperk.

De bedden waren geen bedden maar aan en in de muur gegoten blokken beton, zo ook het 'nachtkastje'. Het waren alleen 1 persoonsbedden, dus lekker naast elkaar liggen was er niet bij want je kon natuurlijk niets aan elkaar schuiven. voor de rest zaten ze onder de roestvlekken en maakte daarom een onverzorgde indruk, waardoor je ook nog eens het gevoel kreeg dat je op een of andere oude verroeste vissersboot zat. Erg jammer voor zo'n mooi gelegen complex, wat er van buiten aantrekkelijker uitziet dan van de binnenkant.

Ik zou hier in ieder geval nooit meer terugkomen maar een ander appartementencomplex of hotel uitzoeken op Poros, want het eiland Poros zelf is echt een fantastisch mooi eiland!

Gereisd met partner in juli 2007
2006

terug naar de flintstones, alle 1 persoonsbedden van steen en aan de muur vast evenals nachtkastje

kitchenette niet eens basic ingericht (geen glazen, kopjes,pan e.d.) kleerhangers zelf gekocht, en het terras is 1 tafel met 4 stoelen met 5 andere appartementen delen, de meeste appartementen hebben geen balkon. zwembad mooi en schoon, bediening en schoonmaak prima.

strand goed beloopbaar en taxi naar porosstad kost 3 euro, bus 1 euro per persoon.

Gereisd met partner in augustus 2006

terug naar de flintstone tijd

bedden van steen opgebouwd en vast aan de muur ook het tussenliggende nachtkastje van steen en alleen eenpersoonsbedden

dus voor echtpaar niet tegen elkaar aan te schuiven. Inrichting kitchenette niet eens basic(geen glazen, kopjes,kleerhangers,een vieze koekepan enz. Verwaarloosde inrichting. Wel airco

barpersoneel zeer vriendelijk en ook de schoonmaak prima. zwembad wel mooi.

beloofde balkon of terras niet aanwezig terrasje (1 tafel met 4 stoelen) voor 5!! appartementen.

bereikbaarheid met taxi vanaf porosstad kost 3 euro, bus ook zeer goed en kost 1 euro per persoon.

Gereisd anders in september 2006

nette studiós zonder airco wat in de zonmer maanden geen overbodige luxe is

prima gelegen

aan het strant gelegen bootje vaart je naar het centrum en daar is ook de bushalte met de bus naar het centrum faciliteiten van het naast gelegen hotel mogen in gebruik genomen worden

Gereisd anders in juni 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Cascade voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cascade in Poros (eiland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cascade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.