Hotel Klonos

Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Hotel Klonos
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Klonos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Klonos in het Nederlands

Top lokatie

Wim Vierveijzer
24-9-2016

Een gezellig familie hotel met prachtige tuin en zwembad. Veel privacy. Vriendelijke leiding en medewerkers. Schone kamers met goed werkende airco. Huur een scooter en bekijk het eiland met veel bezienswaardigheden of ga s'avonds naar een van de vele terrasjes . Wij komen hier al 5 jaar.

Klonos Hotel, kleinschalig maar groots

Ahles
12-10-2011

Hotel Klonos, niet te verwarren met Klonos Anna (de buren) is een vriendelijk hotel met perfecte service, zeer ruime kamer met zitgedeelte en balkon.

grote tuin met lekkere ligbedden en groot zoetwater zwembad.

1000 meter van de haven en 100 meter van een aardig strandje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klonos in Egina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klonos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.